Moderators: Muiz, ynskek, NadjaNadja, Essie73, Ladybird, Polly, Firelight
Dinopino schreef:Oh wanneer je de afgelopen jaren kijkt, zijn er heel veel schandalen die naar buiten komen over misbruik. In Hollywood zijn er heel veel en waarom zou dat in de Nederlandse filmindustrie anders zijn. Snap niet waarom er nog steeds aan de geloofwaardigheid ervan getwijfeld moet worden.
Palmera schreef:Dinopino schreef:Oh wanneer je de afgelopen jaren kijkt, zijn er heel veel schandalen die naar buiten komen over misbruik. In Hollywood zijn er heel veel en waarom zou dat in de Nederlandse filmindustrie anders zijn. Snap niet waarom er nog steeds aan de geloofwaardigheid ervan getwijfeld moet worden.
Maar omdat er veel bewezen zijn (en dus bestraft moeten worden) betekend dat niet dat een enkele onbewezen óf door het "slachtoffer" gelogen schandalen zonder meer voor waar aangenomen mogen worden.
Stel je toch voor, je hebt nooit een vlieg kwaad gedaan, maar een boze ex, oud kandidaat, ex zakenpartner, whatever, struint rond dat jij hem/haar seksueel misbruikt hebt en/of erger!
Je word kapot gemaakt!
Ik vind eerlijk gezegt dat er een wettelijk verbod moet komen op online zwartmaken voordat er een rechterlijke uitspraak is.
En zoek iedereen maar op aan de hand van IP adres ofzo. En gelijk 30000 boete.
Stampeltje schreef:Ik denk dat veel van die beschuldigingen kloppen. Maar dat gezegd hebbende vind ik de zaak van Johnny Depp versus zijn ex-vrouw die nu speelt ook een opvallende. Denk dat genoeg mensen op de hand van Amber Heard waren en nu komt er ineens hele andere informatie boven tafel. Hoe onwijs triest is het als je vals beschuldigt wordt.
Dinopino schreef:Palmers een paar jaar geleden zei een leerkracht bij mijn opleiding, in Duitsland is ongeveer 1 op de 3 wel verkracht. Nou dat vond ik wel heel sterk. Drie maal raden wat ik nu begeleid. Inderdaad, de enige die niet misbruikt is in mijn klantenkring is 1 man. Er zijn gigantisch veel verhalen over het misbruik in Hollywood te vinden. In Nederland Belgie enz. is het echt niet veel anders. Bners hebben macht, dus zo raar is het niet.
Dinopino schreef:Palmers een paar jaar geleden zei een leerkracht bij mijn opleiding, in Duitsland is ongeveer 1 op de 3 wel verkracht. Nou dat vond ik wel heel sterk. Drie maal raden wat ik nu begeleid. Inderdaad, de enige die niet misbruikt is in mijn klantenkring is 1 man. Er zijn gigantisch veel verhalen over het misbruik in Hollywood te vinden. In Nederland Belgie enz. is het echt niet veel anders. Bners hebben macht, dus zo raar is het niet.
Amber_anne schreef:Amber Heard is idd het perfecte voorbeeld dat de vrouw meteen geloofd wordt ten koste van de man
Laten we daar een les uit trekken en wachten tot er van beide kanten onderzoek is gedaan
Sakura789 schreef:Amber_anne schreef:Amber Heard is idd het perfecte voorbeeld dat de vrouw meteen geloofd wordt ten koste van de man
Laten we daar een les uit trekken en wachten tot er van beide kanten onderzoek is gedaan
Uhm dat is wel het meest slechte voorbeeld imo, zelfs op bokt loopt een topic van > 70 pagina’s waarin zij niet als slachtoffer wordt gezien.
Ibbel schreef:Vrouwen zouden valse aangiften doen omdat ze jaloers op een ex zijn, wraakzuchtig, of gewoon maf. Valse aangiften komen voor, maar zijn ook zeldzaam. Vorig jaar zijn volgens het CBS 754.460 criminele activiteiten geregistreerd – van joyrijden tot moord tot het weigeren van een blaastest. In al die gevallen kon niet meer dan 330 keer worden aangetoond dat er een valse aangifte was gedaan. Dat is 0,0043 procent.
Cer schreef:Ibbel schreef:Vrouwen zouden valse aangiften doen omdat ze jaloers op een ex zijn, wraakzuchtig, of gewoon maf. Valse aangiften komen voor, maar zijn ook zeldzaam. Vorig jaar zijn volgens het CBS 754.460 criminele activiteiten geregistreerd – van joyrijden tot moord tot het weigeren van een blaastest. In al die gevallen kon niet meer dan 330 keer worden aangetoond dat er een valse aangifte was gedaan. Dat is 0,0043 procent.
Ik snap wat je zegt, maar als je bij die 0.0043 procent hoort als persoon over wie een valse verklaring naar buiten is gebracht via Social Media, is wel je leven naar de getver.. ook al ben je procentueel met weinig...