Auto rijdt rond met afgaand alarm, wat doe jij?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Ricie

Berichten: 3488
Geregistreerd: 04-06-14
Woonplaats: Veenendaal

Re: Auto rijdt rond met afgaand alarm, wat doe jij?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-12-18 18:04

Kon mijn nieuwsgierigheid niet inhouden. Net via social media contact gehad met de politie. Alles bleek na controle gewoon in orde te zijn.

Bestuurster haar alarm ging af en ze wist de oorzaak niet. De politie gaf gelukkig wel aan dat je beter een keer te veel kan bellen dan een keer te weinig.

Dus gelukkig viel het mee.

FrNo
Berichten: 3658
Geregistreerd: 14-08-13
Woonplaats: Noord Oost Brabant

Re: Auto rijdt rond met afgaand alarm, wat doe jij?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-18 19:13

Gelukkig was het dan geen diefstal, maar ik zou in dat geval ook blij zijn met oplettende mensen. Liever iets te vaak controle dan de auto weg.

Okay_Zoe
Berichten: 40
Geregistreerd: 01-11-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-18 19:17

Ik zou me ergeren aan hwt lawaai denk ik, maar ik probeer altijd het beste uit wwn mens te zien, dus zou ik eerder denken dat de auto een probleem heeft dan dat er een dief inzit

Shiloh

Berichten: 19783
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-18 15:54

Ik heb het zelf een keer gehad.

Ik reed naar huis. Reed net mijn woonplaats in... gaat uit het niets mijn auto alarm af.

Ik dacht: “Huh???? Auto alarm! Mijn auto heeft helemaal geen autoalarm!”

Ik had dat ding al 1,5 jaar en wist dus niet eens dat er een alarm op zat!

Laat staan dat ik wist hoe ik het alarm weer uit moest krijgen. Ik heb toen zelf de politie gebeld, die zeiden me niet te kunnen helpen, toen heb ik gezegd van als er een melding binnen komt dat er iemand met alarm rond rijd dat ze dan niet gek moeten opkijken :+

Uiteindelijk ben ik mijn woonplaats weer uitgereden en net buiten het grenspaaltje van de gemeente de auto aan de kant gezet en de ANWB gebeld :P (ik had geen woonplaats dekking :+ )

Die hebben het ding voor me losgekoppeld. Ik had daar echt geen flauw idee van.