Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
VuurVleugels schreef:Ik was hier al een tijdje bang voor, maar net toch met overslaand hart en open mond de 'krantenkop' gezien. Man, wat vind ik dit ergTuurlijk, prachtige leeftijd dus weinig te klagen, maar die vrouw heeft de wereld heel wat gebracht en dit is een groot gemis.
Ik maak me op dezelfde manier zorgen over de leeftijd van Sir Ian McKellen, hopelijk duurt dat toch nog even...
Citaat:Zelfde als dame Judi Dench... Een prachtige generatie aan acteurs en actrices. Wat een verlies
VuurVleugels schreef:Ik was hier al een tijdje bang voor, maar net toch met overslaand hart en open mond de 'krantenkop' gezien. Man, wat vind ik dit ergTuurlijk, prachtige leeftijd dus weinig te klagen, maar die vrouw heeft de wereld heel wat gebracht en dit is een groot gemis.
Ik maak me op dezelfde manier zorgen over de leeftijd van Sir Ian McKellen, hopelijk duurt dat toch nog even...
Janneke2 schreef:Hutcherson schreef:Als ik denk aan haar 'Piertotum locomotor' staat het kippenvel op mijn arm. Vrouw van grote klasse. The end of an era. En gelukkig een lang en succesvol leven gehad.
Ja. Fantastische actrice, prachtige scène.
![]()
...en hier een verdrietige Harry Potter fan.
Moge zij rusten in vrede.