Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
purny schreef:Ik woon er ongeveer 10 minuutjes vandaan.
Ik voelde vanmorgen mijn bed trillen en dacht eerst wat een grote vuurwerkbom dat is geen gewone.
Ik vind het verschrikkelijk wat er gebeurt is.
Gelukkig helpt iedereen elkaar in de wijk. Met kleding en onderdak. Ga zelf ook nog de kast uitzoeken.
Benzz schreef:purny schreef:Ik woon er ongeveer 10 minuutjes vandaan.
Ik voelde vanmorgen mijn bed trillen en dacht eerst wat een grote vuurwerkbom dat is geen gewone.
Gelukkig helpt iedereen elkaar in de wijk. Met kleding en onderdak. Ga zelf ook nog de kast uitzoeken.
Ik heb hier nog een paar tassen vol, incl schoenen. Wil morgen best ff in de auto stappen om het te brengen, maar heb werkelijk geen idee waar ik moet zijn.
Benzz schreef:purny schreef:Ik woon er ongeveer 10 minuutjes vandaan.
Ik heb hier nog een paar tassen vol, incl schoenen. Wil morgen best ff in de auto stappen om het te brengen, maar heb werkelijk geen idee waar ik moet zijn.
Ragdollcat schreef:Ik vrees dat het een aanslag is.
Gaat lekker zeg in Nederland
purny schreef:Ragdollcat schreef:Ik vrees dat het een aanslag is.
Gaat lekker zeg in Nederland
Want bij zoiets rij jij stapvoets weg? Het kan allerlei oorzaken hebben dat er een auto hard weggereden is. Bijvoorbeeld een schrikreactie. Laten we eerst de berichten afwachten voordat we conclusies gaan trekken.
De Schammenkamp in Rotterdam was dus ook een aanslag volgens jou?