The Age of Disclosure - global cover-up of non-human intellicence

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

The Age of Disclosure - global cover-up of non-human intellicence

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : Vandaag, 13:17

Zojuist heb ik samen met mijn man de afgelopen vrijdag uitgekomen documentaire The Age of Disclosure gekeken. (Beschikbaar op Amazon Prime.)

Een documentaire, waarin 80 jaar aan mondiale cover-ups van het bestaan van niet-menselijke intelligentie, een geheime oorlog tussen wereldnaties en reverse engineering van niet-menselijke oorsprong, wordt blootgelegd. De documentaire neemt je mee in de ontdekking UAP's (Unidentified Anomalous Phenomena), vastgelegde beelden, getuigenverklaringen, en hoe de Amerikaanse overheid al decennia onderzoek doet naar niet-menselijke intelligentie. Met daarin ook de grootste bottleneck; bewijs. Bewijs dat er volgens hooggeplaatste functionarissen is, maar niet vrijgegeven kan worden omdat dit juridische implicaties heeft tot de doodstraf aan toe.

In de documentaire zijn getuigenverslagen opgenomen van 34 hooggeplaatste personen in overheid van de VS, defensie, en community intellicence insiders, o.a. Jay Stratton (Navy intellicence, DIA) Marco Rubio (Secretary of State), Chris Mellon (Deputy Assistant Secretary of Defence), James Clapper (former Director of National Intelligence), verschillende astrophysicists, quantumphysicists en U.S. representatives van verschillende staten en dr. Gary Nolan, Stanford University school of medicine, CIA, AATIP en UAP taskforce advisor

De tailer:
https://www.imdb.com/video/embed/vi3943811353/

Nu ben ik benieuwd of er meer bokkers zijn die deze docu hebben gezien, willen gaan kijken of er nog nooit van gehoord hadden maar wel interesse hebben in het idee dat er meer leven is dan wij denken.

Ik vond de documetaire een openbaring.

Elanor

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 13:22

Nee, dit doet me echt helemaal niets en ik ga ook geen tijd van mijn leven verspillen aan het kijken hiervan. Dit lijkt me bangmakerij van de bovenste plank. Er zijn genoeg reële problemen in de wereld die wél de aandacht verdienen.

Non-human intelligence is er uiteraard wel: ook dieren en zelfs planten zijn intelligent. :)*

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : Vandaag, 13:32

Elanor schreef:
Nee, dit doet me echt helemaal niets en ik ga ook geen tijd van mijn leven verspillen aan het kijken hiervan. Dit lijkt me bangmakerij van de bovenste plank. Er zijn genoeg reële problemen in de wereld die wél de aandacht verdienen.

Non-human intelligence is er uiteraard wel: ook dieren en zelfs planten zijn intelligent. :)*

Het gaat dan om non-human intellicence dat ver op onze intelligentie vooruit loopt.

Wel grappig, wat jij zegt, bangmakerij van de bovenste plank, is onderdeel van de documentare en het stigma dat gecreëerd is rondom dit onderwerp.

En deze docu gaat niet per definitie om enkel buitenaards leven (extraterrestrial), maar ook cryptoterrestrials en interdimensionals. Maar voornamelijk om de geheimhouding en de verregaande consequenties voor wistleblowers, o.a..

De AATIP bestaat echt, er is een UAP Transparancy act en een UAP Disclosure Act.
Laatst bijgewerkt door _San87_ op Vandaag, 13:34, in het totaal 1 keer bewerkt

Veronica2

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 13:33

Dit is een reclamespot voor de CIA en het Amerikaanse leger/DoD. Het is een beetje net als in Hollywoodfilms, buitenaardse wezens landen altijd in Amerika en dan redt dat land de wereld. De buitenaardse wezens zijn altijd hoger ontwikkeld dan 'wij'' en schijnbaar zijn wij dan het uitschot van het universum en superdom.
Dat er onderzoek naar gedaan wordt is allang geen geheim meer, maar zo spectaculair als in deze docu wordt voorgesteld is het ook allemaal niet. Bovendien is de situatie op onze eigen aardbol momenteel al uitdagend genoeg.

Saga

Re: The Age of Disclosure - global cover-up of non-human intellicence

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 13:37

Ooh, leuk dat je dit topic hebt geopend!
Ik heb het nog niet gekeken, weet niet of ik eraan toe ga komen, maar lees af en toe over dit onderwerp.
Het is heel makkelijk om het direct neer te halen, maar ik vind het een erg interessant iets.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : Vandaag, 13:41

Saga schreef:
Ooh, leuk dat je dit topic hebt geopend!
Ik heb het nog niet gekeken, weet niet of ik eraan toe ga komen, maar lees af en toe over dit onderwerp.
Het is heel makkelijk om het direct neer te halen, maar ik vind het een erg interessant iets.

Als het je interesse heeft, is de documentaire de moeite waard :j.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : Vandaag, 13:49

Veronica2 schreef:
Dit is een reclamespot voor de CIA en het Amerikaanse leger/DoD. Het is een beetje net als in Hollywoodfilms, buitenaardse wezens landen altijd in Amerika en dan redt dat land de wereld. De buitenaardse wezens zijn altijd hoger ontwikkeld dan 'wij'' en schijnbaar zijn wij dan het uitschot van het universum en superdom.
Dat er onderzoek naar gedaan wordt is allang geen geheim meer, maar zo spectaculair als in deze docu wordt voorgesteld is het ook allemaal niet. Bovendien is de situatie op onze eigen aardbol momenteel al uitdagend genoeg.

De docu is gemaakt door Dan Farah, iemand die by default geen connecties heeft met de CIA en het Amerikaanse leger dusdanig om reclame voor ze te willen maken.

Je kunt niet geloven in wat de documentaire aan het licht brengt, maar het is geen reclamespot voor de CIA en het Amerikaanse leger. Naast dat het niet per definitie om buitenaards leven gaat. Maar met menselijke intelligentie niet te verklaren fenomenen (van over de hele wereld, dus niet enkel de VS) waar in het geheim onderzoek naar gedaan wordt (ook door China en Rusland, bijvoorbeeld).

Saga

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 13:55

Wat ik begrijp over dit onderwerp is dat het o.a gaat over 'dingen' op aarde die we als mensheid nog niet hebben ontdekt, of wel hebben ontdekt maar geheim houden.
Als je weet dat bijv. meer dan 80% van onze oceanen nog één groot mysterie is, zijn bepaalde dingen helemaal niet zo ondenkbaar.
En ik ben echt vrij skeptisch en absoluut geen zweverig persoon.

Ik ga ruimte maken om te kijken. :j

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 13:56

Bestaat er buitenaards leven? Geen idee, waarschijnlijk wel want ook wij zijn maar een speldenprik in het heelal. Of het ooit bewezen wordt? Denk het niet.

Lieser

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 13:57

Cryptoterrestrials? Als in de verzonken stad Atlantis van Plato, of het boek Reis naar het middelpunt van de aarde van Jules Verne? Dat neemt toch niemand serieus?

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : Vandaag, 14:01

Saga schreef:
Wat ik begrijp over dit onderwerp is dat het o.a gaat over 'dingen' op aarde die we als mensheid nog niet hebben ontdekt, of wel hebben ontdekt maar geheim houden.
Als je weet dat bijv. meer dan 80% van onze oceanen nog één groot mysterie is, zijn bepaalde dingen helemaal niet zo ondenkbaar.
En ik ben echt vrij skeptisch en absoluut geen zweverig persoon.

Ik ga ruimte maken om te kijken. :j

Klopt, de documentaire heeft het ook specifiek over non-human intellicence, niet enkel over buitenaards. Er is bijvoorbeeld door Harvard een studie gedaan naar Cryptoterrestrials. Zij komen in deze docu ook aan bod.

De oceanen komen in deze documentaire ook voorbij in precies de context die jij aanhaalt, in relatie tot verborgen leven.

Saga

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 14:02

Meer het gebruik van telepathie en onderzoek naar bewustzijn, maar ik zal verder niet meer in dit topic reageren tot ik de docu heb gezien, want ik heb geen idee of het er daarin ook over gaat. :o

Oeh, ik ben heel erg benieuwd!
Dit topic is echt het zetje dat ik nodig had om te gaan kijken.
Laatst bijgewerkt door Saga op Vandaag, 14:03, in het totaal 1 keer bewerkt

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 14:02

Oh leuk! Interessant. Ik ga hem kijken. Ik geloof zeker wel dat wereldleiders meer geheim houden dan wij denken. Ik denk ook dat bijv. Roswell geen weerballon was.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : Vandaag, 14:05

Lieser schreef:
Cryptoterrestrials? Als in de verzonken stad Atlantis van Plato, of het boek Reis naar het middelpunt van de aarde van Jules Verne? Dat neemt toch niemand serieus?

Dat is wel heel plat, maar Harvard heeft er een hypothese over opgeworpen:

https://www.researchgate.net/publicatio ... _Phenomena

Kennelijk zijn er hele slimme mensen op de aarde die de mogelijkheid dat er verborgen leven bestaat dat mogelijk intelligenter is dan wij, wel serieus neemt.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : Vandaag, 14:08

Saga schreef:
Meer het gebruik van telepathie en onderzoek naar bewustzijn, maar ik zal verder niet meer in dit topic reageren tot ik de docu heb gezien, want ik heb geen idee of het er daarin ook over gaat. :o

Oeh, ik ben heel erg benieuwd!
Dit topic is echt het zetje dat ik nodig had om te gaan kijken.

Het gaat ook over dit soort zaken, ja (interdimensionals) en uiteraard de implicaties op het leven zoals wij dat kennen (o.a. energie zoals wij dat nu gebruiken, zero-point energie en het tijd-ruimte continuüm).

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 14:15

De Drake vergelijking bestaat al sinds 1961 en het zou zeer kortzichtig zijn om er vanuit te gaan dat daar geen beschaving tussen zou zitten.
Dat ET's op aarde door regeringen 'onder de pet' zouden worden gehouden verbaast me niets; a. je kunt er idd je voordeel mee doen en b. 90% van de aardbewoners zou er een groot probleem mee hebben.

Saga

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 14:17

Mijn eigen theorie is dat wij eigenlijk helemaal niet zo slim zijn als we denken en dat onze hersenen maar tot een bepaalde hoogte informatie kunnen verwerken.
Dat, stel dat er nu bekend zou worden gemaakt hoe de aarde is ontstaan/wat er 'buiten het heelal' bestaat, onze hersenen dat helemaal niet kunnen bevatten.
Op dezelfde manier dat je een mier niet kunt uitleggen hoe een vliegtuig bestuurd wordt, bijvoorbeeld.
Ik ben oprecht ook geïnteresseerd in o.a zwarte gaten, hoe ze ontstaan, hoe ze werken, aangezien het iets is dat zover af staat van hoe wij de 'natuurwetten' kennen.
En de theorie dat het hele zichtbare heelal zich in een zwart gat bevindt.

Het zijn niet 'wappies' of 'domme mensen' die met deze theorieën komen.

Lieser

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 14:40

_San87_ schreef:
Lieser schreef:

Dat is wel heel plat, maar Harvard heeft er een hypothese over opgeworpen:

https://www.researchgate.net/publicatio ... _Phenomena

Kennelijk zijn er hele slimme mensen op de aarde die de mogelijkheid dat er verborgen leven bestaat dat mogelijk intelligenter is dan wij, wel serieus neemt.

Nee, een hypothese is een onderzoeksvraag. Meer niet. Ik kan nu de hypothese 'Als Sinterklaas op een zwart paard rijdt, slaat hij groen uit' opwerpen. Dat zegt niks over het waarheidsgehalte. Er is zelfs een prijs voor de meest onzinnige onderzoeksvragen (zo stelde Kees Moeliker als hypothese dat homoseksuele eenden de neiging hebben om seks te hebben met dode soortgenoten. Het onderzoek wees uit dat de hypothese onjuist was).

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 14:47

Wilde hem net kijken maar hij valt niet onder mijn Prime abbo helaas.

tamary

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 14:49

Aliens : Fermi Paradox.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Fermiparadox
Maar vlak ook ons eigen creative brein niet uit qua bedenken van mogelijkheden en onwaarheden die plausibel zijn of andersinds nut hebben voor een groep mensen (rechtvaardiging machtspositie bv).
We zijn als mensheid erg goed in verhalen vertellen over zaken die (nog) niet bestaan, kijk maar naar de hele sci-fi en fantasy sectie in de boekwinkels en bibliotheek. En natuurlijk (wie zou het anders lezen?) is de mens de grote held in die verhalen. Niks vreemds aan, alleen waar? Nah, maar dat is het doel ook niet.

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 14:58

Natuurlijk is het leuk om te weten wanneer onze zon zijn leven gaat beëindigen of wanneer er een meteoroïde zou dicht bij de aarde gaat komen dat het een probleem gaat worden, maar verder zie ik liever dat er wat meer aandacht aan het ontstaan van onze aarde en de verschillende mensheden en hun bouwsels zou komen. Ik denk dat er dan al genoeg 'waarheden' ontkracht gaan worden waar de mensheid van nu het al moeilijk genoeg mee gaat hebben :D

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 15:02

Oeh dit soort dingen vind ik altijd wel heel interessant. Er is nog zoveel wat we nog niet weten én wat we niet willen weten vanuit onze eigen arrogantie. Ik ga hem opzoeken!

tamary

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 15:04

Math Suggests We May Be the Only Intelligent Life in the Universe :
https://www.youtube.com/watch?v=OD9nYixgp6A
En een heel ware post vanuit de comments op die video : "I'm not going to worry about dangerous alien intelligence until I'm done worrying about dangerous human stupidity."

We hebben als diersoort echt geen hulp nodig om dingen uit te vinden of onszelf het hoekje om te helpen.
Eerlijk gezegd vindt ik dat het waren aliens/god whatever verklaring een belediging aan de mensheid en de capaciteiten er van.