Tussen alle dagelijkse nieuwsberichten die je heel verdrietig en ook boos kunnen maken. Tussen alle ellende in de wereld, zijn er soms ook berichten waar je even blij van wordt en je een goed gevoel geven. Het lijkt me leuk om die berichten ook een plekje te geven. Een verzameling van berichten - maakt niet uit waarover, iets kleins of iets groots - waar je even blij van wordt.
Dat Linda Mertens na een lange periode van afwezigheid omwille van het overlijden van haar 2,5 jarige dochtertje terug op het podium staat met Regi en Milck inc.
Het is hartverwarmend om te zien hoe iedereen haar steunt en een warm hart toedraagt.
Ah ja... daar word je toch helemaal warm van? Dat die dierenwelzijnsorganisaties niks doen vind ik eigenlijk wel schokkend.
irmaz
Geplaatst: 11-12-23 10:55
Ik vond een allerliefst bericht van een meisje dat een vergunning heeft aangevraagd om een eenhoorn in haar achtertuin te houden. Ze kreeg een hele lieve toekenning van deze vergunning van de gemeente waarin de schrijver zelfs de moeite nam om regels voor het lievelingseten van de eenhoorn te definiëren https://mastodon.nl/@dgar@aus.social/111560479763422178
DuoPenotti
Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.