Moderators: ynskek, Dani, Polly, Giolli, Hanmar, Mjetterd, xingridx, Ladybird
Natascha schreef:Ja. Dat wist ik idd. En ook van die urine van zwangere vrouwen. Ze moeten die hormonen toch ergens vandaan halen? Verbaast me eigenlijk dat dit tegenwoordig nog niet gefabriceerd kan worden in een lab. Beetje zoals kweekvlees. Maar dat zal nog wel te duur zijn.
office schreef:Natascha schreef:Ja. Dat wist ik idd. En ook van die urine van zwangere vrouwen. Ze moeten die hormonen toch ergens vandaan halen? Verbaast me eigenlijk dat dit tegenwoordig nog niet gefabriceerd kan worden in een lab. Beetje zoals kweekvlees. Maar dat zal nog wel te duur zijn.
Dat verbaasd mij ook ja .En welke zwangere vrouwen geven vrijwillig hun urine voor dit doel vraag ik me ook af.Is dat wel legaal verkregen ?
Linda2B schreef:Ja hoor, als je net zwanger bent wordt dat door de verloskundige gevraagd of je daaraan mee wilt doen en krijg je van moeders voor moeders de flessen geleverd en die worden ook weer opgehaald.
Freyr schreef:Ik heb de aflevering nog niet gezien, alleen de trailer die ik vanochtend kreeg doorgestuurd.
Waar ik wel benieuwd naar ben: Hoe kijken jullie dan naar koeien & melk bijvoorbeeld? Is dat niet gelijk te trekken hieraan? De koeien worden immers ook elk jaar geïnsemineerd voor de melkproductie.
Je kan het natuurlijk nog veel verder trekken met helemaal geen dierlijke producten, maar daar wil ik niet perse naartoe.
Twiggy2008 schreef:Walgelijke industrie. Ben niet voor niets al 36 jaar vega(n). Zó triest om te zien....
Maar dat van die urine van zwangere vrouwen, dát wist ik dus niet. Ik heb ooit als zwangere urine gegeven aan Moeders voor Moeders via mijn toenmalige vetloskundigenpraktijk. Dus niet voor deze walgelijke vleesindustrie....
Dus ik vraag me af, wat dit is?
Moet ik nu MvM benaderen (bestaat dat nog??) met deze prangende vraag, want ik vind ik hier wel wat van, natuurlijk. Ook al is dat 19 jaar geleden. Dit is zo ziek allemaal...
https://www.moedersvoormoeders.nl/ik-wi ... de-vragen/Citaat:In de media zijn artikelen verschenen waarin staat dat het hCG hormoon uit de urine van zwangere vrouwen ook gebruikt wordt voor andere doeleinden, bijvoorbeeld voor de veterinaire industrie. Klopt dit?
Nee, het hCG hormoon dat door Aspen Oss B.V. uit de urine van zwangere vrouwen wordt gehaald wordt niet gebruikt voor de veterinaire industrie. Moeders voor Moeders zamelt uitsluitend urine in ten behoeve van humane vruchtbaarheidsbehandelingen. We vermoeden dat het weleens in de media genoemde veterinair gebruik stamt uit het verleden, toen het wel werd gebruik voor de veterinaire industrie. Daar is in 1985 mee gestopt. Daarnaast is in het verleden ook urine ingezameld in Brazilië waarvan een deel voor de veterinaire industrie gebruikt werd, ook dit gebeurt al sinds 2010 niet meer. De toepassing van de veterinaire industrie behoort daarmee definitief tot het verleden. Wij garanderen nu dan ook dat de urine die Moeders voor Moeders inzamelt uitsluitend gebruikt wordt voor de productie van medicijnen ten behoeve van humane vruchtbaarheidsbehandelingen.
office schreef:Linda2B schreef:Ja hoor, als je net zwanger bent wordt dat door de verloskundige gevraagd of je daaraan mee wilt doen en krijg je van moeders voor moeders de flessen geleverd en die worden ook weer opgehaald.
Ja dat weet ik maar dat is met de bedoeling om mensen moeders te helpen zwanger te raken .Ik neem aan dat je niet de intentie heb om met je urine paarden eerder drachtig te maken .Ten minste .. ik zou dan liever m’n plasje door het toilet spoelen .
Gebruikers op dit forum: AhrefsBot, Eleeke, linoleum, Mariett, nps, Petra_O, roosjenat en 2 bezoekers