Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Morganlefay schreef:Geen ervaring maar ik zou stante pede alle wachtwoorden aanpassen. Aangifte doen. Malware draaien.
Brainless schreef:Morganlefay schreef:Geen ervaring maar ik zou stante pede alle wachtwoorden aanpassen. Aangifte doen. Malware draaien.
Waarvan moet TS aangifte doen dan?
Is helemaal niet nodig. Ze wilde dat TS wat installeerde maar dat heeft TS niet gedaan.
Ik word regelmatig op mijn huisnummer gebeld door Microsoft enz, maar dan hang ik gewoon op.
Het telefoonnummer die je ziet is echt niet het nummer waarmee ze bellen, ze kunnen elk nummer laten zien.
noviceh schreef:Suzanne F. schreef:Precies dit, no way dat ik daar naar ga luisterenIk zou er niet eens op ingegaan zijn. Goodbye Sir, I’m not interested. Have a nice day. En ophangen.
chevax schreef:Ja, heb ik gedaan. Ik begreep dat er soms ook nummers worden gebruikt die gewoon door niksvermoedende mensen in gebruik zijn. Die nummers worden tijdelijk gebruikt. Snap ook niet hoe, maar dat werd gezegd door het meldpunt.
Brainless schreef:Doorgeven heeft ook amper zin want ze wisselen die caller-id dagelijks en als het nummer als fraudeur wordt bestempeld heeft de officiële eigenaar van het nummer een probleem. Die kan zijn nummer niet meer gebruiken.