Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Elmond schreef:Laat haar gewoon haar leven leiden, net zoals we dat allemaal doen...namelijk, op onze eigen manier...zoals wij dat zelf willen!!! Ik ga echt niet eens nadenken over wat ik hiervan vind, dat vind ik gewoonweg de moeite en de energie niet waard. Ik hoop niet dat ik hiermee nou dit topic naar de maan knal, maar anders zal ik me wel inhouden een volgende keer....
Elmond schreef:Laat haar gewoon haar leven leiden, net zoals we dat allemaal doen...namelijk, op onze eigen manier...zoals wij dat zelf willen!!! Ik ga echt niet eens nadenken over wat ik hiervan vind, dat vind ik gewoonweg de moeite en de energie niet waard. Ik hoop niet dat ik hiermee nou dit topic naar de maan knal, maar anders zal ik me wel inhouden een volgende keer....
judith_cloud schreef:
Maar denk dat wij 'Nederlandse vrouwen' jaloers zijn omdat ze zo perfect lijkt, hoewel we ergens wel weten dat het voornamelijk allemaal gespeelt is.
terorita schreef:wie weet wat er binnenshuis allemaal gebeurd.
misschien is ze wel doodongelukkig.
ach misschien lezen we dat wel over een jaar of wat terug in het boek
over haar leven
terorita schreef:jaa hij lag vast net de ketting achter het aanrecht blad,
mocht zo nu en dan los om te trainen.
C. Verhoeven, de telegraaf schreef:Wat een naar, hatelijk stuk over Sylvie Meis.
Ik heb zelf helemaal niets met voetbal en nog minder met de voetbal vrouwen, maar niemand verdient het om zo onderuit te worden gehaald. Je mag best je mening hebben over iemand, maar laat die persoon wél in haar waarde en respecteer haar eigen keuzes. Het is zo goedkoop en makkelijk om publiekelijk iemand af te maken. Volgens mij is degene die het geschreven heeft een ongelukkig, jarloers en kleingeestig mens.
Whiz schreef:Jah en voor een mooie foto sessie natuurlijk .... Moet tie braaf pootjes geven...
Vende schreef:Ik snap NIET waarom mensen zich zo druk kunnen maken over iemand die ze totaal niet kennen
Als zij nep en 'hiep hoi mijn leven is perfect' wilt doen, moet ze dat vooral doen. Het lijkt me juist alleen maar lastig voor haar om elke keer toneel te spelen.
Ylana schreef:C. Verhoeven, de telegraaf schreef:Wat een naar, hatelijk stuk over Sylvie Meis.
Ik heb zelf helemaal niets met voetbal en nog minder met de voetbal vrouwen, maar niemand verdient het om zo onderuit te worden gehaald. Je mag best je mening hebben over iemand, maar laat die persoon wél in haar waarde en respecteer haar eigen keuzes. Het is zo goedkoop en makkelijk om publiekelijk iemand af te maken. Volgens mij is degene die het geschreven heeft een ongelukkig, jarloers en kleingeestig mens.
Ik kan alleen maar zeggen AMEN!