De baby van Silvie en Rafael.....

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Vanes

Berichten: 3164
Geregistreerd: 06-12-02
Woonplaats: Noord-Holland

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-06 19:55

Bah vind dit echt belachelijk weer. Maar goed wie geld heeft kan veel maken.
Het kind word maar even eerder gehaald zodat meneertje weer fijn mee kan spelen met een wedstrijdje.

Tja leg dat maar later uit, ja je MOEST eerder komen omdat papa anders niet kon voetballen (tja dan voel jeje lekker gewenst)

Adrija

Berichten: 1897
Geregistreerd: 28-11-01

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-06 20:08

Ik vind dit ook een beetje onzin. Zo'n kind komt wanneer het er klaar voor is. Alleen een medische indicatie vind ik een reden om een kind te halen.

CarpeDiem

Berichten: 7419
Geregistreerd: 14-07-04
Woonplaats: Back in Brabant!

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-06 21:51

ik ben fan van rafael, en ik snap op zich best dat ze het kind willen halen voordat het WK begint. Toen ik het hoorde vond ik het ook raar, maar als er geen medische tegens zijn, wat is dan het probleem??
Van mij mag iedereen zelf weten wanneer hij zijn kind geboren laat worden! Of je nu Rafael van der Vaart heet, of Jan Janssen.

Guess001
Berichten: 5160
Geregistreerd: 09-02-04

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-06 22:07

Past weer goed in onze maatschappij van 'plannen, plannen en nog meer plannen'. Nu is het Rafael van der Vaart maar ik voorzie dat dit nog meer gaat voorkomen ook. 'Schat, zullen we de beeb 5 mei laten halen?' Vanaf 6 mei zit ik voor mijn werk in het buitenland en ja, dat is zo lastig hè?'

Het WK is natuurlijk ook wel verschrikkelijk belangrijk.

Eigenlijk slaan we gewoon een beetje door hier met zijn allen.

Amy77
Berichten: 11262
Geregistreerd: 30-10-03
Woonplaats: Op de mooiste plek in Drenthe :)

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-06 22:09

Ik heb alles gemist, wist datz ez wanger was, zag ik op tv, maar wanneer is ze uitgerekend eigenlijk?
Hoorde het van het weekend op tv idd dat ze het wilde laten inleiden, mits het verantwoordelijk is.
Moetw el zeggen, ken ze niet persoonlijk, dus mijn oordeel is alleen gebaseerd op wat ik op tv zie van hun, vind het echt een .... die sylvie. Vind dr zo verschrikkelijk nep, zonde is dat, want volgens mij is ze best intelligent..althans, heb haar ooit in een discussie gezien en dara was zij niet op haar mondje gevallen. Dat stel maakt van zichzelf het Beckhamkoppel en dat siert ze niet..
MOet alleen wel zeggen, ze zullen heus niet tot een bevalling over gaan als het echt veel te vroeg is, zal wel rond de 38 weken liggen?..mag ik hopen iig..

Urielle

Berichten: 50079
Geregistreerd: 28-07-05
Woonplaats: Rilland

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-06 22:31

Ik vraag me dus wel af of zij dat zelf willen of dat ze dat vanuit druk van coach/manager/sponsors etc. moeten doen...? Op mij kwam het nl. over als een compromis zodat hij er in elk geval bij zou kunnen zijn!

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-06 22:48

FlairS schreef:
Esmeralda schreef:
tjee zeg wat gezeik allemaal, ze kunnen beter hopen dat eht kindje gezond ter wereld komt!! Waar mensen zich druk om maken!!
En dat "plannen" daar is al genoeg over gezegt. Laat ik nooit meer ergens lezen. Je trapt mensen op hun ziel, dat wil je niet weten.

**laatste zin is algemeen, niet iemand persoonlijk**


Schrok al Had ook al uitgelegd dat je het omgekeerd zou kunnen lezen:Een zwangerschap kun je niet plannen,(nog) niet zwanger worden wel.


Idd ja... maar als je erg graag een kindje wil... en je bent al een tijdje aan het proberen om zwanger te worden... tsja, dan ga je natuurlijk niet even "stoppen met proberen" omdat het anders misschien niet uit komt... Niet zwanger worden plannen is iets dat imo weg is gelegd voor mensen die geen kinderen willen... het is niet iets waarvan mij lijkt dat je het doet omdat je zo graag wil dat je evt. kindje voor of na een bepaalde datum geboren wordt, zo hoort dat imo iig niet te werken.

Urielle

Berichten: 50079
Geregistreerd: 28-07-05
Woonplaats: Rilland

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-06 23:02

Ik ben het helemaal met je eens. Als je kinderen wilt, moeten je kinderen imo toch echt wel voor je werk gaan. Als je je kind in januari wilt moet je hem ook in juni willen!

Karl66

Berichten: 29764
Geregistreerd: 06-08-05
Woonplaats: Emmen

Re: De baby van Silvie en Rafael.....

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-06 23:38

Ik heb geen flauw idee wanneer ze uitgeteld is, maar in Nederland word je ook ingeleid als het kind twee weken over tijd is.

Was trouwens wel apart om tegen mijn werkgever te moeten zeggen dat ik morgen vrij moest hebben omdat mijn vrouw dan ging bevallen

Onassa

Berichten: 6303
Geregistreerd: 31-03-03
Woonplaats: Aan de rand van het grote enge bos.

Re: De baby van Silvie en Rafael.....

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-06 23:42

Ze willen er graag bij horen denk ik...
Eerst Johan Cruijff die dit en zijn vrouw zo deden, toen Soren Lerby en zijn ex Willeke Alberti en nu dit stel.

Ik vind het als het niet om medische redenen hoeft, zeer tegen de natuur in druisen.

Ziiggy__

Berichten: 1184
Geregistreerd: 06-02-06

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-06 10:37

ik vind het echt onzin om de baby eerder te halen,, en dan vooral om de reden dat meneertje dan niet mee kan doen !!
oke ik moet toegeven rafael v/d Vaart is ook mijn favorite speler maar goed er zijn belangrijkere dingen in het leven dan voetbal/werk en dat is nu dus ook..
Iedere andere man laat (voor hun belangrijke dingen) mischien ook wel schieten voor de geboorte waarom hij dan niet.. ?? En dan ben ik nog van de mening dat hij net zo goed zijn kop er niet bij kan houden als hij net een kindje heeft..!!

Nistria
Berichten: 3239
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Beneden Leeuwen

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-06 12:28

dan laten ze vd Vaart toch lekker thuis met het WK
heeft v Persie wat meer kans..

lies

Berichten: 9644
Geregistreerd: 09-11-01

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-06 12:46

Bealy schreef:

Het WK is natuurlijk ook wel verschrikkelijk belangrijk.



Nog 38 dagen Afbeelding


Ik heb mijn WK-Oranje-avatar alweer in de aanslag

Duke

Berichten: 8332
Geregistreerd: 01-06-05
Woonplaats: Waddinxveen

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-06 13:27

Lusitana schreef:
Meneer is miljonair. Die kan toch wel even met een helicopter naar het ziekenhuis als vrouw gaat bevallen en weer terug?
Verder worden in Amerika alle kinderen op een een afgesproken tijdstip geboren, tenzij dat niet gehaald wordt door vroeggeboorte. Maar het is nogal standaard om de geboortes in te leiden. Hoeven de gynacologen niet bij nacht en ontij hun bed uit. Een natuurlijke bevalling heet daar een "Dutch delivery", dus een Nederlandse bevalling.


Wat een grappig weetje. Dat wist ik nog niet.

Kimberley77 schreef:
Vind dr zo verschrikkelijk nep, zonde is dat, want volgens mij is ze best intelligent..althans, heb haar ooit in een discussie gezien en dara was zij niet op haar mondje gevallen. Dat stel maakt van zichzelf het Beckhamkoppel en dat siert ze niet..


Intelligent . Daar zet ik mijn vraagtekens bij. Ik heb haar nu al een paar keer in een kort interview gezien. Mevrouw is nog niet op zwangerschapsgym oid geweest (ze is al ergens in de 7de of 8ste maand, dus een beetje laat), maar ze gaat ervan uit dat een wee wegpuffen haar wel 'even in 10 minuten is uit te leggen. Zo moeilijk kan dat niet zijn', waren haar woorden. Zo, en toen brak mijn klomp. Dat de 'gewone' vrouwen 8 maal een uur op les moeten om dit soort dingen te leren is zeker allemaal overbodig. Voor haar kan dat wel in 10 minuten. Bovendien wilde ze niet in een clubje met allemaal andere vrouwen (lees: onbekende, gewone vrouwen). Sorry, maar mijn beeld van Sylvie is niet al te best.

Even zeer ontopic: volgens mij laat ze de bevalling inleiden een week voor de uitgerekende datum, dus in de 39ste week. Ik heb daar verder geen bezwaar tegen. Moeten ze lekker zelf weten. Als het kan, dan kan dat en fijn voor hun. Kan Raffie lekker ontspannen het veld op straks en is het hele mediacircus rondom hun baby al weer aan het afzwakken.

Natascha13

Berichten: 1900
Geregistreerd: 10-11-04
Woonplaats: Slagharen

Re: De baby van Silvie en Rafael.....

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-06 13:32

FlairS schreef:
moet geboren gaan worden voor het WK.Komt het niet uit zichzelf dan zal zoals het er nu uitziet gehaald gaan worden ,zodat Rafael in ieder geval bij de geboorte kan zijn.Kunnen die mensen niet rekenen?Als je in verwachting raakt weet je toch dat je na 9 maanden een kindje krijgt?Ze zijn allebei nog hartstikke jong en hadden dat toch wel iets anders kunnen plannen?Natuurlijk wordt het alleen eerder gehaald als het medisch verantwoord is maar toch ...........

Er komt dus alleen een keizersnee als het niet langs de natuurlijke weg kan. Dit gebeurt zo vaak, het is bij mijn tante laatst ook gebeurt. Over dat plannen ben ik het ook niet helemaal met je eens, want een kind kun je niet plannen. (Weer het voorbeeld van mijn tante)Zij hebben er 10 jaar over gedaan, ze hebben zelfs al aan adoptie gedacht, en toen werd ze in 1x zwanger. Het valt dus gewoon niet te plannen.

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-06 13:45

Volgens mij heeft Flair het nergens over een keizersnede

Ier

Berichten: 8307
Geregistreerd: 01-11-04
Woonplaats: home is where the heart is <3

Re: De baby van Silvie en Rafael.....

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-06 15:05

Haha; sjonge zeg.
Wat is er nou belangrijker; die baby of het WK voetballen

_Marjon_
Berichten: 10668
Geregistreerd: 02-04-03
Woonplaats: Geertruidenberg

Re: De baby van Silvie en Rafael.....

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-06 16:11

Walgelijk zeg
Laat de natuur gewoon zijn gang gaan, het kindje halen, jeetje mina.
Sorry hoor maar ik heb er geen woorden voor

Marjolein

Berichten: 11642
Geregistreerd: 09-01-01

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-06 16:18

Ik geef ze groot gelijk, of de baby nu voor tijdens of na het WK geboren wordt Rafael zal altijd commentaar krijgen op zn spel van half nederland. Het is in veel landen gebruikelijk en het zal echt neit gebeuren als het niet verantwoord is.
Volgens mij hebben ze ook nog aardige zelfspot, anders kan je nooit zo'n reclame maken. Met jezelf in een tiroler jurkje...

_Marjon_
Berichten: 10668
Geregistreerd: 02-04-03
Woonplaats: Geertruidenberg

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-06 16:25

Ik heb gewoon zoiets van:
Wat gaat er nou voor, je kind of je werk? Die gast heeft bakken met geld die kan heus wel rondkomen hoor als hij een tijdje niet op het veld staat . Ik weet niet hoe het zit met een contract enzo maar denk dat dat toch wel overeen te komen is..

Esmeralda

Berichten: 10628
Geregistreerd: 07-11-03

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-06 16:26

even terug komend op je kind laten halen voor een bepaald gebeuren. Ja dat heb ik ook gedaan. Mijn vader kreeg een open hartoperatie met 5 omleidingen, ik moest nog 7 dagen,Ik zou het niet kunnen verkroppen als mijn vader tijdens te operatie zou te komen overleiden en hij nooit mijn kind had gezien. Dus in overleg(gyn.dokter ect.) is Dennis 12 dec. "opgehaald" ipv 18 dec.(uitgerekende datum)Hij zag er overings zo goed uit, hij had al bijna geen smeer meer, dus hij dan toch wel eerder gekomen Mij vader werd op 16 dec. geopereert en leeft gelukkig nog steeds.

_Marjon_
Berichten: 10668
Geregistreerd: 02-04-03
Woonplaats: Geertruidenberg

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-06 16:35

Hoe lang moet Silvie nu nog en wanneer is het WK? Want daar heb ik dus geen besef van..

Marjolein

Berichten: 11642
Geregistreerd: 09-01-01

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-06 16:46

begin juni is het wk en silvie is dan ook uitgerekend, maarja misschien komt het uit zichzelf eerder

Esmeralda

Berichten: 10628
Geregistreerd: 07-11-03

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-06 16:47

veel touwtje springen

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Re: De baby van Silvie en Rafael.....

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-06 01:24

Sees schreef:
Cassidy ben jij voetballiefhebber ofzo?

BE-LA-CHE-LIJK dat ze dat kindje dan eerder gaan halen. Wat is nou belangrijker een stomme voetbalwedstrijd, ook al is het zo' belangrijke wedstrijd, of de geboorte van je eerste kindje. Lekker belangrijk...


Nee, ik ben geen voetballiefhebber, heb er een gruwelijke hekel aan. Te veel trauma's beleefd in mijn jeugd, voetbal kan me toch echt compleet gestolen worden. Waar ik me eerder aan erger is dat heel Nederland zich lijkt te moeten bemoeien met de beslissing van het echtpaar om het kind eerder geboren te laten worden. Laat ze lekker....of is ook deze beslissing er eentje waar heel de wereld lekker hun mening over mag hebben? Is de kritiek op deze beslissing de prijs die je moet betalen als je in de picture staat?

Aan Rafael en Silvie om te beslissen dat ze beide even belangrijk vinden: de carriere van Rafael en geluk van hun prille gezinnetje....en geef toe, als je de mogelijkheid hebt om voor beide te kiezen, dan doe je dat toch?