Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Azmay schreef:Hun uitspraken kan ik me niet heel druk om maken eigenlijk, er zijn veel "influencers" die gekke dingen verkondigen.
Dat ze hun kinderen constant filmen waaronder tijdens emotionele momenten, ze echt geen privacy gunnen en geen stabiele basis geven vind ik veel erger.
Kidde schreef:Azmay schreef:Hun uitspraken kan ik me niet heel druk om maken eigenlijk, er zijn veel "influencers" die gekke dingen verkondigen.
Dat ze hun kinderen constant filmen waaronder tijdens emotionele momenten, ze echt geen privacy gunnen en geen stabiele basis geven vind ik veel erger.
Nou ik vind het toch wel zorgelijk hoor. Deze mensen richten of richtten zich oorspronkelijk op kinderen. Daarbij geven deze mensen ook thuisonderwijs...
verootjoo schreef:Dan worden ze vanzelf wel door de kinderbescherming ontdekt hoop ik.
Zoveel kinderen maken dagelijks ellende mee achter gesloten deuren.
Er gaat allerlei desinformatie rond op socials. Mensen moeten dat niet zo serieus nemen
purny schreef:Maar met delen heb je ook een groter bereik. Had je het niet gedeeld hier, dan had niemand van Bokt er naar gekeken of op geklikt uit nieuwsgierigheid.
MarlindeRooz schreef:Er zijn echt nog heel heel veel mensen die zo denken. We hebben er in Nederlands zelfs politieke partijen voor. Ik kijk hier niet van op.
Ze hebben 740.000 abonnees op YouTube. Waar ze door middel van kinderarbeid veel geld mee verdienen. Ze zijn naar het buitenland geloof ik om de regels omtrent kinderarbeid te omzeilen.
Als het aan mij lag dan wordt het per direct verboden om alle kinderen onder de 13 openbaar op het internet te delen. Dit soort fragmenten kunnen kinderen echt beschadigen. En ouders hebben het niet door.