Moderators: Firelight, Muiz, NadjaNadja, Mjetterd, xingridx, Ladybird, ynskek, Essie73, Polly
Roosch schreef:Ik zou er dolblij mee zijn. Nutteloos, slecht voor het milieu, dieren die over de zeik zijn en ik vind het gevaarlijk.
Zou heel opgelucht zijn als het dit jaar vuurwerkvrij zou zijn en wat mij betreft mag dit voor altijd.
Ze knalden hier al van de week. Belachelijk. Zoek een andere hobby.
Suzanne F. schreef:Van mij mag het voor altijd zijn. Elk jaar is het oorlogsgebied hier. Alles wordt vernield, dieren over de zeik, veel schade. Maar ik denk dat we dit jaar echt niet vuurwerkvrij zijn en zeker niet overlastvrij. De jeugd verveelt zich stierlijk, kan nergens naar toe. Geen feesten, geen kroegen, geen vuurwerk. Dan gaan we maar zuipen op straat, hangen en leuk dingen vernielen en auto’s opblazen. Oh ja, we kunnen het ook nog illegaal uit Polen gaan halen. Er is toch te weinig politie om er iets aan te doen. Dan blazen we gewoon bushokjes op met illegaal vuurwerk, lekker boeien. Ons vuurwerk pakt niemand ons af....
Zoiets dus. Ik ben er nu al bang voor dat het misschien qua vernielingen nog wel erger wordt dan voorgaande jaren.
Roosch schreef:Ik zou er dolblij mee zijn. Nutteloos, slecht voor het milieu, dieren die over de zeik zijn en ik vind het gevaarlijk.
Zou heel opgelucht zijn als het dit jaar vuurwerkvrij zou zijn en wat mij betreft mag dit voor altijd.
Ze knalden hier al van de week. Belachelijk. Zoek een andere hobby.