Wij mogen Silvie Meis ...Niet of wel??

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Whiz

Wij mogen Silvie Meis ...Niet of wel??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-05-06 13:23

Waarom houden vrouwen niet van Sylvie Meis?
door Wilma Nanninga

Foto: glenn wassenbergh
AMSTERDAM - Waarom houden vrouwen niet van Sylvie Meis? Ook al woont de jonge diva nu ver weg in Duitsland met haar echtgenoot, Oranjekanon Rafael van der Vaart. Ook al presteert de ex-Ajacied weer briljant als vanouds. Ook al ziet Sylvie er dankzij haar zwangere buik lief en moederlijk uit: de Nederlandse vrouwen moeten haar niet. Het begon al in de verkeringstijd met haar zijige gepraat over haar lieve schat van een 'Raf'...

Toen die kostbare bruiloft, en vervolgens in Duitsland dat bevallig op de tribune zitten als een modepop. Met als laatste dieptepunt het nieuws dat de hoogzwangere Sylvie waarschijnlijk begin juni wordt ingeleid in het enige vrije weekend dat 'Raf' nog heeft voor het WK voetbal.

Veel verbijsterde Hollandse dames vragen om een teiltje. Ze noemen je een 'golddigger', berekenend, nep en nog veel meer. Sorry Sylvie, maar weet je wel wat ze over je zeggen? "Je zette alles op alles om Rafael los te weken van zijn jeugdvriendin Nancy. Jij, uit een keurige familie, daalde af naar zijn eenvoudige milieu omdat hij een geur van succes en geld om zich heen had hangen.

Vervolgens sloeg je je klauwen in hem, om niet meer los te laten. Je verwent hem tot op het bot. Je sleept met pantoffels, masseert zijn rug en er komt geen woord van kritiek over je lippen. Maar je speelt een rol. Je zult hem verlaten als hij onverhoopt als voetballer mocht falen, en de bankrekening leeg raakt. Verder kan niets je schelen. Je hebt het er zelfs al met collega-voetbalvrouwen over gehad.

Als Rafael vreemdgaat, vergeef je hem dat. Waar is je trots?" " Toen je met Rafael begon liet je hem in bed hijgend de buitenspelregel uitleggen. Zelf kirde je dat je 'helemaal niets' van voetbal wist. Berekenend geheugenverlies misschien... je hebt samengewoond met een andere voetballer: Maarten Atmodikoro. Heeft hij je nooit iets geleerd, of ging je bij hem niet op de tribune zitten?"

"Je denkt alleen maar aan jezelf. Je riep nog dapper dat, als het zo uitkwam, jij in je eentje zou bevallen als Rafael moet voetballen op het WK. Nu ben je van plan de geboorte van je kindje te laten opwekken zodat je 'Raf' zeker aan je zijde hebt. Je stelt jezelf duidelijk boven de gezondheid van je zoontje. Die mag niet eens lekker zelf bepalen wanneer hij ter wereld komt."

"Je kreeg ruzie met hartsvriendin Touriya Haoud. Terwijl jullie jarenlang samen flirtten met de camera's op menig rode loper. Touriya heeft laatst nog verteld dat jullie samen tactieken bedachten om op die manier zo bekend mogelijk te worden. Niks mis mee. En wat is jouw visie? 'Dat was puur zakelijk. Op het moment dat ik bereikt had wat ik wilde bereiken, ben ik daar meteen mee opgehouden.'

Zou je daarmee misschien doelen op het aan de haak slaan van Rafael? En waarom heb je opeens nu wel weer contact met Touriya? Zij gaat trouwen met een talentvolle Amerikaanse acteur. Zij heeft nu ook een goede partij te pakken en is daarmee weer op jouw niveau?"

Ik heb Sylvie willen voorleggen waar de Nederlandse vrouwen mee zitten, maar dan krijg je met haar management te maken. Zij is momenteel te moe voor een interview. Opnames voor SBS6 en het glamoureus poseren voor de Duitse en Nederlandse bladen kan blijkbaar wel. Ach, Sylvie wordt moe van kritiek... En kritiek is natuurlijk ook vermoeiend.

Wat vinden jullie??

Ben zelf geen fan van haar...
Maar ben benieuwd naar jullie.

LadyS

Re: Wij mogen Silvie Meis ...Niet of wel??

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-06 13:30

Ik ben het hier wel mee eens, die Sylvie straal 1 en al nep uit.
Ik mag dr ( voor zover ik Sylvie op tv heb gezien en gehoord ) niet, ze komt te overdreven, te nep over.

Ik geloof wel dat ze echt verliefd is op Raffael, maar ik vraag me af als hij geen beroemde voetballer was geweest, ook op hem was gevallen. En dat ze nog nooit van hem gehoord had, geloof ik ook niet, vooral als je ex een voetballer is.........

Flower

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-06 13:38

Ik snap NIET waarom mensen zich zo druk kunnen maken over iemand die ze totaal niet kennen

Als zij nep en 'hiep hoi mijn leven is perfect' wilt doen, moet ze dat vooral doen. Het lijkt me juist alleen maar lastig voor haar om elke keer toneel te spelen.

LadyS

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-06 13:48

ik maak me dr absoluut niet druk om maar er wordt hier om een mening gevraagd en die geef ik

terorita

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-06 13:53

ze heeft een leuk koppie, dat weet ze zelf heel goed.
en maakt daar ook gebruik van.
ze worden niet voor niets vergeleken met de beckham's.

Elmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-06 13:54

Laat haar gewoon haar leven leiden, net zoals we dat allemaal doen...namelijk, op onze eigen manier...zoals wij dat zelf willen!!! Ik ga echt niet eens nadenken over wat ik hiervan vind, dat vind ik gewoonweg de moeite en de energie niet waard. Ik hoop niet dat ik hiermee nou dit topic naar de maan knal, maar anders zal ik me wel inhouden een volgende keer....

Whiz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-05-06 13:54

Elmond schreef:
Laat haar gewoon haar leven leiden, net zoals we dat allemaal doen...namelijk, op onze eigen manier...zoals wij dat zelf willen!!! Ik ga echt niet eens nadenken over wat ik hiervan vind, dat vind ik gewoonweg de moeite en de energie niet waard. Ik hoop niet dat ik hiermee nou dit topic naar de maan knal, maar anders zal ik me wel inhouden een volgende keer....

Je moet kunnen zeggen wat je niet laten kan toch?

LadyS

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-06 13:56

Elmond schreef:

mm en toch heb je dit topic geopend en een reactie gegeven.....dus het boeit je wel....

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-06 13:57

Naja ken dr niet persoonlijk natuurlijk dus kan niet oprecht zeggen of ik dr haat of niet.

Maar denk dat wij 'Nederlandse vrouwen' jaloers zijn omdat ze zo perfect lijkt, hoewel we ergens wel weten dat het voornamelijk allemaal gespeelt is.

Douni

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-06 13:58

Ik mag dr niet. Ik ben het helemaal eens met het artikel.
Ze is nep en wil enkel de lusten van het beroemd zijn.
Ze word moe van kritiek, maar wanneer jij in de spotlight wilt staan, moet je ook tegen kritiek kunnen nemen.

terorita

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-06 13:59

wat is een perfeckt uiterlijk.
wil haar hoofd wel eens zien als ze s'morgens zonder make up
en haartjes in de war opstaat.
iedereen is mooi op zijn eigen manier.

Douni

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-06 14:00

judith_cloud schreef:

Maar denk dat wij 'Nederlandse vrouwen' jaloers zijn omdat ze zo perfect lijkt, hoewel we ergens wel weten dat het voornamelijk allemaal gespeelt is.

Ik vind haar alles behalve perfect lijken. Ze ziet er nep uit, dat hoeft voor mij niet.
Er zit een knap smoeltje, maar die zijn er genoeg.

Caesar

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-06 14:01

Soms is het wijselijk om je commentaar gewoon voor je te houden... mensen doen en zeggen teveel!

marije86

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-06 14:03

bleggh*en sylvie is een piep*haha niet netje's van de suporters maar moest der wel even om lachen,allen al omdat haar hoofd mij gewoon niet aanstaat,bleggh die zoetsappige lachje's en dat stemmetje ull zum kotsen ja

maar aan de andere als zei tevereden is met haar prinsen leven en haar uber lelijke vent gaat ze haar gang maar,maar veder iee ull bleghh

Dionnee

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-06 14:03

Ze is wel overdreven ja, maar of ze dan echt niet van Rafael kan houden? Ik bedoel, zulke dingen worden al snel gezegt als je uit het onbekende met een bekende trouwt, en dat je zo bekend kan worden. Als ze dat doet, moet ze dat zeker doen, maar ik denk niet dat Rafael dat dan echt niet door zou hebben. Verder is het een knappe vrouw, en ik heb niet echt een idee wat ik van haar moet vinden, want wie zegt dat dit allemaal waar is? En ik ken haar zoiezo niet persoonlijk.

terorita

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-06 14:05

wie weet wat er binnenshuis allemaal gebeurd.
misschien is ze wel doodongelukkig.
ach misschien lezen we dat wel over een jaar of wat terug in het boek
over haar leven

Whiz

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-05-06 14:06

terorita schreef:
wie weet wat er binnenshuis allemaal gebeurd.
misschien is ze wel doodongelukkig.
ach misschien lezen we dat wel over een jaar of wat terug in het boek
over haar leven

Rafael huizelijke slaaf van Sylvie... Heeft eindelijk zijn vrijheid terug gevonden.

HIhi... neeh grappie.

terorita

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-06 14:08

jaa hij lag vast net de ketting achter het aanrecht blad,
mocht zo nu en dan los om te trainen.

Whiz

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-05-06 14:10

terorita schreef:
jaa hij lag vast net de ketting achter het aanrecht blad,
mocht zo nu en dan los om te trainen.

Jah en voor een mooie foto sessie natuurlijk .... Moet tie braaf pootjes geven...

Angeliekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-06 14:11

Ik mag Silvie ook niet . Ze is idd erg nep. Ze kan zelfs niet eens een programma op televisie presenteren (heb erg gelachen om haar) zo nep als ze is. Ze heeft dit wel allemaal bereikt door haar uiterlijk, en toen ze vroegen aan Rafael wat hij het mooiste vond aan haar zei hij natuurlijk "haar borsten" en zij maar dom giechelen om die opmerking . Ik hoop dat Rafael ooit inziet (als hij ooit stopt met voetballen en geen geld meer heeft) hoe ze werkelijk is. Ik heb wel medelijden met hun toekomstige kindje. Wie wil er nou zo'n neppe moeder hebben?

Ylana

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-06 14:12

C. Verhoeven, de telegraaf schreef:
Wat een naar, hatelijk stuk over Sylvie Meis.
Ik heb zelf helemaal niets met voetbal en nog minder met de voetbal vrouwen, maar niemand verdient het om zo onderuit te worden gehaald. Je mag best je mening hebben over iemand, maar laat die persoon wél in haar waarde en respecteer haar eigen keuzes. Het is zo goedkoop en makkelijk om publiekelijk iemand af te maken. Volgens mij is degene die het geschreven heeft een ongelukkig, jarloers en kleingeestig mens.

Ik kan alleen maar zeggen AMEN!

terorita

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-06 14:13

Whiz schreef:
Jah en voor een mooie foto sessie natuurlijk .... Moet tie braaf pootjes geven...

hij kan vast heel goed op zijn rug liggen,
en likken als lassie
Afbeelding

benangelique

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-06 14:15

Vende schreef:
Ik snap NIET waarom mensen zich zo druk kunnen maken over iemand die ze totaal niet kennen

Als zij nep en 'hiep hoi mijn leven is perfect' wilt doen, moet ze dat vooral doen. Het lijkt me juist alleen maar lastig voor haar om elke keer toneel te spelen.

AMEN!

Whiz

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-05-06 14:16

Ylana schreef:
C. Verhoeven, de telegraaf schreef:
Wat een naar, hatelijk stuk over Sylvie Meis.
Ik heb zelf helemaal niets met voetbal en nog minder met de voetbal vrouwen, maar niemand verdient het om zo onderuit te worden gehaald. Je mag best je mening hebben over iemand, maar laat die persoon wél in haar waarde en respecteer haar eigen keuzes. Het is zo goedkoop en makkelijk om publiekelijk iemand af te maken. Volgens mij is degene die het geschreven heeft een ongelukkig, jarloers en kleingeestig mens.

Ik kan alleen maar zeggen AMEN!

Jah het is ook wel een naar stukkie..... had ook iets minder gemeen gekunt...

Maar.... Aan de andere kant.. als je zelf al zo graag in de spotlights staan, dan is het te verwachten dat, dat ook met regelmaat negatief kan zijn.

Het volk hoeft niet iedereen aardig te vinden die ons onder de neus wordt gedrukt via de media.

Ylana

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-06 14:19

Ieman niet aardig vinden is iets heel anders dan bewust iemand de grond in boren...