Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Alpha89 schreef:Ik ben 3 jaar geen klant meer maar ben ook de pineut.
Daarover heb ik al een klacht ingediend, want dat is sws in overtreding.
Ff kijken wat ik nog meer kan doen dus ik volg
Moska schreef:Ik ga niks aanpassen of opnieuw aanvragen. Gewoon alert zijn en blijven op afwijkende zaken.
FennyPower schreef:Alpha89 schreef:Ik ben 3 jaar geen klant meer maar ben ook de pineut.
Daarover heb ik al een klacht ingediend, want dat is sws in overtreding.
Ff kijken wat ik nog meer kan doen dus ik volg
Hier het zelfde verhaal ... Bijzonder dat de gegevens er nog in staan terwijl het niet zolang bewaard mag blijven. Ik ben er van geschrokken...
Gerdjee schreef:Gisteren zag ik een filmpje langskomen met betrekking tot odido dat je op de website van de politie bij check je hack kan kijken welke gegevens er van je gelekt zijn, maar daar staat odido nog helemaal niet tussen... dus dat is ook lekker voor elkaar.
Hutcherson schreef:Ik heb werkelijk geen idee wat te doen. Ik heb er 1 zakelijk nummer via Ben.nl lopen (hoort bij odido). En heb geen idee welke gegevens van mij nu bekend zijn. Weet ook niet wat te verwachten.. Bedoel temu heeft mn rekeningnummer ook (weliswaar via paypal).
Gerdjee schreef:Gisteren zag ik een filmpje langskomen met betrekking tot odido dat je op de website van de politie bij check je hack kan kijken welke gegevens er van je gelekt zijn, maar daar staat odido nog helemaal niet tussen... dus dat is ook lekker voor elkaar.
Miss_Mii21 schreef:Moska schreef:Ik ga niks aanpassen of opnieuw aanvragen. Gewoon alert zijn en blijven op afwijkende zaken.
Maar dan is het te laat he, als ze gekke dingen gaan afschrijven ben je je geld kwijt en zie het dan maar terug te krijgen? Zie dan maar aan te tonen dat jij niet een bestelling ergens hebt geplaatst of iets hebt aangevraagd.

. Tot nu toe op wat spam mailtjes na is er nooit wat anders gebeurd