Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Rocamor schreef:Ik tegen de buurvrouw: Ik blijf vandaag thuis, ik voel iets in mijn keel
de buurvrouw tegen haar vriendin: mijn buurvrouw blijft vandaag thuis, er zit iets in haar keel.
Die vriendin tegen haar nicht: de .. van de .. blijft vandaag thuis, er zit iets in haar keel, als het maar niet ernstig is
Die nicht tegen haar man: de .. van de .. van ... blijft vandaag thuis omdat ze iets ernstigs in haar keel heeft
100 stukken verder: ik ga dood omdat ik -vul maar in-
Ingebroken? zal wel een buitenlander zijn
aanslag? zal wel IS zijn
Ongeval met vrachtwagen? zal wel een oostblokker zijn
Klein autootje op weg dat niet te hard rijdt: zal wel vrouw / bejaarde / bejaarde vrouw zijn
Kortom met speculeren: ja soms heb je het bij het rechte eind, maar vaak is het vnl "ophitsen" van de omstanders.
Boras schreef:Rocamor schreef:Ik tegen de buurvrouw: Ik blijf vandaag thuis, ik voel iets in mijn keel
de buurvrouw tegen haar vriendin: mijn buurvrouw blijft vandaag thuis, er zit iets in haar keel.
Die vriendin tegen haar nicht: de .. van de .. blijft vandaag thuis, er zit iets in haar keel, als het maar niet ernstig is
Die nicht tegen haar man: de .. van de .. van ... blijft vandaag thuis omdat ze iets ernstigs in haar keel heeft
100 stukken verder: ik ga dood omdat ik -vul maar in-
Ingebroken? zal wel een buitenlander zijn
aanslag? zal wel IS zijn
Ongeval met vrachtwagen? zal wel een oostblokker zijn
Klein autootje op weg dat niet te hard rijdt: zal wel vrouw / bejaarde / bejaarde vrouw zijn
Kortom met speculeren: ja soms heb je het bij het rechte eind, maar vaak is het vnl "ophitsen" van de omstanders.
Een goed voorbeeld hiervan:
https://www.gelderlander.nl/nijmegen/co ... ~aa7ed460/
CharmingS schreef:Mensen vinden het fijn om voor zichzelf ergens een invulling aan te geven, zodat ze dat stukje in hun brein kunnen afsluiten..
xChanelx schreef:CharmingS schreef:Mensen vinden het fijn om voor zichzelf ergens een invulling aan te geven, zodat ze dat stukje in hun brein kunnen afsluiten..
Voor zichzelf prima inderdaad, maar waarom moet dat dan ook online?
Zeker dan details als "ik denk dat X op die en die manier om het leven is gekomen" of "X zou wel eens gebeurd kunnen zijn". Dan vraag ik me echt af wat daar de toegevoegde waarde van is.
xChanelx schreef:CharmingS schreef:Mensen vinden het fijn om voor zichzelf ergens een invulling aan te geven, zodat ze dat stukje in hun brein kunnen afsluiten..
Voor zichzelf prima inderdaad, maar waarom moet dat dan ook online?
Zeker dan details als "ik denk dat X op die en die manier om het leven is gekomen" of "X zou wel eens gebeurd kunnen zijn". Dan vraag ik me echt af wat daar de toegevoegde waarde van is.