Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Hevonen schreef:Ik gebruik Signal naast Whatsapp al een paar jaar, voornamelijk omdat ik mensen ken die geen Whatsapp (willen) gebruiken.
Functionaliteit is heel vergelijkbaar, alleen krijg ik op Signal (vreemd genoeg) geregeld berichten van volledig onbekenden die contact zoeken. Dat heb ik op Whatsapp nooit gehad... vind het een beetje merkwaardig...
Duhelo schreef:Hier al jaren gebruiker van signal, wel een beperkte groep want niet iedereen kent het.
Signal heeft ook de app voor op de pc, werkt heel fijn
Cambionn schreef:(...)
Eerlijk, andere mensen gingen pas over toen ik met WhatsApp kapte. niet omdat het "moest" per se, ze konden gewoon SMS'en of me op andere manierem bereiken en dat was prima voor ze. Tot ze keertje foto of video wouden sturen en ze doorhouden dat ik echt niet terug op WhatsApp kwam. Toen won gemak het. Binnen een jaar zat bijna iedereen op Signal Maar het is wel echt zo'n ding wat de meeste pas gaan doen toen het alternatief weg was. Zolang je nog op WhatsApp zit gebeurd er weinig. (...)
Hevonen schreef:Ik gebruik Signal naast Whatsapp al een paar jaar, voornamelijk omdat ik mensen ken die geen Whatsapp (willen) gebruiken.
Functionaliteit is heel vergelijkbaar, alleen krijg ik op Signal (vreemd genoeg) geregeld berichten van volledig onbekenden die contact zoeken. Dat heb ik op Whatsapp nooit gehad... vind het een beetje merkwaardig...