Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Tallie1979 schreef:Ik krijg van die fuiken met de paarden van the Royal garde. Allemaal van die filmpjes van bijtende paarden bij het paleis in Londen.
moonsparkle schreef:Ik zou het interessant vinden als iemand hier reageert die zich er helemaal in kan vinden. Ik had wel ook een keer een docu gezien van een Nederlandse vrouw die een relatie had/heeft met iemand in Amerika die in de gevangenis zit
furious schreef:Tallie1979 schreef:Ik krijg van die fuiken met de paarden van the Royal garde. Allemaal van die filmpjes van bijtende paarden bij het paleis in Londen.
Ohja daar heb ik ook wel eens in gezeten. Al kwam ik ook mooiere momenten tegen![]()
Ík zat er laatst in een nadat ik een verhaal had bekeken van een vrouw met een eetstoornis. Daarna kom je dus in beelden terecht waarbij vrouwen een heel dun lichaam showen.
Winged schreef:Volgens mij is er ook een bokker die schreef met een gevangene. Overigens zie ik daar - mocht het geen moordernaar zijn bijv - niet heel veel kwaad in.
Maar dit... Ik snap dit ook totaal niet.
tienus63 schreef:Of professionals die relatie met de patiënt in de TBS-kliniek aan gaan.
Die kerels zitten er niet omdat ze zweetvoeten hebben.
tienus63 schreef:Of professionals die relatie met de patiënt in de TBS-kliniek aan gaan.
Die kerels zitten er niet omdat ze zweetvoeten hebben.