Ach dit bericht raakt me echt.

Ze heeft natuurlijk veel werk gehad afgelopen dagen met de premiers ontslag geven en aannemen. Hopen dat het alleen maar wat vermoeidheid is. Maar het feit dat dit bericht zo uitgegeven wordt

Moderators: ynskek, Dani, Polly, Giolli, Hanmar, Mjetterd, xingridx, Ladybird
BigOne schreef:Ik denk eerder gewoon ouderdom. Wat je zelf al zegt, ze is inmiddels 96, ook Elizabeth II, by the Grace of God, of the United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland and of Her other Realms and Territories Queen, Head of the Commonwealth, Defender of the Faith heeft niet het eeuwige leven.In Engeland is elke scheet van het koningshuis nieuws en vooral wanneer het er op lijkt dat er wat gaande is. Het zal ook ernstiger zijn dan een griepje dus vermoedelijk inderdaad iets levensbedreigends.
BigOne schreef:Wel een kleine correctie: zij doet geen afstand van de troon, want haar plichtsbesef is daarvoor te groot. Edward VIII is immers gewoon afgetreden en haar vader was te jong om überhaupt de kans te krijgen zelf af te treden.Dat is Engeland hè , daar doe je geen afstand van de troon. Straks krijgen ze Charles en Camilla , laten ze een generatie overslaan denk ik dan.
KSHancox schreef:Ahh ik vind het toch altijd wel aandoenlijk als ik haar zie met haar ponies. Ik zou het niet erg vinden om dat nog een paar decennia te moeten zien, maar ze is ook niet nieuw meer zegmaar.
Ik vond dat beeld van haar in de kerk na het overlijden van haar man wel echt sneu. Daar ga je toch spontaan van hopen dat er een hiernamaals is waar ze samen weer jong zijn met de ponies en hondjes.
Als ze moet gaan dan hoop ik voor haar en haar familie dat het pijnvrij gebeurt.
Cayenne schreef:purny schreef:Harry ook onderweg. Ze gaat overlijden. Comfortabel en zoveel familie onderweg... is niet goed
Overlijden? Speculeer je dat of staat dat ergens...
Balenciaga schreef:Dat zijn speculaties.
Gebruikers op dit forum: Katootje7791, Lijsken, Maren, Meliaforever, Tvko en 5 bezoekers