Moderators: Giolli, ynskek, Mjetterd, Hanmar, Dani, Maureen95, Polly
Ibbel schreef:Ik geef richting aan bij het verlaten van de rotonde. Of dat nu de 1e, 2e of 3e afslag is. Je rijdt nl, zoals in dat artikel al gezegd, rechtuit tót je afslaat. Geen enkele reden dus om een knipperlicht naar links te gebruiken. Je slaat nergens linksaf.
Vjestagirl schreef:Ibbel schreef:Ik geef richting aan bij het verlaten van de rotonde. Of dat nu de 1e, 2e of 3e afslag is. Je rijdt nl, zoals in dat artikel al gezegd, rechtuit tót je afslaat. Geen enkele reden dus om een knipperlicht naar links te gebruiken. Je slaat nergens linksaf.
Dit dus. Een rotonde is een rechte weg die toevallig rond loopt, je gaat helemaal niet naar links. Je doet je knipper toch ook niet voor iedere bocht aan?
Ibbel schreef:Een rotonde is een doorgaande weg met 3 afslagen naar rechts. Knip 'm in gedachten maar eens open en strek 'm uit...
Niobe schreef:Vjestagirl schreef:uote="Ibbel"]
Ik geef richting aan bij het verlaten van de rotonde. Of dat nu de 1e, 2e of 3e afslag is. Je rijdt nl, zoals in dat artikel al gezegd, rechtuit tót je afslaat. Geen enkele reden dus om een knipperlicht naar links te gebruiken. Je slaat nergens linksaf.
Dit dus. Een rotonde is een rechte weg die toevallig rond loopt, je gaat helemaal niet naar links. Je doet je knipper toch ook niet voor iedere bocht aan?
Ladygiroc schreef:Het grote voordeel van je knipper naar links is dat iedereen weet dat je niet de 1e of 2e afslag neemt zonder richting aan te geven.
Ibbel schreef:Een rotonde is een doorgaande weg met 3 afslagen naar rechts. Knip 'm in gedachten maar eens open en strek 'm uit...
Gebruikers op dit forum: DotBot, nano, PetalBot en 3 bezoekers