9-jarig meisje modellencontract in Amerika

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

9-jarig meisje modellencontract in Amerika

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-19 20:35

Ik kwam vandaag dit nieuwsbericht tegen:

https://www.glamour.nl/nieuws/wil-je-we ... aar-model/

In dat fragment in het bericht ontstond meteen al een discussie over of het normaal is dat zo'n jong meisje nu al zo'n contract heeft. Ik vond het eigenlijk wel een interessant vraagstuk: hoe denkt bokt hierover? :)

Qerty

Re: 9-jarig meisje modellencontract in Amerika

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-19 20:49

Zij kwam ook voor in een aflevering van BNNs 'Je zal het maar zijn'.
Had bij het zien van die aflevering ook wel dubbele gevoelens, want inderdaad zo jong, zou tegen zichzelf in bescherming moeten worden genomen. Maar wat in die uitzending ook duidelijk naar voren kwam was dat het echt haar eigen droom is, ze er nu al heel erg hard voor werkt en het echt een rete slim meisje is. Dus hoop vooral dat het haar goed gaat en ze haar dromen waar kan maken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-19 20:52

Het leek mij inderdaad ook een ontzettend intelligent meisje. :j En inderdaad zó ontzettend knap!

Ik had zelf niet het idee dat haar ouders haar pushen, en dat het inderdaad haar droom is. Ik ben van mening dat je dromen moet volgen, maar het blijft inderdaad een kind. Ik hoop dat er héél zorgvuldig met haar wordt omgegaan.

rien10

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-19 21:04

Resistance schreef:
En inderdaad zó ontzettend knap!

Vind je? Mooie ogen en het zoveelste duckface.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-19 21:06

rien10 schreef:
Resistance schreef:

Wauw, beetje zielig om een meisje van 9 af te kraken.

moonsparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-19 21:07

Ik denk vooral waarom kunnen hun opeens naar Amerika verhuizen en voor is het voor andere zo moeilijk :') maar dat is misschien omdat ik er ook graag heen zou willen.

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-19 21:11

Sorry maar ik vind haar lippen ook niet echt mooi

rien10

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-19 21:12

Ach ja. Een afwijkende mening is niet toegestaan?

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-19 21:13

Tja, ze heeft wel wat. Maar ondanks dat je ouders blijkbaar niet pushen, ze is als jong kind al voor de camera's gezet door ma. En met een heel gezin naar Amerika verhuizen omdat een negenjarige daar een contract krijgt, dat is puur voor de centen want hier mogen kinderen maar zeer beperkt werken. Ik hoop dat dit meisje zo fotogeniek blijft , zo veel mensen veranderen wanneer ze door de pubertijd gaan. Ik vind dit nogal een beslissing.

Tiffany

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-19 21:15

:+ Ben dan altijd wel heel nieuwsgierig naar de foto's van de mensen die dit soort reacties plaatsen. Iedereen heeft een eigen definitie van mooi maar moet er altijd wat afgekraakt worden dan, of perse gereageerd worden? Ruikt echt naar jaloezie, vooral als dat het enige antwoord is.

Ik vind haar wel prachtig. En als dit echt haar eigen droom is en er voor wil gaan vind ik dat niemand haar daar in zou moeten belemmeren.

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-19 21:17

Ik vind het wel een prachtig meisje :j Vraag me vooral af hoe zo'n verhuizing te werk gaat, alleen al Amerika binnen komen voor een vakantie is niet gemakkelijk. Laat staan dat je erheen verhuist voor werk, dat kan niet op een ESTA. Dat zou betekenen dat voor het hele gezin een werkvisum (geen idee hoe zoiets heet) geregeld moet worden? Ik dacht dat dat altijd maandenlang duurde..

Cowgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-19 21:18

Tja..er zijn ook kinderen van die leeftijd die in ene grote hollywood film spelen en ineens wereld beroemd zijn.

Ik denk dat begeleiding de key is voor een gezond succes.

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-19 21:19

Wat een bloedmooi meisje.
rien10 schreef:
Resistance schreef:

Ow. Je bent 55. Ik wil niet zeggen generatiekloof maar misschien is dit leerzaam voor je.

http://lmgtfy.com/?q=What+is+a+duck+face

rien10

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-19 21:19

Tiffany schreef:
:+ Ben dan altijd wel heel nieuwsgierig naar de foto's van de mensen die dit soort reacties plaatsen. Iedereen heeft een eigen definitie van mooi maar moet er altijd wat afgekraakt worden dan, of perse gereageerd worden? Ruikt echt naar jaloezie, vooral als dat het enige antwoord is.

Ik vind haar wel prachtig. En als dit echt haar eigen droom is en er voor wil gaan vind ik dat niemand haar daar in zou moeten belemmeren.

Nee hoor. Niks jaloezie. En ja, ik ben te dik. Heb rimpels en ben grijs. Maar over smaak valt niet te twisten. Ik vind dat ze mooie ogen heeft. De rest vind ik niet zo mooi.

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-19 21:23

Ik ben te dun en grijs en rimpels :D maar ken een topmodel en het wereldje is heel erg hard. Je word op elk grammetje afgerekend wanner je echt aan de top mee wilt draaien. Daarom vind ik het zo link om kinderen in die wereld op te laten groeien. Vooral wanneer straks de vrouwelijke vormen gaan komen en je die alleen door extreem sporten en dieeten in bedwang kunt houden. Maar van de andere kant, dan heeft ze misschien al vijf a zes goed betaalde jaren gehad en kan ze gewoon puber zijn.
Laatst bijgewerkt door BigOne op 15-01-19 21:27, in het totaal 1 keer bewerkt

Speirs

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-19 21:23

Ghostattack schreef:
Ik vind het wel een prachtig meisje :j Vraag me vooral af hoe zo'n verhuizing te werk gaat, alleen al Amerika binnen komen voor een vakantie is niet gemakkelijk. Laat staan dat je erheen verhuist voor werk, dat kan niet op een ESTA. Dat zou betekenen dat voor het hele gezin een werkvisum (geen idee hoe zoiets heet) geregeld moet worden? Ik dacht dat dat altijd maandenlang duurde..

Voor het werk van je negenjarige dochter. :+ Ik ben ook wel heel benieuwd naar het verhaal verder. Wat gaan de ouders daar dan doen? Hebben die ook zo een baan kunnen vinden?

Verder lijkt mij dit verre van wenselijk. Het is een prachtig meisje, maar laat dat kind toch lekker kind zijn. En niet in een enorme trui met een bloot schoudertje voor een camera poseren. -O-

Faelynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-19 21:24

Heb het filmpje maar een stukje gekeken zonder geluid.
zolang het haar eigen droom is en ze nergens toe geforceerd word vind ik er niks mis mee, zou als ouders zijnde alleen wel willen dat ze ook haar school af maakt, of dat nou hier is of in amerika, een goed diploma op zak is belangrijk.
Verder vind ik het ook niet zo'n mooi meisje inderdaad, maar je ziet dat bij veel modellen, dat ze in het echt niet zo mooi zijn, maar heel goed geschikt zijn voor modellen werk :j

Nynkster

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-19 21:25

prachtig meisje, maar ik weet niet of ik het ''verstandig'' vind dat ze naar amerika gaan. Ze kunnen toch ook voor tripjes heen gaan en dat ze nog wel gewoon school kan volgen hier.

Shaggy09

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-19 21:26

Ik zou gewoon bang zijn dat je dan een kind van 14 hebt die al overspannen is

Oehlala

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-19 21:27

beetje jammer als je haar broertje of zusje bent... kun je ook alles achterlaten voor de carrière van je zus.

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-19 21:35

NenaC daar moest ik ook aan denken.
Leuk voor broers en zussen om alles te moeten achterlaten.

Veel kindsterren eindigen fout.

Het is een mooi meisje. Ik hoop dat ze goede begeleiding krijgt.

lizy29

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-19 21:36

Ik vind haar vooral echt nog heel erg kind ogen dus vraag me dan toch af hoe ze zoiets willen gaan promoten. De foto boven het artikel geeft mij nu vooral het idee van een jong meisje die leuk opgemaakt is als spel en die zich ouder voor wil doen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-19 21:37

Laten we vooral normaal naar elkaar blijven reageren en een beetje respect voor deze dame mag ook wel :)
Ik vind het een prachtmeid, en snap helemaal waarom ze een contract heeft gekregen. Dromen zijn er om waar te maken, dus ik zou zeggen, vooral doen! Misschien is het over 3 jaar weer voorbij, maar dan hebben ze wel de tijd van hun leven gehad gok ik zo :)

xxCYNNxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-19 21:37

Tja het meisje is zeker een heel mooi meisje. En met goede begeleiding moet het ook echt wel goed komen.

Maar zelf zou ik niet verhuist zijn. Ten eerste: wat gaan die ouders daar doen dan? Of worden die nu haar agents en gaan zo hun inkomen verdienen?
Maar de voornaamste reden: gezien er meerdere kinderen in het gezin zijn en ze dus niet enigs kind is, zou ik in het belang van de andere kinderen niet zijn gegaan. Vind niet dat je kan vragen van je andere kinderen dat die alles maar opgeven ten behoeve van een ander kind in het gezin.
Die modellencarriere had ze uiteindelijk toch wel gekregen, maar dan een aantal jaar later en zonder dat de andere kinderen alles op moeten geven voor de modellencarriere van grote zus.

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-19 21:41

Tiffany schreef:

Smaken verschillen toch. En de een vind haar niet knap en de ander wel.
En hoezo haar eigen droom. Een meisje van 9 weet echt nog niet wat ze serieus met haar leven gaat doen