pff brok in mijn keel toen ik het las, moest het 3x opnieuwe lezen. Gister nog een stukje gezien dat hij druk aan het repeteren was voor zijn theater tour.
wat een onwijs fijne en lieve man die echt de tijd voor je neemt (mijn oudste is fan en heeft een rugzakje en we kwamen hem een keer tegen in de buurt) een echte drent, niks geen poehoe of steralures terwijl hij echt een icoon is en meer te bieden heeft dan zijn feestnummer waarmij hij echt bekend is.
Wauw ik had het nog niet gezien, maar meteen even opgezocht, dit is wel echt heel erg onverwacht. Wat heftig. gecondoleerd en veel sterkte voor alle nabestaanden...
Bizar, volgende week zou zijn concertreeks beginnen. Gewoon niet meer wakker geworden, op zich beste einde wat je je voor kan stellen. Maar wel erg aan de vroege kant
Ik ben er ook erg van geschrokken. Hij organiseerde ook het Giga-G festival in Pesse, een tentfeest avond voor gehandicapten. De muziek wat zachter en de sfeer ronduit top. Voor mijn zoon en vele anderen het allerleukste uitje van het jaar. René altijd te herkennen aan zijn bril.
Ik was net met de auto naar mn verzorgpaard toen ik het hoorde op de autoradio. Heb ook echt wel een traantje gelaten. Verdorie zeg, dit moet echt even landen.
Sterkte aan zijn naasten en nabestaanden als ze dit mogelijk lezen.
René karst is van 'liever te dik in de kist toch'? Met dat groene brilletje. Ik lees net dat ie woensdag zou starten met zn nieuwe theatertour, zn grote droom. Das echt kei jammer, dat ie dat niet heeft kunnen doen. En vreselijk voor zn familie. Maar eerlijk, even los van de leeftijd, dat is toch hoe menig mens zou willen sterven ooit? Lekker inslapen en niet meer wakker worden?
Neemt niet weg dat het voor familie en geliefden een vreselijk gemis is.
@Hutcherson, ja op een leeftijd van 80+ wellicht. Deze man stond midden in zijn leven. Dus maakt niet uit hoe, overlijden wilde hij vast nog lang niet.
Had Rene Karst niet in coronatijd ook op t randje van de dood gelegen? Ik kan me herinneren dat hij dat hij corona had opgelopen in Oostenrijk bij zijn apres ski optredens. Vrij in het begin van het uitbreken van corona.
Ik ken Karst alleen van het duo Karst. Ze hebben heel veel oude Nederlandse (school) liedjes ingezongen. Ik werk in de ouderenzorg en overal waar ik heb gewerkt warenber wel cd's van het duo karst. Daarom ken ik ook ontzettend veel van die liedjes. Nooit geweten dat hij ook een feestzanger was. Helaas te jong overleden.
DuoPenotti
Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.
Geplaatst: 22-11-25 13:33
Ik kende hem niet, want heb niks met het Nederlandstalige lied.
Maar dan lees ik jullie berichten door... Lees ik hoe begaan hij is met de mensen met bijvoorbeeld een rugzakje. Dan kan ik mij helemaal voorstellen hoe gemist hij gaat worden...
Heel veel sterkte voor iedereen die hem liefhad...mooie dood maar minimaal 30 jaar te vroeg....