Naar aanleiding van een paar reacties in het ergernissentopic en het feit dat ik me daarna realiseerde dat ik hem ook niet heb gehoord: wie heeft er nog meer geen luchtalarm gehoord? En waar?
Ik zit op werk in Eindhoven en heb hem niet gehoord, terwijl ik hem normaal wel altijd hoor. Ik heb ook geen NL-alert gehad.
Sirene wel gehoord het nl alert zweeg in alle talen.
Baileyi
Geplaatst: Gisteren, 13:39
karuna schreef:
Sirene wel gehoord het nl alert zweeg in alle talen.
Het NL-alert wordt geloof ik maar 2x per jaar getest en dus niet deze maand. Het luchtalarm heb ik hier wel gehoord (ik zit op ons kantoor in Eindhoven aan de zuidkant).
xPabloBokt
Fotograaf
Geplaatst door de TopicStarter: Gisteren, 13:40
Ik verneem net dat een NL-alert maar twee keer per jaar in december en juni wordt getest, dus dat kan kloppen.
friezenfan2
Geplaatst: Gisteren, 13:41
Ik hoorde er meerdere door elkaar.
Sinds wanneer moet je maandelijks een nl alert krijgen?
Saul
Geplaatst: Gisteren, 13:41
Ik werk vandaag op de High Tech campus in Eindhoven en heb hem wel gehoord Heb ook op de camera thuis bij de paarden gekeken en daar hoorde ik hem ook.
NL alert inderdaad niet gehad.
Qimm
Geplaatst: Gisteren, 13:42
Ik zat in de trein, heb hem niet gehoord, weet ook niet of hij daar ook 'afgespeeld' wordt eigenlijk. Had wel koptelefoon op, dus misschien heb ik het gemist
Rienn
Geplaatst: Gisteren, 13:42
xPabloBokt schreef:
Ik verneem net dat een NL-alert maar twee keer per jaar in december en juni wordt getest, dus dat kan kloppen.
Dat verklaard een hoop
karuna
Drukke kabouter
Geplaatst: Gisteren, 13:44
Dat verklaard inderdaad wel wat. December voor het eerst gehoord januari was ik niet in nl dus vandaar
Ik werk vandaag op de High Tech campus in Eindhoven en heb hem wel gehoord Heb ook op de camera thuis bij de paarden gekeken en daar hoorde ik hem ook.
NL alert inderdaad niet gehad.
Dat is grappig, dan zit je hemelsbreed niet zo heel ver bij mij vandaan.
Ik heb hem ook gehoord, in Zoetermeer. Maar, ik bedacht me toevallig ook dat het minder luid klonk. Echter omdat ik in de auto zat verder geen aandacht aan besteed.
Ik zat net te paard, had niet eens door dat het de eerste maandag van de maand is. Hij is gelukkig een brave, het alarm is hier nogal hard te horen. Noord-Holland, ietsje ten noorden van de hoofdstad.