Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cayenne schreef:Mooi zo. Laat die man lekker van zijn pensioen genieten.
Maar ik ben ook bang dat Kamala het lastig gaat krijgen.
Ik zou hem niet dement willen noemen, maar hij kwam de afgelopen tijd niet fit over.
Renee1991 schreef:Puur om haar leeftijd zou ik het al best ok vinden als Harris president wordt.
Biden... Tja, ik vind het verstandig dat hij nu toch zijn kandidaatschap intrekt. Ik vond het echt schandalig hoe hij zich verbaal probeerde te redden, om de haverklap onderuit ging, naar mijn idee een typisch schuifelend dementie-loopje liet zien.
Rizette schreef:Renee1991 schreef:Puur om haar leeftijd zou ik het al best ok vinden als Harris president wordt.
Biden... Tja, ik vind het verstandig dat hij nu toch zijn kandidaatschap intrekt. Ik vond het echt schandalig hoe hij zich verbaal probeerde te redden, om de haverklap onderuit ging, naar mijn idee een typisch schuifelend dementie-loopje liet zien.
Kan evengoed Parkinson zijn.
anjali schreef:Hij herstelde zich direct en gaf aan hoe de verspreking tot stand was gekomen.Op zich vind ik het altijd jammer als iemand wegens hoge leeftijd moet stoppen want met de jaren komt vaak ook de wijsheid. Echter toen hij Zelensky aankondigde als president Putin dacht ik toch dat hij te ver weg is.
Gebruikers op dit forum: _Hinneke, amy495, Ann, Chinas, DeEenhoorn, Felixity, Flieno, Gabortje, gillian, Kirsha, Loretta, lukka63, m0niekkkie, Mnoonn, Neon, Saranghea, Seni, SuusvL, troi, VogeltjeM, xLoki en 20 bezoekers