Ik vind het persoonlijk ingewikkelde materie en heb daardoor al jaar en dag dezelfde energieleverancier voor gas en stroom. Maar toch spreekt het dynamische wel steeds meer aan.
Maar is dat voor ons ook? Mijn man en ik werken overdag en in de avonden doen we geen was of iets. Dat doen we in de weekenden overdag bijvoorbeeld. Ik wil ook geen natte was overdag in de trommel hebben, droger en vaatwasser hebben we niet en dat beetje elektrische apparatuur betreft twee telefoons die opladen.

Ofwel 4 a 5 dagen in de week is het qua stroom altijd redelijk rustig en de vrije dagen in de week doen we alles.
Zou dynamisch voor die 2 a 3 vrije dagen dan alsnog ideaal kunnen zijn? Dat we gas en stroom loskoppelen qua nutsbedrijven? We kunnen in dit huurhuis niet van het gas af overigens. Minimaliseren wel maar we kunnen er niet van af.
Ik wil niet teveel informatie online zetten eerlijk gezegd dus mocht iemand met veel kennis willen sparren dan kunnen we dit altijd via pb/whatsapp doen. Ik heb bijvoorbeeld een p1 meter waardoor ik de overzichten wel weet.