Moderators: Giolli, ynskek, Mjetterd, Hanmar, Dani, Maureen95, Polly
dito schreef:ja ik hoop dat ze iets vinden! Ergens moet er iets zijn dat ze toch weer opnieuw gaan zoeken. Tjoh zolang terug en geen enkel spoor. Arm meisje ook als je media leest hoe zwaar ze het had bij het pleeggezin etc...en dan ineens spoorloos....
dito schreef:ja ik hoop dat ze iets vinden! Ergens moet er iets zijn dat ze toch weer opnieuw gaan zoeken. Tjoh zolang terug en geen enkel spoor. Arm meisje ook als je media leest hoe zwaar ze het had bij het pleeggezin etc...en dan ineens spoorloos....
Coloured schreef:Heb het nog even terug zitten kijken: er is maar gegraven tot een diepte van 60 cm - 100 cm. Omdat een archeoloog zegt dat de bodem niet verstoord is en er dus niet in gegraven is. Ik zou het liefst met mijn eigen handjes wat dieper spitten daar. Zeker omdat 3 verschillende honden op dezelfde plek aansloegen en apparatuur aangaf dat er iets begraven zou moeten liggen op 160 -200 cm diep.
Ik begrijp dat dan werkelijk niet dat het niet gewoon tot 3 meter diepte wordt uitgegraven.
En waarom zijn er geen honden ter plekke als er wordt afgegraven? Lijkt me dat de lucht alleen maar beter op te snuiven is, als er een laagje grond is afgeschraapt.
Pfft, ik zal er wel geen verstand van hebben, maar vind dit echt maar half werk.
Askja schreef:Ik heb me vanmorgen een beetje ingelezen in deze trieste cold case.
Voor zover ik het heb begrepen is er niets gebeurd binnen het pleeggezin maar was het meisje erg ongelukkig omdat ze haar echte ouders zo jong had verloren en deze mensen dat gemis blijkbaar niet echt op konden vangen. Ik heb een interview met de pleegmoeder gezien (archief RTV Drenthe) en zij kwam daarin op mij over als een rustige, intelligente, wat afstandelijke vrouw. Ze is wel een tijd verdachte geweest, samen met haar zoon, maar uiteindelijk is er geen enkel bewijs tegen haar gevonden.
Mijn gut feeling, voor wat het waard is, zegt me dat dit meisje nooit ver gekomen kan zijn, maar dat ze ergens dichtbij het huis verdwenen en wellicht ook om het leven gebracht is. Simpelweg omdat er anders wel ergens sporen gevonden waren, of getuigen haar gezien hadden. Maar ik had niet verwacht dat ze vandaag iets zouden vinden, de aanwijzingen waren te weinig overtuigend.