Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Rikylover schreef:Ben ik het mee eensRespect voor iemand anders hebben is heel belangrijk, zolang je dat niet hebt schiet het niet op.
Rikylover schreef:Ben ik het mee eensRespect voor iemand anders hebben is heel belangrijk, zolang je dat niet hebt schiet het niet op.
nOukjee schreef:Respect vind ik ook heel erg belangrijk, vooral respect voor oudere mensen, dat hebben mijn ouders mij ook echt heel duidelijk geleerd.
Respect zie ik als; spreken met 2 woorden tegen oude mensen, gewoon beleefd zijn. Niemand ''afkeuren'' omdat hij of zij de verkeerde kleren aanheeft. Mensen respecteren ( nemen ) zoals ze zijn!![]()
Heel belangrijk, maar helaas bij sommige mensen ver te zoeken..
ja_nee schreef:nOukjee schreef:Respect vind ik ook heel erg belangrijk, vooral respect voor oudere mensen, dat hebben mijn ouders mij ook echt heel duidelijk geleerd.
Respect zie ik als; spreken met 2 woorden tegen oude mensen, gewoon beleefd zijn. Niemand ''afkeuren'' omdat hij of zij de verkeerde kleren aanheeft. Mensen respecteren ( nemen ) zoals ze zijn!![]()
Heel belangrijk, maar helaas bij sommige mensen ver te zoeken..
De onderstreepte zin. Die hoeft echt niet onder respect te vallen. Die valt onder beleefdheid en het hebben van normen en waarden.