Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Onali schreef:![]()
Mijn werk ligt niet eens stil voor een betere CAO, dus nee mijn dag gaat gewoon door.
Net als elke andere dag.
Onali schreef:![]()
Mijn werk ligt niet eens stil voor een betere CAO, dus nee mijn dag gaat gewoon door.
Net als elke andere dag.
purny schreef:Heel eerlijk? Je schiet er geen donder mee op.
Het is allemaal heel erg solidair enzo en dat is mooi, maar ik denk niet dat bepaalde mensen hierdoor gaan stoppen. Die hebben er gewoon schijt aan.
We laten onszelf niet eens voor situaties in NL horen..
MarlindeRooz schreef:Onali schreef:![]()
Net als elke andere dag.
? Een betere CAO is toch van een ander kaliber dan protesteren tegen genocide?
boedjang schreef:Nou das wel wat anders, een Cao of wat daar gaande is
Overigens kan ik in de VG sector niet zomaar staken hoe ziet X dit voor zich? Zo jut je alleen alles weer op en dat is juist niet de bedoeling het gaat om in verbinding blijven
Fitzroy schreef:Ik hoop dat mijn werkgever er niet aan mee doet. 21e is payday![]()
Zelf doe ik er ook niet aan mee. Wat Marrlinde zegt, als je alle ellende van de wereld je aan moet trekken, heb je geen leven meer.
Wat maakt Gaza erger dan afslachtingen in Sudan, waar je weinig over hoort?
Of de oorlog in Oekraïne?
verootjoo schreef:Donderdag de 21e heb ik vakantie dus werk ik niet. Maar we wilden die dag eigenlijk naar de dierentuin
Wat echt een heel schril contrast is; wij vieren hier vakantie, vieren de vrijheid van werk, doen leuke dingen en tegelijkertijd worden er mensen vermoord voor helemaal niks