2 jarige peuter in Spanje in 110 meter diep gat gevallen.

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
blokje

Berichten: 7916
Geregistreerd: 24-06-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-19 17:33

pmarena schreef:
Het wonder moet steeds groter worden :(:)

Mocht het ergste nu waarheid gaan worden, dan hoop ik dat ze kunnen zien dat het meteen zondag al gebeurd was en hij niet dagen lang bang is geweest...


Maarja die ouders gun je ook nog steeds dat wonder natuurlijk. Hoe moet je verder als je je 2e kindje ook verliest...



Dat hoop ik ook. Ik hoop dat hij wonder boven wonder nog leeft en anders al vrij snel overleden was en geen 3 dagen overleefd heeft... O kan al huilen als ik er aan denk. Kindje alleen, bang, hongerig, dorstig... ;(

cinniz123

Berichten: 4399
Geregistreerd: 14-08-12
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-19 17:52

blokje schreef:
pmarena schreef:
Het wonder moet steeds groter worden :(:)

Mocht het ergste nu waarheid gaan worden, dan hoop ik dat ze kunnen zien dat het meteen zondag al gebeurd was en hij niet dagen lang bang is geweest...


Maarja die ouders gun je ook nog steeds dat wonder natuurlijk. Hoe moet je verder als je je 2e kindje ook verliest...



Dat hoop ik ook. Ik hoop dat hij wonder boven wonder nog leeft en anders al vrij snel overleden was en geen 3 dagen overleefd heeft... O kan al huilen als ik er aan denk. Kindje alleen, bang, hongerig, dorstig... ;(


Dit ja!
Hoop voor de ouders dat hij nog leeft maar dat arme ventje,hoe is hij eraan toe als hij nog leeft en wat doet het met zo’n koppie de rest van zn leventje.
Pfff wat verschrikkelijk om dit als zowel ouder als kind mee te moeten maken ;(

xJennifx

Berichten: 1146
Geregistreerd: 12-12-10
Woonplaats: Noord hollan

Re: 2 jarige peuter in Spanje in 110 meter diep gat gevallen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-19 18:06

Had zo hard gehoopt dat hij er vandaag uitgehaald zou worden. Wat erg voor de ouders dit. %)

Britta31

Berichten: 13152
Geregistreerd: 26-11-13
Woonplaats: Naast Britt,Nappie,Aag en Sasa en Max.

Re: 2 jarige peuter in Spanje in 110 meter diep gat gevallen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-19 18:20

Als het maar niet zijn grafje wordt.Dat zou toch wel heel triest zijn.

Vayo

Berichten: 8042
Geregistreerd: 23-08-05

Re: 2 jarige peuter in Spanje in 110 meter diep gat gevallen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-19 18:31

Wat een trieste berichten. De kans dat hij er levend uit gehaald wordt lijkt me inmiddels nihil...

Westhof

Berichten: 2914
Geregistreerd: 19-07-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-19 18:39

Ik hoop op goed nieuws, maar die kans acht ik klein... Verwondingen, uitdroging, onderkoeling, ademnood... Zoveel potentiële gevaren...

Vreselijk ;(

Edit: vond net dit plaatje die visualiseert wat ze nu aan het doen zijn:
Afbeelding

Suzanne F.

Berichten: 49276
Geregistreerd: 03-03-01

Re: 2 jarige peuter in Spanje in 110 meter diep gat gevallen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-19 18:43

Maar als hij nog geleefd zou hebben dan zou je hem toch hebben gehoord? Hij gaat toch huilen neem ik aan of gillen.

SinneJ

Berichten: 3077
Geregistreerd: 02-04-15
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-19 18:45

Suzanne F. schreef:
Maar als hij nog geleefd zou hebben dan zou je hem toch hebben gehoord? Hij gaat toch huilen neem ik aan of gillen.


Als hij nog leeft, is hij vermoedelijk niet meer bij bewustzijn.

Narcissa
Berichten: 3049
Geregistreerd: 29-03-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-19 18:45

Niet als hij in coma ligt. Wat haast te hopen is, dan maakt hij het niet bewust mee. Maar vrees dat hij er niet leven uit gaat komen.

Westhof

Berichten: 2914
Geregistreerd: 19-07-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-19 18:46

Naar mijn weten hebben ze hem in het begin ook horen huilen. Maar ja, na na zoveel dagen zal hij inmiddels ook wel behoorlijk verzwakt zijn (als hij überhaupt nog leeft tenminste). Daar heb je dan de energie niet voor denk ik.

xJennifx

Berichten: 1146
Geregistreerd: 12-12-10
Woonplaats: Noord hollan

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-19 18:53

Pfff lijkt me ook erg gevaarlijk voor de hulpdiensten gezien de visual.

Nico_lette

Berichten: 1829
Geregistreerd: 05-01-15
Woonplaats: Joure, Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-19 19:00

Westhof schreef:
Ik hoop op goed nieuws, maar die kans acht ik klein... Verwondingen, uitdroging, onderkoeling, ademnood... Zoveel potentiële gevaren...

Vreselijk ;(

Edit: vond net dit plaatje die visualiseert wat ze nu aan het doen zijn:
[ [url=m/RoGt1S.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik las net op een andere site dat ze gestopt zijn met het boren van het horizontale gat, omdat dat een enorm risico geeft op aardverschuivingen oid en dan is de kans nog kleiner dat ze hem eruit kunnen krijgen..

Rivendell

Berichten: 6825
Geregistreerd: 04-03-02
Woonplaats: Emmen

Re: 2 jarige peuter in Spanje in 110 meter diep gat gevallen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-19 19:36

Ik weet helemaal niets van kinderen, maar hoe bewust zijn ze met twee jaar? Ze kunnen nog niet vooruit denken zoals wij toch? Zou de tijd dan ook anders zijn voor zo'n kleintje?
Als hij niet meer leeft, hoop ik dat dat heel snel gegaan is en dat hij niet al die tijd bij bewustzijn was

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Berichten: 34679
Geregistreerd: 27-06-07
Woonplaats: In het midden van het land

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-19 19:38

Kinderen van 2 hebben nog maar een beperkt besef van tijd. Maar hebben nog heel erg de nabijheid van hun ouders nodig. Daarom hoop ik oprecht dat hij het niet heel bewust meemaakt.

Avalanche

Berichten: 16073
Geregistreerd: 28-04-16
Woonplaats: Zuid, Zuider Zuidst

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-19 19:39

Rivendell schreef:
Ik weet helemaal niets van kinderen, maar hoe bewust zijn ze met twee jaar? Ze kunnen nog niet vooruit denken zoals wij toch? Zou de tijd dan ook anders zijn voor zo'n kleintje?
Als hij niet meer leeft, hoop ik dat dat heel snel gegaan is en dat hij niet al die tijd bij bewustzijn was

Nee die kleintjes kunnen dat zeker niet, vijf minuten vinden ze een eeuwigheid.

Ik denk niet dat hij al die tijd bij bewustzijn is geweest, daar hebben ze de energie niet voor. Peuters zijn nog best heel baby in dat ze nog veel slapen.

blokje

Berichten: 7916
Geregistreerd: 24-06-05

Re: 2 jarige peuter in Spanje in 110 meter diep gat gevallen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-19 19:42

Maar ze kunnen natuurlijk een flink trauma oplopen door zo iets. Normaal herinneren ze niet veel van hun 2e jaar. Maar dit drukt wel een stempel op zo'n mannetje

Avalanche

Berichten: 16073
Geregistreerd: 28-04-16
Woonplaats: Zuid, Zuider Zuidst

Re: 2 jarige peuter in Spanje in 110 meter diep gat gevallen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-19 19:44

Kindjes kunnen juist erg getraumatiseerd raken omdat ze het allemaal nog niet begrijpen, en ze roepen om mama en die komt maar niet...... :(:)

Ik moet er ook niet teveel over nadenken merk ik, het breekt mijn hart. En ik heb niet eens kindjes.

Batlow
Berichten: 9239
Geregistreerd: 11-07-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-19 19:46

Suzanne F. schreef:
Maar als hij nog geleefd zou hebben dan zou je hem toch hebben gehoord? Hij gaat toch huilen neem ik aan of gillen.

Ik denk dat je gewoonweg op 73 meter diepte hem niet zal horen, vooral omdat er ook puin boven hem ligt wat het geluid ook dempt.. (als hij dan al nog bij was)

Batlow
Berichten: 9239
Geregistreerd: 11-07-11

Re: 2 jarige peuter in Spanje in 110 meter diep gat gevallen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-19 19:50


Noppes

Berichten: 2716
Geregistreerd: 10-08-04
Woonplaats: Groningen

Re: 2 jarige peuter in Spanje in 110 meter diep gat gevallen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-19 20:23

Elke keer hoop ik weer op een goede update. Merk dat dit verhaal me heel erg aangrijpt. Ik heb zelf een mannetje van 2 rondlopen en moet niet denken aan de gedachte dat hij daar onder de grond zou zitten.

roxiie

Berichten: 7828
Geregistreerd: 22-09-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-19 20:27

Misschien geven de foto’s niet een juist beeld, maar ik vind de opening van het gat zo klein lijken dat ik me bijna niet voor kan stellen dat daar een 2 jarig kind doorheen zou passen.

Ik hoop dat er snel meer duidelijkheid is voor de ouders en ook voor het jongentje.

Noppes

Berichten: 2716
Geregistreerd: 10-08-04
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-19 20:31

roxiie schreef:
Misschien geven de foto’s niet een juist beeld, maar ik vind de opening van het gat zo klein lijken dat ik me bijna niet voor kan stellen dat daar een 2 jarig kind doorheen zou passen.

Ik hoop dat er snel meer duidelijkheid is voor de ouders en ook voor het jongentje.


Denk dat je je zult verbazen waar zulke kinderen in passen. Mijn zoontje is ook klein en die past daar absoluut in.

Coloured

Berichten: 2828
Geregistreerd: 09-06-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-19 20:35

Wat vreselijk! Ben bang dat het echt te lang gaat duren voordat ze hem hebben bereikt via de andere gegraven gaten. Zaterdag of zondag lees ik nu... Zo erg dit!

Hopen op een wonder...

Remembrance

Berichten: 523
Geregistreerd: 02-04-17
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-19 20:38

roxiie schreef:
Misschien geven de foto’s niet een juist beeld, maar ik vind de opening van het gat zo klein lijken dat ik me bijna niet voor kan stellen dat daar een 2 jarig kind doorheen zou passen.

Ik hoop dat er snel meer duidelijkheid is voor de ouders en ook voor het jongentje.


Een heel smal peu0tertje van 2 zou er nog net doorheen passen. Dat moet ook wel, omdat het inmiddels bevestigd is dat de peuter echt in het gat zit. Het is inderdaad moeilijk om voor te stellen.

Ik hoop elke keer op goed nieuws maar de hoop wordt steeds kleiner. Wat moet dit heftig zijn voor alle familieleden en kennissen. Ik wordt er ook echt verdrietig van ;(

tengeltje11
Berichten: 7147
Geregistreerd: 16-06-05
Woonplaats: w-vl,belgie

Re: 2 jarige peuter in Spanje in 110 meter diep gat gevallen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-19 21:25

en de realiteit is toch ook wel dat hoe langer het duurt,hoe minder kans er overblijft dat hij nog leeft....