Voice of Holland 2022 stilgelegd

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Elisa2

Berichten: 37282
Geregistreerd: 31-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-22 19:20

Ja dat is toch meer een soort voorlichtingsprogramma? Heb dat allemaal nooit zo gevolgd. Sorry als ik domme vragen stel.

Suzanne F.

Berichten: 49260
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-22 19:20

Laatst bijgewerkt door Suzanne F. op 24-01-22 19:21, in het totaal 1 keer bewerkt

Jis_

Berichten: 11630
Geregistreerd: 13-07-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-22 19:20

Jis_ schreef:
MarlindeRooz schreef:
Daarbij al blijkt Tim wel foute dingen te hebben gedaan. Dan nog neemt dat de feiten over Ali, Marco en Jeroen niet weg.


Waar, maar dan had Tim wel met de billen bloot moeten gaan voor hij zo'n uitzending zou maken vind ik

Edit; als het om vergelijkbare vergrijpen zou gaan, en spijt

fotolijstje

Berichten: 2723
Geregistreerd: 17-09-21

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-22 19:21

_San87_ schreef:
Elisa2 schreef:
Ik volg BNers eigenlijk nooit..wat heeft Tim dan gedaan tien jaar geleden?

Hij maakte Spuiten en Slikken, een wat meer controversieel programma van BNNVara, het gaat over seks en drugs.

En daarbij had die wat rare opmerkingen gezegd tegen iemand, hiervoor heeft hij nu zijn excuses aangeboden!

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Berichten: 41642
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-22 19:22

Elisa2 schreef:
Ja dat is toch meer een soort voorlichtingsprogramma? Heb dat allemaal nooit zo gevolgd. Sorry als ik domme vragen stel.

Klopt. Maar er werd ook daadwerkelijk drugs gebruikt/getesr en seksstandjes geprobeerd e.d.. Het was echt wel vrij controversieel toen. Nu ook nog wel, denk ik.

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33816
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Re: Voice of Holland 2022 stilgelegd

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-22 19:24

Ja het idee van het programma was om lekker te schuren tegen de toen geldende normen. Beetje uitlokken. Was toen echt een super tof programma. Dat deed Tim wel lekker.

Elisa2

Berichten: 37282
Geregistreerd: 31-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-22 19:25


chevax

Berichten: 11338
Geregistreerd: 17-05-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-22 19:26

Dus… als je een programma maakt over sex is het oké om tegen een vrouw te zeggen dat je (quote) een stijve pik hebt, ze een tiet eruit moet halen. En in een ander programma vertel je dat sex tussen mensen die bij je programma betrokken waren heel normaal was. Maar omdat je toen 23 was, is het goed? Omdat je door vrouwen op het schild bent gehesen, is het goed. Nu zijn het plots “maar opmerkinkjes”. Mij maakt het niet uit wat hij zei, maar ik vind een aantal mensen wel hypocriet.

L
Laatst bijgewerkt door chevax op 24-01-22 19:28, in het totaal 1 keer bewerkt

Jis_

Berichten: 11630
Geregistreerd: 13-07-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-22 19:26


Elisa2

Berichten: 37282
Geregistreerd: 31-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-22 19:27

_San87_ schreef:
Elisa2 schreef:
Ja dat is toch meer een soort voorlichtingsprogramma? Heb dat allemaal nooit zo gevolgd. Sorry als ik domme vragen stel.

Klopt. Maar er werd ook daadwerkelijk drugs gebruikt/getesr en seksstandjes geprobeerd e.d.. Het was echt wel vrij controversieel toen. Nu ook nog wel, denk ik.


Ja ik snap denk ik wel wat je bedoelt. Dat soort programma's trekken daardoor natuurlijk ook de kijkcijfers.

Elisa2

Berichten: 37282
Geregistreerd: 31-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-22 19:30

chevax schreef:
Dus… als je een programma maakt over sex is het oké om tegen een vrouw te zeggen dat je (quote) een stijve pik hebt, ze een tiet eruit moet halen. En in een ander programma vertel je dat sex tussen mensen die bij je programma betrokken waren heel normaal was. Maar omdat je toen 23 was, is het goed? Omdat je door vrouwen op het schild bent gehesen, is het goed. Nu zijn het plots “maar opmerkinkjes”. Mij maakt het niet uit wat hij zei, maar ik vind een aantal mensen wel hypocriet.

L


Ik keur dat ook niet goed hoor, verschil zit hem wat mij betreft wel in machtsmisbruik, leeftijdsverhoudingen, en het programma zelf. Als je daar als vrouw aan mee doet is wel wat anders dan als je als vrouw/ kind mee doet aan de Voice. Ik geloof ook niet dat zij er een trauma aan overgehouden heeft.

Swah

Berichten: 1858
Geregistreerd: 12-10-12
Woonplaats: In het paradijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-22 19:30

chevax schreef:
Dus… als je een programma maakt over sex is het oké om tegen een vrouw te zeggen dat je (quote) een stijve pik hebt, ze een tiet eruit moet halen. En in een ander programma vertel je dat sex tussen mensen die bij je programma betrokken waren heel normaal was. Maar omdat je toen 23 was, is het goed? Omdat je door vrouwen op het schild bent gehesen, is het goed. Nu zijn het plots “maar opmerkinkjes”. Mij maakt het niet uit wat hij zei, maar ik vind een aantal mensen wel hypocriet.

L


Ach hou toch op, het is toch duidelijk dat de (machts)verhouding daar heel anders ligt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-22 19:35

chevax schreef:
Dus… als je een programma maakt over sex is het oké om tegen een vrouw te zeggen dat je (quote) een stijve pik hebt, ze een tiet eruit moet halen. En in een ander programma vertel je dat sex tussen mensen die bij je programma betrokken waren heel normaal was. Maar omdat je toen 23 was, is het goed? Omdat je door vrouwen op het schild bent gehesen, is het goed. Nu zijn het plots “maar opmerkinkjes”. Mij maakt het niet uit wat hij zei, maar ik vind een aantal mensen wel hypocriet.

L


Er zit een verschil tussen opmerkingen van 10 jaar geleden waarna iemand heeft geleerd dat dat niet oké is en iemand die niet leert en over grenzen blijft gaan.

pien_2010

Berichten: 43425
Geregistreerd: 08-12-10
Woonplaats: Limousin

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-22 19:36

;(
chevax schreef:
Dus… als je een programma maakt over sex is het oké om tegen een vrouw te zeggen dat je (quote) een stijve pik hebt, ze een tiet eruit moet halen. En in een ander programma vertel je dat sex tussen mensen die bij je programma betrokken waren heel normaal was. Maar omdat je toen 23 was, is het goed? Omdat je door vrouwen op het schild bent gehesen, is het goed. Nu zijn het plots “maar opmerkinkjes”. Mij maakt het niet uit wat hij zei, maar ik vind een aantal mensen wel hypocriet.

L


Natuurlijk niet. Maar als de persoon die het overkwam een statement maakt, dat Tim en zij vonden dat ze grof moesten doen en zij wat dommig (had gymnasium gedaan!), omdat ze jong waren en dachten dat is stoer en dan worden we beroemd, waarbij ze aangeeft dat was toen 10 jaar geleden, en zowel Tim en ik hebben hiervan geleerd en excuses zijn volledig aanvaard, want ik was ook stom bezig......wie ben ik dan om hier nog moeilijk over te doen?
Kun jij mij dat uitleggen chevax? %)

pien_2010

Berichten: 43425
Geregistreerd: 08-12-10
Woonplaats: Limousin

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-22 19:38


_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Berichten: 41642
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-22 19:46

chevax schreef:
Dus… als je een programma maakt over sex is het oké om


Nee.

Citaat:
tegen een vrouw te zeggen dat je (quote) een stijve pik hebt, ze een tiet eruit moet halen. En in een ander programma vertel je dat sex tussen mensen die bij je programma betrokken waren heel normaal was. Maar omdat je toen 23 was, is het goed?

Nee.

Citaat:
Omdat je door vrouwen op het schild bent gehesen, is het goed.


Nee.

Citaat:
Nu zijn het plots “maar opmerkinkjes”. Mij maakt het niet uit wat hij zei, maar ik vind een aantal mensen wel hypocriet.

L

Nee. Het is gewoon niet goed. Niet. Dat heeft hij erkend, dat heeft de dame naar wie de dingen gezegd zijn erkend. Hij maakte excuses, heeft geleerd, zij heeft excuses geaccepteerd.

Daarnaast is de context volledig anders. Het programma gaat over seks. Ze werd uitgenodigd om het daarover te hebben. Er was tussen beide geen machtsverhouding en beide waren ze ook nog eens jong. Zimra legt het zelf mooi uit.

Dus nogmaals. Zijn de opmerkingen okay, nee. Moet Tim daar nu voor afgerekend worden en door het stof, nee, naar mijn mening niet.

pien_2010

Berichten: 43425
Geregistreerd: 08-12-10
Woonplaats: Limousin

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-22 19:48


Popstra
Berichten: 13777
Geregistreerd: 21-06-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-22 19:51

chevax schreef:
Dus… als je een programma maakt over sex is het oké om tegen een vrouw te zeggen dat je (quote) een stijve pik hebt, ze een tiet eruit moet halen. En in een ander programma vertel je dat sex tussen mensen die bij je programma betrokken waren heel normaal was. Maar omdat je toen 23 was, is het goed? Omdat je door vrouwen op het schild bent gehesen, is het goed. Nu zijn het plots “maar opmerkinkjes”. Mij maakt het niet uit wat hij zei, maar ik vind een aantal mensen wel hypocriet.

L


Ben het helemaal met jou eens!

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33816
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Re: Voice of Holland 2022 stilgelegd

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-22 19:52

Dus als het hypocriet is van Tim is de aflevering opeens minder valide?

Popstra
Berichten: 13777
Geregistreerd: 21-06-08

Re: Voice of Holland 2022 stilgelegd

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-22 19:54

Nee hypocriet dat mensen hier die zo syevig reageren dat van hem wel o.k vinden. Hij heeft immers zijn excuses aangeboden!

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Berichten: 41642
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-22 19:54

Popstra schreef:
Nee hypocriet dat mensen hier die zo syevig reageren dat van hem wel o.k vinden. Hij heeft immers zijn excuses aangeboden!

Lees jij wel? Niemand hier vindt die opmerkingen okay.

Jildau

Berichten: 9410
Geregistreerd: 24-07-05
Woonplaats: Reahûs

Re: Voice of Holland 2022 stilgelegd

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-22 20:01

Sjongejonge.. Als Ali B als ventje van net 20 in een seks programma iets over tieten had gezegd was er ook niks aan de hand geweest. Is toch niet te vergelijken?

pien_2010

Berichten: 43425
Geregistreerd: 08-12-10
Woonplaats: Limousin

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-22 20:02

_San87_ schreef:
Popstra schreef:
Nee hypocriet dat mensen hier die zo syevig reageren dat van hem wel o.k vinden. Hij heeft immers zijn excuses aangeboden!

Lees jij wel? Niemand hier vindt die opmerkingen okay.


Popstra heb je het artikel gelezen dat ik geplaatst heb?

Niemand vond en vind het OK. Maar de persoon die het betrof heeft excuses aanvaart met uitleg waarom. Moet ik dan boos doen over Tim?

Kom op zeg.

Shadow0

Berichten: 43512
Geregistreerd: 04-06-04
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-22 20:13

_San87_ schreef:
Dus nogmaals. Zijn de opmerkingen okay, nee. Moet Tim daar nu voor afgerekend worden en door het stof, nee, naar mijn mening niet.


Helemaal mee eens. En wat ook wel opvalt - het gaat die mensen blijkbaar nog steeds niet om de ongepastheid van gedrag of om hoe vrouwen dat ervaren, ook niet als ze dergelijke beelden van Tim Hofman aanhalen. Het gaat er alleen maar om dat niemand iets mag zeggen over ongepast gedrag.

Want iedereen die ooit wel eens zelf iets stoms gedaan heeft krijgt in z'n leven niet meer de kans om er anders over te denken (want dat is hypocriet!) en vrouwen die niet tot op minstens 3 decimalen exact de juiste toon en de juiste timing hebben mogen ook niets zeggen, want dat moet op een manier die niet aanvallend, dramatisch, te emotioneel is maar ook niet lijkt alsof je het niet meent, of dat je vanuit zenuwen lacht, of onaangedaan of afgevlakt klinkt. En niet te vroeg want dan is er nog niks aan de hand en overdrijf je, maar ook niet te laat want dan had je het maar eerder moet zeggen.
Oftewel: niemand mag wat zeggen en laat maar lekker doorgaan blijkbaar.

chevax

Berichten: 11338
Geregistreerd: 17-05-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-22 20:15

Swah schreef:
chevax schreef:
Dus… als je een programma maakt over sex is het oké om tegen een vrouw te zeggen dat je (quote) een stijve pik hebt, ze een tiet eruit moet halen. En in een ander programma vertel je dat sex tussen mensen die bij je programma betrokken waren heel normaal was. Maar omdat je toen 23 was, is het goed? Omdat je door vrouwen op het schild bent gehesen, is het goed. Nu zijn het plots “maar opmerkinkjes”. Mij maakt het niet uit wat hij zei, maar ik vind een aantal mensen wel hypocriet.

L


Ach hou toch op, het is toch duidelijk dat de (machts)verhouding daar heel anders ligt.


En dat weet je ook zeker als het gaat over de mensen waarmee hij sex heeft gehad? Je weet ook zeker dat daar geen machtsverhoudingen in het spel waren? Oh, en ik hoor de vrouw in het filpmje toch duidelijk een keer zeggen "stoppen". Maar toch gaat hij door.

Nogmaals, het maakt mij niet uit. Maar hopelijk zie je zelf hoe makkelijk je draait als het om iemand anders gaat (waar we allemaal de situatie net zo min van weten).