Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Tavanta schreef:Rookvrij restaurant opzoeken, bestaan ook
Bar schreef:Ik heb getekend!
Ik vind het zoooo smerig als je lekker uit eten bent en aan de tafel achter je wordt lekker stevig doorgerookt
Quellian schreef:Ik vind het zó smerig als ik buiten voor de deur een peuk sta te roken en iemand staat daar zijn boterhammen op te eten
Ziolette schreef:Quellian schreef:Ik vind het zó smerig als ik buiten voor de deur een peuk sta te roken en iemand staat daar zijn boterhammen op te eten
Tja, kan me voorstellen dat de lucht van die boterhammen je rooklust bederft.
Ik ben ook pro rookvrije horeca, iig rookvrije restaurants.
Quellian schreef:Ik heb een hekel aan eten, dus ik zou dat dan wel aan moeten zien?
Quellian schreef:En wil je dit niet, steek dan nog ff lekker een peuk op en bekijk vanaf de zijlijn hoe dit topic zich gaat ontwikkelen
Mistic schreef:Quellian schreef:En wil je dit niet, steek dan nog ff lekker een peuk op en bekijk vanaf de zijlijn hoe dit topic zich gaat ontwikkelen
Ik heb toevallig net een sigaretje gerookt. Ik kijk ook even aan de zijlijn mee hoe dit topic verder zal lopen.
Ziolette schreef:Quellian schreef:Ik heb een hekel aan eten, dus ik zou dat dan wel aan moeten zien?
Dan hoef je je iig niet druk te maken als er een rookverbod komt in restaurants, daar zit je dan toch niet.
ellenlouise schreef:een paar zielige verslaafden het leven zuur te maken.
Quellian schreef:ellenlouise schreef:een paar zielige verslaafden het leven zuur te maken.
Aaah, wat zeg je dat toch lief