Moderators: Essie73, Ladybird, Polly, Firelight, Muiz, NadjaNadja, ynskek
Petrichor schreef:Hoi,
Het verbaast mij dat hier nog geen topic over is, of ik moet niet goed hebben gezocht.
Nog meer mensen hier die veel kilometers maken en deze niet vergoed krijgen? Ik maak mij stiekem een beetje zorgen over hoeveel de prijzen nog zullen stijgen. Wij rijden gemiddeld 3200 km per 4 weken dus dat merk je wel. Gelukkig kunnen wij hier nog tanken over de grens maar ook daar stijgen de prijzen.
Ik ben heel benieuwd wat de prijzen gaan doen en hoe ver het überhaupt nog gaat stijgen.
Zeeuwsemeid schreef:Net nu ik begin aan een nieuw zorg traject waarvoor ik 920km p.w. moet gaan rijden de komende 6 maanden
Mizora schreef:Het is dat ik juist weinig rij en mijn auto door de garage met de apk als top werd bestempeld (er moest wel wat aan, maar regulier en logisch voor een auto van 25 jaar oud), maar anders zou er een lpg-auto komen.
In jullie geval snap ik eigenlijk niet dat jullie dat nog niet rijden. Bij een auto die 1 op 16 rijdt, rij je al 200 liter per 4 weken = 2600 liter per jaar weg. LPG is 1 euro goedkoper (maar gebruikt 10% meer, dus praktisch gezien 0.90€/liter goedkoper) en scheelt dus 2300 euro per jaar, bij een auto die 1 op 12 rijdt is dit zelfs al 3500 liter per jaar en dus 3120 euro per jaar.
Diablo schreef:Wat kosten de diesel en benzine nu in Nederland? Wij wonen in Duitsland. De benzine kost nu bij ons 1,86 en de diesel rond de 1,90.
Diablo schreef:Wat kosten de diesel en benzine nu in Nederland? Wij wonen in Duitsland. De benzine kost nu bij ons 1,86 en de diesel rond de 1,90.
Gebruikers op dit forum: _chou, anjali, bamisalami, heidy_wilco, miccamaaike, Mizora, SemrushBot, Telpeva en 7 bezoekers