Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
alice0cullen schreef:Maar voor je gordel vind ik echt belachelijk, helemaal achterin vind ik een gordel een eigen keuze.
8nnemiek schreef:Was het niet gewoon een 1-april grap?![]()
Ik vraag me af of het echt gecontroleerd kan worden, want de bijrijder mag gewoon met de telefoon bezig zijn natuurlijk, en visueel controleren (foto/film maken) mag volgens mij niet ivm privacy.
Verder vind ik zeker dat er meer gecontroleerd mag worden op telefoongebruik achter het stuur. Levensgevaarlijk.
prugelpiet schreef:8nnemiek schreef:Was het niet gewoon een 1-april grap?![]()
Ik vraag me af of het echt gecontroleerd kan worden, want de bijrijder mag gewoon met de telefoon bezig zijn natuurlijk, en visueel controleren (foto/film maken) mag volgens mij niet ivm privacy.
Verder vind ik zeker dat er meer gecontroleerd mag worden op telefoongebruik achter het stuur. Levensgevaarlijk.
Ik dacht dat er wel altijd een foto gemaakt werd.
Toen ik eind vorig jaar een bekeuring op de mat kreeg (te snel gereden, oeps.) stond er op internet de foto van mij in m'n auto die ze toen gemaakt hebben toen ik te hard langs reed.
Onali schreef:alice0cullen schreef:Maar voor je gordel vind ik echt belachelijk, helemaal achterin vind ik een gordel een eigen keuze.
https://m.facebook.com/story.php?story_ ... 3364051928
Voor als je je gordel nog steeds overbodig vind.
alice0cullen schreef:Voor de telefoon vind ik zeer goed dat dit er komt. Wordt alleen wel een puntje met eventuele verwarring van bijrijder met telefoon.
Maar voor je gordel vind ik echt belachelijk, helemaal achterin vind ik een gordel een eigen keuze.