Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
8nnemiek schreef:Meenemen, en inderdaad bij de balie melden dat iemand die geld kwijt is en weet hoeveel ze kwijt zijn het bij mij kunnen ophalen.
Brainless schreef:8nnemiek schreef:Meenemen, en inderdaad bij de balie melden dat iemand die geld kwijt is en weet hoeveel ze kwijt zijn het bij mij kunnen ophalen.
Als het in de winkel ligt, is het geld voor de winkel en mag jij het niet in bewaring hebben.
Oscar schreef:Zoals ik het begrijp moet je het inderdaad melden bij de winkel, maar mag je het ook bij de gemeente of thuis bewaren.
Kidde schreef:In de pinautomaat kan je het beter laten zitten dacht ik? Het wordt dan van zelf weer ingeslikt. Nu is het hopen dat de persoon weet waar het geld is... Als het nog in de pinautomaat zit kan je dus beter wachten tot het ingeslikt wordt.
Geld meenemen van een pinautomaat is strafbaar staat hier: https://financieel.infonu.nl/geld/12108 ... 0ingeslikt.
Menino schreef:Ik kan me gewoon niet voorstellen dat iemand om teruggaat naar een winkel om te zeggen dat ‘ie geldbriefjes kwijt is. .
Gebruikers op dit forum: Babootje, Eve_Nie, lissssan, Maaaarije, nevache, onpaard, posje en 13 bezoekers