Rest in peace. Mijn man noemt mij wel eens paulusma als ik het over het weer heb en ik denk het te kunnen voorspellen. Meestal had ik het mis waar Piet het wel goed had. Ik hoop dat hij niet teveel heeft hoeven lijden
Stal Muronia - Groninger Paarden fokkerij - gecertificeerde K.I.-service op locatie provincie Groningen / Drenthe Veronia (v. Macho Polo), Sylfonia (v. Leffe) - Elonia (v. Ecksteins Eminenz) voor 2025 drachtig van Major (Mylord x Valentin) - Wainonia (v. Oliver) [FA] Stal Muronia gaat op naar een '24 Groninger veulentje
Och daar schrik ik wel van. Ik kijk de laatste 15 jaar geen gewone tv meer maar ik heb hem daarvoor vaak gezien. Veel te jong gestorven, het leven is soms erg oneerlijk.
Dacht ik het toch net te horen op de radio in de auto. Ik zei het nog tegen mijn partner of hij het ook had gehoord, maar niet. Had ik niet zien aankomen. Sneu hoor.
Wat bizar. Piet was er gewoon altijd. Elke dag. Weer of geen weer, letterlijk. Hij stond in de storm, met 30 graden, ergens op een camping of bij een vereniging ofzo. En elke dag was het Oant Moarn. En dan was hij er die volgende dag gewoon weer. En nu dus niet meer… wat verdrietig. Hij zal echt gemist worden. Hij was nog iconischer dan Erwin Kroll en John van den Berg. Rust zacht Piet!
"Through dangers untold and hardships unnumbered, I have fought my way here to the castle beyond the Goblin City to take back the child that you have stolen. For my will is as strong as yours, and my kingdom is as great - You have no power over me"
Donderdag was hij nog op de tv en nu is hij er niet meer.
Hij was dus toen nog fit genoeg voor op tv.. dan is hij toch wel plots overleden? In ieder geval verschrikkelijk en ik wens iedereen veel sterkte met dit grote verlies.
Ik vind het echt bizar, kan er niet helemaal met m'n hoofd bij. Zat tijdens het eten een beetje op m'n telefoon te kijken en ineens zie ik staan Piet Paulusma overleden. En ook heel gek om te lezen dat hij donderdag nog op tv was en vrijdag nog op de radio. Dan moet het of heel snel ineens slecht gegaan zijn of hij heeft heel graag z'n ziekte willen blijven verbloemen tot op het laatst.. Ik hoop ergens vooral dat het ineens snel gegaan is en hij niet veel heeft hoeven lijden.. Moge hij in vrede rusten. Heel gek om te beseffen dat hij nooit meer op tv of radio zal zijn en nooit meer oant moarn oftewel tot morgen..
Edit ; ik lees net dat hij vanmiddag in het ziekenhuis is overleden..dus dan zou je zeggen dat het ineens mis gegaan is en hij dus in het ziekenhuis beland is.
Ik ken hem niet zo heel goed, kijk niet echt naar het nieuws of praat programma's etc. Wel is voorbij zien komen, maar goed. Alsnog erg verdrietig voor iedereen.
Wat bijzonder en heftig dat hij op donderdag nog live was...
Heel veel sterkte voor de nabestaanden en iedereen om hem heen
Ik weet uit ervaring met mijn moeder dat het ineens snel kan gaan.. mijn moeder was wel merkbaar ernstig ziek, maar niet zodanig dat we hadden verwacht haar binnen 24 uur te verliezen. Wat uiteindelijk wel gebeurd is doordat ze een perforatie in de buikwand had door uitzaaiingen. Sepsis is haar uiteindelijk fataal geworden..
Ik wens de nabestaanden van Piet heel veel sterkte toe
You got your passion, you got your pride But don't you know that only fools are satisfied? Dream on, but don't imagine they'll all come true When will you realize, Vienna waits for you?
Ik las het net. Wat een schok, en zo snel gegaan kennelijk.
Sterkte voor de nabestaanden
Geen auto, 100000 euro of een mooie reis maar wél dit prachtige onderschrift Karuna is een sociaal wat onthande computergebruiker met myopie En dan ben je opeens weg. Mutsje het is goed zo Dag oude man