Moderators: Firelight, Muiz, NadjaNadja, Mjetterd, xingridx, Ladybird, ynskek, Essie73, Polly
Ann schreef:Ja, ik geef zeker voorrang. Maar wil ook even melden dat ik me behoorlijk stoor aan de mentaliteit van sommige fietsers. Zonder op of om te kijken manoeuvreren ze zich door het verkeer omdat ze onder de 'zwakke verkeersdeelnemers' vallen.
Ibbel schreef:Tja, ik denk altijd maar: voorrang moet je krijgen, en als je het niet krijgt maar toch neemt ben je de sigaar op de fiets. Dan kan je wel gelijk hebben, maar daar heb je in het ziekenhuis of op het kerkhof zo weinig aan.
Ayasha schreef:Hier in België zijn ze inmiddels de andere kant uit geslagen lijkt het, ze stoppen maar allemaal voor fietsers zonder nadenken terwijl fietsers ook voorrang moeten verlenen. En dan heb ik het niet over dagen dat het stormt en het gewoon hondenweer is maar ook gedurende die mooie zomerdagen dat pretfieters maar gewoon haaientanden negeerden en zonder kijken over steken.
Pepperrr schreef:Er zullen in de loop der tijd echt wel dingen veranderd zijn, maar rechts voorrang, haaientanden, stoplichten etc zijn er niet veranderd.
Pepperrr schreef:Er zullen in de loop der tijd echt wel dingen veranderd zijn, maar rechts voorrang, haaientanden, stoplichten etc zijn er niet veranderd.