Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Alpha89 schreef:Ongelooflijk triest verhaal dit weer.
Politie had haar bizar snel gevonden trouwens... 03:30 weggefietst (+/- 30min fietsen?) en 04:10 al gevonden. Hebben ze de dader dan nét misgelopen, vraag ik me af...
hoop dat diegene snel gepakt wordt.
Suzanne F. schreef:En mijn dochter van 18 vindt het dan raar dat ik het niet fijn vind dat ze ‘s nachts weg is en rond 4 uur een keer thuiskomt.
Verschrikkelijk dit. Arme ouders.
Babootje schreef:Suzanne F. schreef:En mijn dochter van 18 vindt het dan raar dat ik het niet fijn vind dat ze ‘s nachts weg is en rond 4 uur een keer thuiskomt.
Jaa, daar heeft onze dochter me ook altijd mee om de oren geslagen in die periode. "Je moet eens loslaten" ik ben oud genoeg, blabla. Maar het gaat niet om oud genoeg. Een vrouw op de fiets in het midden van de nacht is gewoon kwetsbaar. Wij hebben altijd gehaald en gebracht of een taxi betaald. Dat vond ze toen stom...
Goof schreef:Suzanne F. schreef:En mijn dochter van 18 vindt het dan raar dat ik het niet fijn vind dat ze ‘s nachts weg is en rond 4 uur een keer thuiskomt.
Jaa, daar heeft onze dochter me ook altijd mee om de oren geslagen in die periode. "Je moet eens loslaten" ik ben oud genoeg, blabla. Maar het gaat niet om oud genoeg. Een vrouw op de fiets in het midden van de nacht is gewoon kwetsbaar. Wij hebben altijd gehaald en gebracht of een taxi betaald. Dat vond ze toen stom
Aan de andere kant; tot welke leeftijd blijf je dat doen dan? Je gaat je dochter niet tot haar 40e blijven brengen en halen.
8nnemiek schreef:Verschrikkelijk![]()
Wat bezielt iemand om zoiets te doen..
Dat je zo'n berichten vaker leest komt vooral door social media. Het aantal moorden in Nederland neemt al decennia lang af. Maar dat maakt dit natuurlijk niet minder erg.
Ik hoop dat ze de dader snel vinden en levenslang vast zetten.
Goof schreef:[
Aan de andere kant; tot welke leeftijd blijf je dat doen dan? Je gaat je dochter niet tot haar 40e blijven brengen en halen.
Goof schreef:Aan de andere kant; tot welke leeftijd blijf je dat doen dan? Je gaat je dochter niet tot haar 40e blijven brengen en halen.
Citaat:Aan de andere kant; tot welke leeftijd blijf je dat doen dan? Je gaat je dochter niet tot haar 40e blijven brengen en halen.
Benzz schreef:Maar eigenlijk is het te zot voor woorden dat wij vrouwen niet normaal alleen over straat kunnen. Ik had daar vanochtend nog een gesprek over met 2 mannen, ze snappen echt niet dat wij standaard de hele tijd op straat scannen wat er om ons heen gebeurd.
Vorige week is er een vrouw op klaarlichte dag verkracht.
Babootje schreef:Tussen 17 of 40 zitten wel heel wat jaren![]()
Benzz schreef:Maar eigenlijk is het te zot voor woorden dat wij vrouwen niet normaal alleen over straat kunnen. Ik had daar vanochtend nog een gesprek over met 2 mannen, ze snappen echt niet dat wij standaard de hele tijd op straat scannen wat er om ons heen gebeurd.