Temu

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
BeFunny

Berichten: 10816
Geregistreerd: 11-06-15
Woonplaats: Alleen maar rechtdoor

Re: Temu

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-24 16:17

Nee.

Maar de sport tights zijn een absolute aanrader. Betere kwaliteit dan de merken als Craft. En veeel goedkoper. Maar de kwaliteit zoveel beter joh dat ik daar voortaan de tights en sportsokken koop ook de korte tights, petjes en zweetbandjes zijn super.

lor1_1984

Berichten: 12065
Geregistreerd: 03-12-03
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-24 16:28

De mouwloze lounge jurken (afdeling plussize slaapmode/loungewear) zijn iig perfect qua maat.
Ook de armgaten zijn groot zat.
Inmiddels ook een vest besteld, mochten de mouwen goed zijn dan ga ik tzt meer bijbestellen maar ik heb eerder op sammydress (voorloper van shein denk ik?) een oversized sweater/longsleeve besteld waarvan de mouwen zo smal waren dat ik er met geen mogelijkheid in kwam. :')
Durfde het dus niet aan om gelijk meer truien/vesten te bestellen. :+

Babootje

Berichten: 26434
Geregistreerd: 25-06-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-24 19:37


Suzanne F.

Berichten: 49404
Geregistreerd: 03-03-01

Re: Temu

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-24 20:44

Wat een dotjes!

LWDaisy

Berichten: 4806
Geregistreerd: 26-03-18
Woonplaats: België

Re: Temu

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-24 08:55

Ik heb mijn stoelhoezen uiteindelijk via Bol gekocht. Waarschijnlijk duurder, maar ik had ze asap nodig, en ik moet toegeven dat ik heel tevreden ben van de kwaliteit. En de kleur is ook exact wat op de foto stond haha.

Yavanna

Berichten: 2654
Geregistreerd: 11-12-03

Re: Temu

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-24 12:57

Ben benieuwd wanneer mijn Temu aankopen binnen komen, kan niet veel mis mee gaan, kralen en schuurpapier :)

Tallie1979
Berichten: 22775
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Re: Temu

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-24 02:15

Ik heb een grote set potloden gekocht. De reviews zijn heel goed, dus ik ben ontzettend benieuwd! :)

Linnie050

Berichten: 11810
Geregistreerd: 20-04-11
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-24 06:19

Gisteren voor het eerst wat besteld op temu.

Zeemeermin verjaardag items
Kan weinig mis mee zijn.

Kreeg wel allemaal reclames zoveel procent korting bij een bepaald aantal items.
Geen idee of dat echt is.

Dat kreeg je met het rad draaien.

lor1_1984

Berichten: 12065
Geregistreerd: 03-12-03
Woonplaats: Almelo

Re: Temu

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-24 07:28

Dat rad en al die coupons, codes etc doe ik nooit wat mee, net zoals ik niet kijk naar hoeveel ik zogenaamd bespaar als ik naar de totaalprijs kijk.

Gisteren zijn mijn nieuwe lazy zomerdekbed, herfst/wintersprei, badmatten, vest en (lounge/basic)jurken binnengekomen.
Vest zit perfect, ook rond mijn armen. *\o/*
Dat was mijn grootste zorg, dat de mouwen mss te krap zouden zijn.

Marcella

Berichten: 36839
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Re: Temu

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-24 08:36

Ik heb laatst 2 broeken besteld. Zien er netjes uit moet alleen de ene korter maken.

Tallie1979
Berichten: 22775
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Re: Temu

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-24 11:21

Houden jullie trouwen ook de prijsaanpassingen in de gaten? Ik heb nu in totaal al weer 12,54 aan tegoed staan, omdat de productprijzen in de tussentijd heel erg zijn gedaald.

Toch weer mooi meegenomen voor de volgende bestelling. :)

BeFunny

Berichten: 10816
Geregistreerd: 11-06-15
Woonplaats: Alleen maar rechtdoor

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-24 15:25

Linnie050 schreef:
Gisteren voor het eerst wat besteld op temu.

Zeemeermin verjaardag items
Kan weinig mis mee zijn.

Kreeg wel allemaal reclames zoveel procent korting bij een bepaald aantal items.
Geen idee of dat echt is.

Dat kreeg je met het rad draaien.



Ja die reclames zijn echt irritant ik zet dat vaak meteen weer uit als ik na een bestelling reclame krijg dan kan ik dat bij de site instellingen aanpassen.

Lusitana

Berichten: 22446
Geregistreerd: 26-10-04
Woonplaats: buiten Grandola, Alentejo, portugal

Re: Temu

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-24 15:31

Ik koop niet via mijn telefoon, want heb geen smartfone, maar laptop en heb weinig last van reclames. Sowieso heb ik een soort blindheid daarvoor, ik zie het wel, maar registreer het niet, ik kijk niet echt.
Ik heb, nadat een vriendin via mijn adres iets besteld had en ik de kwaliteit heb kunnen bekijken, al diverse malen iets besteld en ze zijn snel en de kwalitiet is zoals die te verwachten is. Ik koop vaak in chinese winkeld, dus mijn lat ligt niet zo hoog. Ik koop voornamelijk hobby materiaal, voor tekenen, schildren en voor scrapbooks en wat ik tot nu toe gekregen heb is prima. Ik gebruik alles dat ik heb en koop ook langdurig (ik heb kleiding vanmeer dan veertig jaar oud, bv en kleurpotloden uit de jaren 70) , ik gooi nooit iets weg, dus aan het milieu denkende, ben ik een prima burger.

het enige dat tegenviel is een klamboe, te klein (maar kan zijn dat ik niet goed op de maat gelet heb9 en de mazen zijn niet klein genoeg om dekleinste muggen tegen te houden. Ik heb nu een grotere besteld die er over heen gaat, ik doe eigenlijk altijd twee klamboes over elkaar voor het beste resultaat, dus ik vind dat ook geen weggegooid geld ofzo.

Het prettigst vind ik dat het via de ctt gaat, de portugese post (ik woon op het platteland in Portugal), die mijn huis wél weet te vinden omdat het mijn vaste postbode is, en niet via express diensten die het niet kunnen vinden omdat het huisadres geen straat en huisnummer is. Heel vaak heb ik daarom gedoe rond pakjes, als ze niet de moeite nemen om te bellen voor aanwijzingen, gaat het vaak gewoon weer terug naar de afzender.

purny

Berichten: 27558
Geregistreerd: 08-06-06
Woonplaats: Den haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-24 17:51

Op mijn nieuwe telefoon stond zelfs de app al geïnstalleerd. Die heb ik er gauw afgegooid

Tallie1979
Berichten: 22775
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Re: Temu

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-24 22:38

Ik heb vandaag een set potloden ontvangen. En eerlijk is eerlijk, ik ben onder de indruk. Het zijn geen polychromos, maar de kwaliteit is echt heel goed. :D

knockout1
Berichten: 376
Geregistreerd: 22-07-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-24 23:04

Tallie1979 schreef:
Ik heb vandaag een set potloden ontvangen. En eerlijk is eerlijk, ik ben onder de indruk. Het zijn geen polychromos, maar de kwaliteit is echt heel goed. :D

Oeh, dat klinkt interessant! Kun je wat vertellen over de hardheid en de kleurafgifte van de potloden ten opzichte van de Polychromos?
En heb je misschien een linkje?

Tallie1979
Berichten: 22775
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-24 12:49

knockout1 schreef:
Tallie1979 schreef:
Ik heb vandaag een set potloden ontvangen. En eerlijk is eerlijk, ik ben onder de indruk. Het zijn geen polychromos, maar de kwaliteit is echt heel goed. :D

Oeh, dat klinkt interessant! Kun je wat vertellen over de hardheid en de kleurafgifte van de potloden ten opzichte van de Polychromos?
En heb je misschien een linkje?


Het zijn Ccfoud potloden, de kleurafgifte is verbazend goed. Polychromos blijft natuurlijk top notch, maar deze zijn toch echt helemaal niet slecht. Ze blenden ook redelijk goed. Dus ik ben erg blij met de aanschaf. :)

Hierbij de link, ik heb de doos met 72 potloden gekozen. :)

https://share.temu.com/LUDZgM9vC2A

knockout1
Berichten: 376
Geregistreerd: 22-07-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-24 15:56

Het zijn Ccfoud potloden, de kleurafgifte is verbazend goed. Polychromos blijft natuurlijk top notch, maar deze zijn toch echt helemaal niet slecht. Ze blenden ook redelijk goed. Dus ik ben erg blij met de aanschaf. :)

Hierbij de link, ik heb de doos met 72 potloden gekozen. :)

https://share.temu.com/LUDZgM9vC2A[/quote]
Dank je wel! Die zien er goed uit zeg!

Tallie1979
Berichten: 22775
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-24 17:25

Ik ga ze straks nog even swatchen, als je wil, kan ik je wel een foto sturen? :)

Overigens, op de potloden zelf, staat Brutfuner. :=

knockout1
Berichten: 376
Geregistreerd: 22-07-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-24 20:43

Tallie1979 schreef:
Ik ga ze straks nog even swatchen, als je wil, kan ik je wel een foto sturen? :)

Overigens, op de potloden zelf, staat Brutfuner. :=

Leuk foto van de swatches!
Had nog even verder gekeken en deze besteld:
Ook Brutfuner.
https://www.temu.com/goods.html?_bg_fs= ... e_sn=10045

Tallie1979
Berichten: 22775
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-24 21:15

knockout1 schreef:
Leuk foto van de swatches!
Had nog even verder gekeken en deze besteld:
Ook Brutfuner.
https://www.temu.com/goods.html?_bg_fs= ... e_sn=10045


Ze hebben ontzettend veel van dit merk! Ik wil de aquarel potloden ook nog heel graag. En ik heb de set van 520 onderweg. :')

De reviews zijn allemaal goed. :)

Hier de swatches:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

knockout1
Berichten: 376
Geregistreerd: 22-07-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-24 21:26

Oh wauw! Dat ziet er goed uit!
Mag ik vragen waar je de color charts vandaan hebt?
En een set van 520
Gaaf! Ik ga ff speuren!

Lestrange01

Berichten: 2822
Geregistreerd: 20-01-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-24 21:40

BeFunny schreef:
Nee.

Maar de sport tights zijn een absolute aanrader. Betere kwaliteit dan de merken als Craft. En veeel goedkoper. Maar de kwaliteit zoveel beter joh dat ik daar voortaan de tights en sportsokken koop ook de korte tights, petjes en zweetbandjes zijn super.


Dit kan ik ook bevestigen. Ik had een tijdje terug sportkleding gekocht bij temu omdat ik nog niet wilde investeren in duurdere kleding, just in case, en een paar maanden later kocht ik een set van zestig euro van aybl en die van temu was veeeel beter

Tallie1979
Berichten: 22775
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-24 10:39

knockout1 schreef:
Oh wauw! Dat ziet er goed uit!
Mag ik vragen waar je de color charts vandaan hebt?
En een set van 520
Gaaf! Ik ga ff speuren!


Gewoon via Google gezocht op free Pencil Swatch charts :D

Molfre

Berichten: 2647
Geregistreerd: 24-07-12
Woonplaats: Aarhus

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-24 13:10

Naar aanleiding van de discussie die hier eerder plaatsvond, dacht ik dat dit wellicht een interessante toevoeging zou zijn.

17 Europese consumenten organisaties hebben gezamelijk een klacht ingedient jegens TEMU bij hun locale toezichthouders. Voor Nederland is dat de Authoriteit Consument en Markt (ACM), de klachten zijn ook naar TEMU zelf gestuurd.

De klachten gaat onder andere over:
- Het achterhouden van informatie
- Het missen van informatie mbt. veiligheid
- Manipulatieve verkooptechnieken

Bron: https://nos.nl/artikel/2520695-europese ... -oneerlijk