Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
adriana schreef:Ze zijn nu achter iemand aan die een vrouwelijke politie agent heeft proberen te wurgen. Ze moest ontzet worden door collega's. In alle paniek is ze ook nog gebeten door een politiehond.
Dat vindt ik pas belachelijk, wie haalt het in zijn hoofd om een vrouwelijke agent proberen te wurgen!!
En de ME komt echt niet voor niets...
adriana schreef:Ze zijn nu achter iemand aan die een vrouwelijke politie agent heeft proberen te wurgen. Ze moest ontzet worden door collega's. In alle paniek is ze ook nog gebeten door een politiehond.
Dat vindt ik pas belachelijk, wie haalt het in zijn hoofd om een vrouwelijke agent proberen te wurgen!!
En de ME komt echt niet voor niets...
MissJ schreef:Nee, stel je toch eens voor dat er hard opgetreden wordt tegen relschoppers.
Maya1990 schreef:ik heb hierover wat gezien op rtl4. er was een jongen die allemaal hondenbeten in zijn zij had en iemand met n verstuikte voet enz.
echt erg!
MissJ schreef:Dan denk ik toch echt dat je de schuld bij de relschoppers moet leggen, en niet bij de politie.
Die zorgen er namelijk voor dat de politie zo op moet treden, en er onschuldige mensen klappen krijgen.
Helemaal als er al van tevoren bekend is dat er gevechten komen, dan komt de politie nou eenmaal op de been.
Dus wees kwaad op de mensen die dit veroorzaakt hebben en het verzieken voor de mensen die gewoon een leuke avond wilden.