Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Arianne_94 schreef:Wat begon als een mooie vakantie in Thailand eindigt voorlopig in… wachten.
Onze vlucht via Dubai is geannuleerd en nu zitten we vast. Niemand kan ons precies vertellen wanneer we weer kunnen vliegen. Best een gek gevoel.
Zijn er hier meer mensen die in dezelfde situatie zitten?
Of mensen die ooit gestrand zijn door een geannuleerde vlucht?
Hoe hebben jullie dat aangepakt?
Gewoon afwachten? Zelf iets regelen?
We horen graag jullie ervaringen ❤️
Ik wil geen topic beginnen over de situatie daar en de keuzes die er worden gemaakt. Maar echt over het gestrand zijn. En in onzekerheid zitten hoe nu thuiskomen.
juval schreef:Arianne_94 schreef:Wat begon als een mooie vakantie in Thailand eindigt voorlopig in… wachten.
Onze vlucht via Dubai is geannuleerd en nu zitten we vast. Niemand kan ons precies vertellen wanneer we weer kunnen vliegen. Best een gek gevoel.
Zijn er hier meer mensen die in dezelfde situatie zitten?
Of mensen die ooit gestrand zijn door een geannuleerde vlucht?
Hoe hebben jullie dat aangepakt?
Gewoon afwachten? Zelf iets regelen?
We horen graag jullie ervaringen ❤️
Ik wil geen topic beginnen over de situatie daar en de keuzes die er worden gemaakt. Maar echt over het gestrand zijn. En in onzekerheid zitten hoe nu thuiskomen.
wat vervelend, ik begrijp dat je nog vastzit in Thailand? Dat lijkt me sowieso wel beter dan wanneer je in Dubai zit, daar is het echt spannend. Veel sterkte, ik hoop dat je snel (via een omweg) naar huis kunt.
Ik duim hard mee dat jullie gauw naar huis kunnen! L_iek schreef:Lastige situatie. Ik zou op eigen kosten een vlucht boeken en zsm naar huis willen. Maar kan mijzelf voorstellen dat vliegen in die omgeving daar ook spannend is.
Vientje schreef:Pfoe, dat is wel heel vervelend die onzekerheid zeg!
Hier momenteel in Australië, wij vliegen in principe 14 maart terug via Doha. Ik vind het maar niks...als het over een week allemaal nog zo ervoor staat maar eens rond gaan bellen. Voor nu nog maar even niet, beter de hulplijnen laten voor de mensen die nu al echt vastzittenIk duim hard mee dat jullie gauw naar huis kunnen!
Arianne_94 schreef:L_iek schreef:Lastige situatie. Ik zou op eigen kosten een vlucht boeken en zsm naar huis willen. Maar kan mijzelf voorstellen dat vliegen in die omgeving daar ook spannend is.
Ja als ik geen peuter hadden wij ook gaan vliegen en kijken waar we uitkomen.
Maar met een peuter 30+ uur onderweg zijn terwijl we ook veilig en rustig in een hotel kunnen zitten, geeft ons de voorkeur dan.
Katja schreef:Als je bij TUI hebt geboekt moeten die het voor je oplossen maar als ze zoveel gestrande passagiers hebben dan is het vaak ellende met de communicatie.
Zou ook zeker informeren bij je reisverzekering wat die voor je kunnen betekenen ook al zijn dit soort situaties uitgesloten in hun dekking kunnen ze je wel adviseren.