De man achter de inmiddels verboden pedofielenvereniging Martijn is weer actief, en verspreid een mailingslijst waarin pedoseksuelen (hij zegt dus, gok ik bewust, pedoseksueel en niet pedofiel!) kunnen spreken over het onderwerp. Ook willen ze streven naar een toekomst waarin seks tussen kinderen en volwassenen legaal is, maar "daar is te tijdsgeest in Nederland blijkbaar nog niet rijp voor".
Ook een ander stukje:
Citaat:Hij benadrukt dat anti-pedoseksuelen niet welkom zijn. “Zij vormen een bedreiging voor de vrijheid en vormen een bedreiging voor de rechten van kinderen en volwassenen, en de emancipatie van kinderen.”
...wat?

Ik vind het feit dat we een rechtsstaat hebben een groot goed, en het feit dat dingen besproken kunnen worden waar ik het niet mee eens ben ook, maar dit gaat wel echt heel erg ver. Eigenlijk merk ik dat ik hier naar van word, heel naar, maar weet niet zo goed wat je dan zou moeten doen ertegen.
Ik ben eigenlijk wel benieuwd wat men hier op bokt denkt, de vrijheid bieden voor zo'n mailingslijst of er achteraan gaan? Het is immers allemaal privé, dus dan zou er toestemming moeten worden gegeven om die mails te lezen. Dan krijg je dus ook nog te maken met privacy, want ja, wat doe je als ze niks strafbaars doen maar alleen maar praten? Los van het feit dat ik het verheerlijken van dit soort onderwerpen al verschrikkelijk vind, als ze de wet niet overtreden kan je maar weinig doen...
Enfin...het gaat om een heel gevoelig onderwerp, dus hou de discussie respectvol.