Geweldige acteur. The Rock is één van mijn favoriete films daarin speelt Sean Connery ook een geweldige rol.
Zeedraakje
Geplaatst: 31-10-20 16:05
Ach wat jammer, ik zag hem altijd erg graag op 'het witte doek', hij viel altijd op tussen de rest...
crazycactus
Geplaatst: 31-10-20 16:08
Fantastisch acteur, niet mijn Bond dat is Roger Moore (generatiedingetje denk ik) en zeker naarmate hij ouder werd knapper (Hunt for the Red October ). Mooie leeftijd behaald, hoe fijn om gewoon in je slaap te mogen sterven.
Echt een enorme grote acteur verloren gegaan, goede humor ook. Eigenlijk de meeste films van hem vond ik goed, en tot hoge leeftijd een charmante heer.
7ofhearts
Geplaatst: 31-10-20 16:28
Deze man heeft echt alles mee gehad zou je haast denken. Zijn looks, zijn carrière, zijn gezondheid, zijn leeftijd en zijn dood.
Op je 90 ste in je slaap in je eigen bed sterven op een mooi plekje op aarde, na je even “ niet zo lekker “ te hebben gevoeld............. ik teken er voor. Rip kerel, met alles wat je na laat wordt je nooit vergeten.
Topacteur was het! Ik zag hem het eerst in The name of the Rose.
Cowgirl
Geplaatst: 31-10-20 16:37
Ik heb even een paar traantjes gelaten
Mijn favoriete acteur. Niet alleen vanwege James Bond maar ook de fantastische films die daarna kwamen en je eigenlijk deden vergeten dat hij James Bond speelde.
Ik heb een hele mooie Sean Connery 'James Bond' portret foto incl handtekening. Zit nog in de verhuis doos maar die gaat weer een mooi plekje aan de muur krijgen.
Ursula Andress en Sean Connery op de set van Dr No.
roxiie
Geplaatst: 31-10-20 16:57
Mijn vriend zegt het net tegen mij.. Hoewel het niet mijn favo bond is ( dat is Pierce Brosnan!!) vond ik Sean wel een geweldige acteur.