Het Valentijnscadeau topic!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

EngeltjeS

Het Valentijnscadeau topic!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-02-26 15:02

*\o/* Vanmorgen heb ik "stiekem" weer een klein (lekker) cadeautje gekocht voor mijn vriend. En morgen heeft ie ook post... Ik heb al veel lol on de voorbereidingen en vind dit erg leuk om te doen.

Maar ik ben benieuwd naar wat Bokkers dit jaar doen of geven met Valentijnsdag ❤️.

Dus... wie geef jij een cadeautje/kaart/verrassing?

En deel natuurlijk als je iets hebt mogen ontvangen

Deemiii

Re: Het Valentijnscadeau topic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-26 15:16

Ik heb een kaart en zo’n print laten maken van een stad/dorp/coördinatiepunt naar keuze. :D

Dat is Budapest geworden, de plek waar we verliefd op elkaar zijn geworden. Met de datum erbij. Hoop dat hij er blij mee is, hij had het er laatst toevallig over. Hopen dat ik niet zo’n zelfde terug krijg dan hahaha.

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-26 15:18

Ik heb een glazen pot gekocht en daar handgeschreven briefjes ingedaan wat ik allemaal leuk aan hem vind.
Heel zoetsappig maar ach :D

Wdj

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-26 15:25

Ik heb een glazen snijplank besteld in de kleur van onze nieuwe keuken met daarop meerdere keren in een zwierig lettertype 'Met jou smaakt alles beter ' :-)

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-26 15:31

Niks, ik vind het maar commerciële onzin.

Hij vroeg me wat ik de 14e ging doen. Naar de voetbal was mijn reactie. Ik was het uberhaupt helemaal vergeten :') dus nu gaat hij gezellig mee.

Een lief kaartje of cadeautje is natuurlijk altijd leuk om te geven. Maar ik doe dat persoonlijk liever op een andere dag. Dan voelt het als meer persoonlijk ipv op een geplande dag.

anjali

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-26 17:27

Van mijn (Platonische) vriendin die net als ik dol is op Valentijn kreeg ik een enorm grote doos toegestuurd met een XXL Valentijnskaart met een beer erop en een heleboel teddyberen in allerlei kleuren (ze weet dat ik een berenfan ben) , boekjes met Bijbelteksten en een boek van Cesar Milan over de opvoeding van honden. Ik heb haar natuurlijk ook wat gestuurd, o.a. een Valentijnskaart met een hondje met een roos in zijn bek, maar zo uitpakken als zij ditmaal heeft gedaan dat kan ik niet! Wij vieren Valentijn niet alleen met geliefden maar ook met goede vrienden.

EngeltjeS

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-02-26 20:12

Demis, oh dat vind ik ook zo leuk! Wie weet geef ik hem dat volgend jaar ofzo. Vond ie het leuk??

Selina, oh wat origineel!!!

Wjd, wat een leuk cadeau. Ik wist niet dat dat mogelijk was. Wat was zijn reactie?

Capopjekop, haha. Heb je niet iets gekregen??? Was voetbal leuk vandaag?

Anjali, wat lief zeg. Dat is natuurlijk ook goed hé. Leuk dat jullie aan elkaar denken zo!

Hier was hij was verrast met de kaart en het cadeautje. "We zouden dit toch niet doen??". Later kwam hij met mooie bloemen thuis ❤️

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-26 21:03

Hier een kaartje, narcissen, een knuffeltje en een puzzelboekje gekregen.
Het waren wel back-up cadeautjes want het echte cadeau is kwijtgemaakt door de post :=

Amado7

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-26 07:45

Hier na enkele hints niets gekregen _O- Zelf heb ik wel een kaartje geschreven en een fotoalbum in elkaar geflanst van de verbouwing van ons huis en onze relatie (hij wilde graag een album om alle foto’s te zien op een rijtje). Zelf dus niets gekregen helaas.
Het scheelt dat cadeautjes onze liefdestaal niet is, maar heel af en toe is het toch wel leuk om wat te krijgen. :+

Biebz

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-26 08:48

Wij gaan vandaag uit eten :+ waren natuurlijk weer veel te laat met reserveren.

Gister heel gezellig een nieuwe grote (ingewikkelde) laat in elkaar gezet.
1 tip, doe dat niet op Valentijnsdag _O-

Deemiii

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-26 12:36

EngeltjeS schreef:
Demis, oh dat vind ik ook zo leuk! Wie weet geef ik hem dat volgend jaar ofzo. Vond ie het leuk??

Selina, oh wat origineel!!!

Wjd, wat een leuk cadeau. Ik wist niet dat dat mogelijk was. Wat was zijn reactie?

Capopjekop, haha. Heb je niet iets gekregen??? Was voetbal leuk vandaag?

Anjali, wat lief zeg. Dat is natuurlijk ook goed hé. Leuk dat jullie aan elkaar denken zo!

Hier was hij was verrast met de kaart en het cadeautje. "We zouden dit toch niet doen??". Later kwam hij met mooie bloemen thuis ❤️

Ja hij was er heel erg blij mee! :D
Ik heb een enorme bos bloemen gehad van hem met de tekst; volgend jaar pak ik weer helemaal uit. <3 hij is dit jaar heel hard aan het klussen in ons huisje dus hij was het semi vergeten. Ik zei al ik hoef niks maar hij wilde toch wat geven.

paddraigh

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-26 12:39

Mijn dochter is geboren op Valentijnsdag, sinds die tijd heb ik altijd een prachtig cadeau om naar uit te kijken op 14 februari en dat al 19 jaar lang