Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
mysa schreef:Het onderwerp leeft kennelijk niet zo op bokt. Jammer wel.
KimD schreef:mysa schreef:Het onderwerp leeft kennelijk niet zo op bokt. Jammer wel.
Omdat er waarschijnlijk maar één antwoord / mening geaccepteerd wordt. Voor veel mensen is dit een gevoelig onderwerp, terwijl het andere mensen geen bal interesseert. Maar die laatste mensen durven dat (hoogstwaarschijnlijk) niet tr uiten omdat er dan een bak van kritiek volgt.
JoT schreef:Wat mooi dat dit gebeurd, ik had daar geen idee van. Zo worden de nummers weer mensen. Misschien dat ik wel een stukje ga kijken vanavond.
LadyMadonna schreef:In 2015 sprak de toenmalige Poolse president: “wie het verleden vergeet, beleefd het in de toekomst opnieuw”.
KimD schreef:mysa schreef:Het onderwerp leeft kennelijk niet zo op bokt. Jammer wel.
Omdat er waarschijnlijk maar één antwoord / mening geaccepteerd wordt. Voor veel mensen is dit een gevoelig onderwerp, terwijl het andere mensen geen bal interesseert. Maar die laatste mensen durven dat (hoogstwaarschijnlijk) niet tr uiten omdat er dan een bak van kritiek volgt.
Eelmo schreef:En terecht. Dit zou iedereen moeten interesseren. Persoonlijk leed of niet. Juist omdat de generatie die de oorlog heeft meegemaakt er bijna niet meer is zou de nieuwe generatie (waar ook ik toe behoor!) hier iets om moeten geven.
Op dat men niet vergeet.