Nu had ik via via gehoord dat dr een brand bij mij in de buurt moest zijn.. vrij groot ook... Verder niet echt meer overna gedacht tot ik dan vandaag eindelijk had gebeld voor stro voor mijn paarden.. eerste keer dat ik stro nodig had.. gelukkig hier iets in t dorp gevonden... BLIJKT dat daar alles is afgebrand van de week.. dat moet toch ook erg zijn als je alles in rook ziet opgaan..
Gelukkig staat het huis nog... maar toen ik dr gister was om stro te halen (dat gaat gewoon allemaal door daar wat ik overgens erg knap vind) waren ze nóg aan t blussen... de strostapel brand nog... deel van de schuur ook nog... allemaal gebeurd door een vrachtwagen die eventjes in de schuur moest staan rond uur of 11 savonds...
Die hele schuren zijn afgebrand, alleen t "frame" staat zeg maar nog omhoog.. maar dat duurt ook niet lang meer... Uitgebrande vrachtwagen was ook weinig meer van over... brandweer is echt super druk bezig daar nog...
Ja, ik woon zelf in baarle-nassau, ik ben erlangs gereden en er was niet veel meer van over... Ze moesten zelf water gaan halen op andere plaatsen omdat er geen water meer was... Ik was er wel van geschrokken
Ik ben daarnet nog even gaan kijken. Je kon het niet goed zien want volgens mij mag je nog niet die straat in, dus had ik maar langs een afstandje gekeken. Het "frame" staat er nog steeds, en volgens mij stond er achter ook nog een stuk muur.. Maarja, daar heb je nu niks meer aan... Ik vind het echt erg voor de mensen van wie die schuur was!