Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Foaly schreef:Ik las het ook idd, vind t vooral heel sneu voor haar. Niet alleen de diagnose, maar dat ze zo onder de bus is gegooid in de afgelopen weken toen de 'Waar is Kate gate' zo uit de klauwen liep.
Oh en William mag van mij ergens onder de grond gaan wonen, niet alleen vanwege de geruchten die over hem rondgaan maar ook en vooral omdat ie niet even de moeite neemt om naast zn vrouw op het bankje te gaan zitten terwijl zij aan de wereld vertelt dat ze ziek is
Anomien schreef:Foaly schreef:Ik las het ook idd, vind t vooral heel sneu voor haar. Niet alleen de diagnose, maar dat ze zo onder de bus is gegooid in de afgelopen weken toen de 'Waar is Kate gate' zo uit de klauwen liep.
Oh en William mag van mij ergens onder de grond gaan wonen, niet alleen vanwege de geruchten die over hem rondgaan maar ook en vooral omdat ie niet even de moeite neemt om naast zn vrouw op het bankje te gaan zitten terwijl zij aan de wereld vertelt dat ze ziek is
Waarom?
Geruchten kunnen ook gewoon geruchten zijn. Ze zijn natuurlijk wel vaker gesprek van de dag.
En wie weet was het wel op haar verzoek. Dat ze er alleen zat. Om een boodschap mee te geven dat ze een sterke vrouw is. Het gaat ook eventjes om haar.
Roosch schreef:Ik vind het juist eigenlijk heel sterk hoe ze daar zo overkomt, rustig en beheerst zelf alles vertellen. Kan me echt totaal niet in jouw standpunt vinden, Foaly. Dit komt vele malen sterker over dat een echtgenoot die ernaast zit met een treurige kop als die van een labrador, die haar hand vasthoudt en op gepaste tijden somber in de camera staart.
Ibbel schreef:Roosch schreef:Ik vind het juist eigenlijk heel sterk hoe ze daar zo overkomt, rustig en beheerst zelf alles vertellen. Kan me echt totaal niet in jouw standpunt vinden, Foaly. Dit komt vele malen sterker over dat een echtgenoot die ernaast zit met een treurige kop als die van een labrador, die haar hand vasthoudt en op gepaste tijden somber in de camera staart.
Met bovendien de kans dat ze van die treurige blikken emotioneel zou worden, wat de boodschap niet sterker maakt. Die emotie kwam er toch al af en toe door. En er zijn mensen (hoef je echt geen lid van het Britse koningshuis voor te zijn) die niet snikkend voor de eeuwigheid over internet willen zwerven.
Foaly schreef:Ik las het ook idd, vind t vooral heel sneu voor haar. Niet alleen de diagnose, maar dat ze zo onder de bus is gegooid in de afgelopen weken toen de 'Waar is Kate gate' zo uit de klauwen liep.
Foaly schreef:Voor 'the look of the thing' had William daar gewoon moeten zitten. En geruchten of niet, affaire of niet, feit is dat de media er alleen zo mee aan de haal is gegaan doordat het PR team van Kensington er echt een puinhoop van heeft gemaakt en Kate zelfs de 'schuld' heeft gegeven van dat hele fotoshop debacle. Of denk je dat ze ook zelf heeft bedacht om daar haar 'excuses' voor aan te bieden?
Daarom heb ik eigenlijk ook geen goed woord over voor William. Die had zijn vrouw veel eerder in bescherming moeten nemen en desnoods zelf een statement eruit moeten doen in plaats van zich te laten fotograferen met een silhouet van een dame in een auto die iedereen had kunnen zijn en zich verder in stilzwijgen te hullen.