Uitspraken Bellinga's

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Earth

Uitspraken Bellinga's

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-03-26 09:59

Ik scroll even over Instagram en ik kom het volgende filmpje tegen:

Ik vind dit dus echt schokkend. Ze stelt dus dat de apartheid beter was. Dat zwart en wit werd gescheiden.

Ze waren eerst ook al negatief in het nieuws doordat ze Afrikaanse kinderen als een soort bezienswaardigheid zagen. Met uitspraken als 'ze zijn helemaal niet schuw'.
Dit soort mensen moeten toch massaal geboycot worden op social media?

Ik hoop iig dat niemand hier meer naar kijkt...

BoktVerlaten

Re: Uitspraken Bellinga's

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-26 10:01

Alles wat je aandacht geeft, groeit.

Lieser

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-26 10:05

Earth schreef:
Ik hoop iig dat niemand hier meer naar kijkt...

Waarom deel je het dan zelf?

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-26 10:11

Wie is die vrouw? Toch geen belangrijk iemand als in een minister of iemand anders met invloed?
Op de sociale zeggen zoveel mensen rare dingen. Gewoon geen aandacht aan geven en vooral niet delen want dan wordt hun bereik groter.

_Lois_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-26 10:14

Nou het probleem is dat ze dus wel een gigantisch bereik hebben...

Ik heb sowieso erg veel medelijden met hun kinderen die altijd gefilmd worden -O-
Echt een nieuwe vorm van kindermishandeling vind ik het.

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-26 10:24

Echt? Nooit van die mensen gehoord :')

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-26 10:27

Negatieve aandacht is ook aandacht.

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-26 10:39

Oh ja die familie die heel toevallig op wereldreis ging zodra bekend werd dat de overheid de regels voor kinderen in familievlogs wilde aanscherpen.

Waarvan de vader zich meer zorgen maakt over de trage internetverbinding in het appartement dan de ratten in het plafond en waarvan de moeder doodleuk met haar vier kleine kinderen en dure camera achter schimmige goudverkopers in Dubai aanloopt.

Die familie.

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-26 10:43

Wie is dat?

Juist door jou nu zou ik haar kijken.
Nee heb niet geklikt want gun haar geen view.

Lizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-26 10:48

Als je dit filmpje kijkt kom je op de pagina van iemand anders en hij waarschuwt juist.
Heel veel (jonge) kinderen kijken de filmpjes van deze familie en ik denk dat veel ouders amper de inhoud weten.

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-26 10:50

Als je hun geen views wilt geven (terecht) dan krijg je hiermee wel een goed beeld.

Azmay

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-26 10:51

Hun uitspraken kan ik me niet heel druk om maken eigenlijk, er zijn veel "influencers" die gekke dingen verkondigen.

Dat ze hun kinderen constant filmen waaronder tijdens emotionele momenten, ze echt geen privacy gunnen en geen stabiele basis geven vind ik veel erger.

boedjang

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-26 10:54

Ik kijk überhaupt niet naar dit soort filmpjes. Puur om aandacht verlegen

Bieden

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-26 11:00

Gefeliciteerd!
Sex en extreme uitspraken trekken views dat is marketing psychologie en jij stapt er met open gesperde ogen in.

Earth

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-03-26 11:07

Ik deel het idd omdat ik het echt bizar vind. En daarbij maak ik idd gebruik van andere filmpjes, niet van die van hen.

@Bieden, bedankt maar dat hoeft niet hoor. Ik kijk niet naar hun filmpjes, ik ben niet van de influencers :P
En dat zal wel een marketing truc zijn, maar achterlijk blijft het wel ;)

Wat ik bizar vind is dat mensen in deze tijd nog dit soort uitspraken hebben. En dat idd ook aan hun kinderen vertellen. :n

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-26 11:11

Maar met delen heb je ook een groter bereik. Had je het niet gedeeld hier, dan had niemand van Bokt er naar gekeken of op geklikt uit nieuwsgierigheid.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-26 11:17

Er zijn echt nog heel heel veel mensen die zo denken. We hebben er in Nederlands zelfs politieke partijen voor. Ik kijk hier niet van op.

Ze hebben 740.000 abonnees op YouTube. Waar ze door middel van kinderarbeid veel geld mee verdienen. Ze zijn naar het buitenland geloof ik om de regels omtrent kinderarbeid te omzeilen. :7

Als het aan mij lag dan wordt het per direct verboden om alle kinderen onder de 13 openbaar op het internet te delen. Dit soort fragmenten kunnen kinderen echt beschadigen. En ouders hebben het niet door.

Kidde

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-26 11:32

Azmay schreef:
Hun uitspraken kan ik me niet heel druk om maken eigenlijk, er zijn veel "influencers" die gekke dingen verkondigen.

Dat ze hun kinderen constant filmen waaronder tijdens emotionele momenten, ze echt geen privacy gunnen en geen stabiele basis geven vind ik veel erger.

Nou ik vind het toch wel zorgelijk hoor. Deze mensen richten of richtten zich oorspronkelijk op kinderen. Daarbij geven deze mensen ook thuisonderwijs...

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-26 11:34

Ik had wel nieuwsberichten gezien over familie vloggers, maar ik had geen vlogs opgezocht of gezien. Arme kinderen, die zo geëxploiteerd worden en een fikse onderwijs achterstand opbouwen.

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-26 11:36

Kidde schreef:
Azmay schreef:

Nou ik vind het toch wel zorgelijk hoor. Deze mensen richten of richtten zich oorspronkelijk op kinderen. Daarbij geven deze mensen ook thuisonderwijs...

Dan worden ze vanzelf wel door de kinderbescherming ontdekt hoop ik.
Zoveel kinderen maken dagelijks ellende mee achter gesloten deuren.

Er gaat allerlei desinformatie rond op socials. Mensen moeten dat niet zo serieus nemen :=

Azmay

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-26 11:57

verootjoo schreef:
Dan worden ze vanzelf wel door de kinderbescherming ontdekt hoop ik.
Zoveel kinderen maken dagelijks ellende mee achter gesloten deuren.

Er gaat allerlei desinformatie rond op socials. Mensen moeten dat niet zo serieus nemen :=

Punt is nu dus dat ze de kinderbescherming en beschermende wetten voor de kinderen ontlopen door geen vast adres te hebben.

Lizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-26 12:34

purny schreef:
Maar met delen heb je ook een groter bereik. Had je het niet gedeeld hier, dan had niemand van Bokt er naar gekeken of op geklikt uit nieuwsgierigheid.

Daar heb je zeker een punt mee.
Maar denk dat er ook veel ouders zijn die niet bewust zijn van de uitspraken en hun kinderen kijken al die vlogs.
Dus het is ook een bewustmaking.

En daarbij als je de OP/topic leest maak je zelf de keuze hen op te zoeken. Wat niet hoeft.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-26 12:38

Ik ken die mensen helemaal niet. En zo te lezen mis ik daar niet veel aan.

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-26 12:50

Oh ja, deze familie is al zo vaak besproken! Ik kijk de filmpjes niet rechtstreeks, maar heb wel het item van Boos gezien.

Wat een bizarre uitspraak doet dat mens. Duidelijk niet op de hoogte van wat apartheid in houdt. Wat een doos.

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-26 15:04

MarlindeRooz schreef:
Er zijn echt nog heel heel veel mensen die zo denken. We hebben er in Nederlands zelfs politieke partijen voor. Ik kijk hier niet van op.

Ze hebben 740.000 abonnees op YouTube. Waar ze door middel van kinderarbeid veel geld mee verdienen. Ze zijn naar het buitenland geloof ik om de regels omtrent kinderarbeid te omzeilen. :7

Als het aan mij lag dan wordt het per direct verboden om alle kinderen onder de 13 openbaar op het internet te delen. Dit soort fragmenten kunnen kinderen echt beschadigen. En ouders hebben het niet door.

Ik weet niet als deze ouders het doorhebben of niet maar het is wel een lekker verdienmodel over de rug van hun kinderen.

En nee ik ben niet jaloers of een concurrent van ze :+