Bangalijsten Utrechtse studenten

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
anjali
Berichten: 15108
Geregistreerd: 25-07-15

Bangalijsten Utrechtse studenten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-03-24 13:37

Wederom zijn er bangalijsten met persoonlijke gegevens van Utrechtse studentes verspreid. Heel erg zoiets. Ik heb zelf ook in Utrecht gestudeerd maar in die tijd waren er nog geen sociale media. De mannelijke studenten die dit doen zijn degenen die later waarschijnlijk hoge functies in onze maatschappij gaan bekleden. Dat ziet er niet best uit. Laten de namen van deze mannen ook maar openbaar gezet worden, zodat iedereen,en zeker vrouwen, gewaarschuwd worden voor hen.

rien10
Berichten: 14721
Geregistreerd: 01-06-10

Re: Bangalijsten Utrechtse studenten

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-24 13:39

Graag met beschrijving van het piemelemuisje, beschrijving van de prestaties, lengte, dikte etc. Adressen erbij, functie van papa in de maatschappij er bij... eens zien hoe snel er dan ingegrepen wordt.
Hersenloze randdebielen zijn het. Geen goed woord voor over.
Meisjes, sluit jezelf op in je torenkamer, kijk nooit meer een man recht in de ogen en kleed je in een jute zak. Anders kom je op een lijst te staan!

Earth

Berichten: 7923
Geregistreerd: 09-04-20
Woonplaats: 1,5 meter

Re: Bangalijsten Utrechtse studenten

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-24 14:39

Soms ben ik zo blij dat ik niet op het voortgezet onderwijs zat ten tijden van social media. Wat een ellende weer dit.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Berichten: 41627
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-24 14:40

Earth schreef:
Soms ben ik zo blij dat ik niet op het voortgezet onderwijs zat ten tijden van social media. Wat een ellende weer dit.

Zo, echt he. Het houdt ook gewoon niet op met die korpsballetjes. Walgelijk.

Suzanne F.

Berichten: 49251
Geregistreerd: 03-03-01