Bangalijsten Utrechtse studenten

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
anjali
Berichten: 15108
Geregistreerd: 25-07-15

Bangalijsten Utrechtse studenten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-03-24 13:37

Wederom zijn er bangalijsten met persoonlijke gegevens van Utrechtse studentes verspreid. Heel erg zoiets. Ik heb zelf ook in Utrecht gestudeerd maar in die tijd waren er nog geen sociale media. De mannelijke studenten die dit doen zijn degenen die later waarschijnlijk hoge functies in onze maatschappij gaan bekleden. Dat ziet er niet best uit. Laten de namen van deze mannen ook maar openbaar gezet worden, zodat iedereen,en zeker vrouwen, gewaarschuwd worden voor hen.

rien10
Berichten: 14721
Geregistreerd: 01-06-10

Re: Bangalijsten Utrechtse studenten

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-24 13:39

Graag met beschrijving van het piemelemuisje, beschrijving van de prestaties, lengte, dikte etc. Adressen erbij, functie van papa in de maatschappij er bij... eens zien hoe snel er dan ingegrepen wordt.
Hersenloze randdebielen zijn het. Geen goed woord voor over.
Meisjes, sluit jezelf op in je torenkamer, kijk nooit meer een man recht in de ogen en kleed je in een jute zak. Anders kom je op een lijst te staan!

Earth

Berichten: 7923
Geregistreerd: 09-04-20
Woonplaats: 1,5 meter

Re: Bangalijsten Utrechtse studenten

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-24 14:39

Soms ben ik zo blij dat ik niet op het voortgezet onderwijs zat ten tijden van social media. Wat een ellende weer dit.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Berichten: 41627
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-24 14:40

Earth schreef:
Soms ben ik zo blij dat ik niet op het voortgezet onderwijs zat ten tijden van social media. Wat een ellende weer dit.

Zo, echt he. Het houdt ook gewoon niet op met die korpsballetjes. Walgelijk.

Suzanne F.

Berichten: 49251
Geregistreerd: 03-03-01

Re: Bangalijsten Utrechtse studenten

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-24 14:58

Het zou eigenlijk andersom eens gedaan moeten worden. Eens kijken wat ze er dan van vinden.

verootjoo
Berichten: 35648
Geregistreerd: 19-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-24 15:03

Earth schreef:
Soms ben ik zo blij dat ik niet op het voortgezet onderwijs zat ten tijden van social media. Wat een ellende weer dit.


Als het voortgezet onderwijs was, kon je het nog afschuiven op pubergedrag. Dit zijn volwassen mannen met hoog intelligentieniveau. :\

Dit systeem bestaat al zo lang, heeft echt niks met social media te maken. Het systeem in die studentenvereniging is smerig, altijd al zo geweest en verandering gaat enorm traag.

anjali
Berichten: 15108
Geregistreerd: 25-07-15

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-03-24 15:04

Suzanne F. schreef:
Het zou eigenlijk andersom eens gedaan moeten worden. Eens kijken wat ze er dan van vinden.

Ik denk dat er dan heel wat gecanceld zouden worden wegens "me too".

Kinke

Berichten: 20540
Geregistreerd: 20-02-04
Woonplaats: Overijssel

Re: Bangalijsten Utrechtse studenten

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-24 15:06

ik heb al jarenlang ernstige twijfels over die zgn 'hoge intelligentie'
Te triest voor woorden dit en toch is het ieder jaar weer raak met grensoverschrijdende toestanden

anjali
Berichten: 15108
Geregistreerd: 25-07-15

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-03-24 15:07

verootjoo schreef:
Earth schreef:
Soms ben ik zo blij dat ik niet op het voortgezet onderwijs zat ten tijden van social media. Wat een ellende weer dit.


Als het voortgezet onderwijs was, kon je het nog afschuiven op pubergedrag. Dit zijn volwassen mannen met hoog intelligentieniveau. :

Dit systeem bestaat al zo lang, heeft echt niks met social media te maken. Het systeem in die studentenvereniging is smerig, altijd al zo geweest en verandering gaat enorm traag.

Maar zonder social media zouden de namen,adressen en telefoonnummers en van misbruikte dames niet openbaar verschijnen.
Laatst bijgewerkt door anjali op 30-03-24 15:15, in het totaal 1 keer bewerkt

prompter

Berichten: 11136
Geregistreerd: 28-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-24 15:07

Hier op Duindigt zijn in de zomer vaak studenten feesten. De arrogantie van die lui en de pestzooi die ze achterlaten, verschrikkelijk :n. En dat moet dan de fine fleur van onze maatschappij worden....

Loretta
Berichten: 8774
Geregistreerd: 11-01-04

Re: Bangalijsten Utrechtse studenten

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-24 15:10

Omhooggevallen volk dat zich beter waant dan mensen die een praktisch beroep leren.
Maar ondertussen zijn het grote randebielen. Hoe vaak is er wel geen gedonder met een studentenkoor.