Zadeldiefstallen Z-O brabant. Ulrike Thiel gewond geraakt.

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Neroo
Berichten: 10273
Geregistreerd: 16-03-04
Woonplaats: Zuid-oost Brabant

Zadeldiefstallen Z-O brabant. Ulrike Thiel gewond geraakt.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-11-19 09:26

Ik ben eigenlijk verbaasd dat het nog nergens te lezen is.

https://www.dehoefslag.nl/laatste-nieuw ... fstal.html

Bij Ulrike Thiel heeft de afgelopen week een brutale zadeldiefstal plaatsgevonden. “Ik werd kennelijk neergeslagen, en heb er een hersenschudding, twee bulten en geheugenverlies aan overgehouden,” laat de geboren Oostenrijkse sportpsychologe via Facebook weten.

Thiel heeft in het Brabantse Soerendock een Instituut voor Equitherapie en Hippische Sportpsychologie.

Via weilanden of de sloot
Volgens Thiel zijn de zadeldieven actief in de omgeving van Budel, Soerendonk, Maarheeze, Weert en Valkenswaart. “Ze komen vaak via de weilanden of de sloot,” schrijft ze. “Bij mij zijn er laatste week ‘s nachts (in de vroege avonduren) zadels weggehaald en in het weekeinde bij de buren en op veel andere locaties ook in de laatste weken.”

Uitermate brutaal
Volgens Thiel moeten de dieven in haar woonkamer zijn geweest. “Mijn honden moeten aangeslagen zijn.” Ook camera’s hebben de dieven niet afgeschrikt. “Deze mensen zijn uitermate brutaal. Dus goed op letten en alles op slot houden en extra waakzaam zijn. Ik hoop van harte dat deze dieven opgepakt worden.”

Ulrike Thiel werkt al ruim dertig jaar in Nederland en heeft een achtergrond in de actieve paardensport in Oostenrijk en Nederland.

Omgeving Budel. Soerendonk, Maarheeze, Weert, Valkenswaard, Veldhoven aantal plekken, riethoven.

Ben allen gewaarschuwd!
Excuses als het verkeerd staat.

LoveBodin

Berichten: 4375
Geregistreerd: 18-12-09
Woonplaats: Under The Northern Lights

Re: Zadeldiefstallen Z-O brabant. Ulrike Thiel gewond geraakt.

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-19 09:28

ik denk dat het vooral heel erg rond gaat op groepsappen en tussen stallen enzo.
Was volgens mij eergisteren nog raak.

Blue_Eyes

Berichten: 20357
Geregistreerd: 17-07-07
Woonplaats: Zuid

Re: Zadeldiefstallen Z-O brabant. Ulrike Thiel gewond geraakt.

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-19 17:27

Ook Eindhoven Noord afgelopen nacht... Dus pas op je tellen!