WeAllRide - Niet op concours, maar wel meedoen

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Ghostattack

Berichten: 11245
Geregistreerd: 06-09-10
Woonplaats: West Maas en Waal

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-18 22:12

Ik kan niet eens een paard toevoegen in de app, hij blijft zeiken over een geldig chipnummer.. :?

Edit: Op de site kan ik niet inloggen, want dan moet ik mijn e-mail checken voor het activeringsaccount?

asjemenou

Berichten: 9002
Geregistreerd: 02-05-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-18 22:15

Murosch schreef:
Ik kan hem ook niet vinden in de appstore maar meedoen kan ook gewoon via de site.

Iemand nog een tip voor het maken van een filmpje? Afgelopen weekend de eerste poging gedaan maar het valt niet mee om een stil beeld te krijgen en ook nog overal in beeld te blijven. Wij probeerden het met mijn telefoon, maar het ziet er nogal wiebelig/bewogen uit zo. En de telefoon op een paal vastzetten langs de bakrand werkt niet omdat je dan de korte zijde mist aan de kant waar je de camera hebt.

Misschien heel ouderwets, maar misschien met een videocamera? :D

JoycexEnya

Berichten: 5951
Geregistreerd: 11-12-10

Re: WeAllRide - Niet op concours, maar wel meedoen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-18 22:38

Ik heb mij ook aangemeld.
Lijkt me wel leuk om te kijken waar je staat.

Suikerspinda
Correspondent

Berichten: 6044
Geregistreerd: 22-08-12
Woonplaats: Sabadell

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-18 10:34

Ghostattack schreef:
Ik kan niet eens een paard toevoegen in de app, hij blijft zeiken over een geldig chipnummer.. :?

Ik had hetzelfde, heel irritant. Uiteindelijk stond er nog een drietje helemaal achteraan bij het chipnummer en als ik die erbij zet dan is het ineens wel goed. In totaal 16 cijfers geloof ik.

Wat ik nog niet helemaal snap is hoe het wedstrijdelement nou in zijn werk gaat. Als ik naar categorie 2 ga dan zie ik dat er al 2 video's zijn ingezonden. Gaat dat niet per proef? Dus dan zou bv een B-ruiter tegen M- en Z-ruiters moeten rijden?

Paardenfann4
Berichten: 1354
Geregistreerd: 15-08-17
Woonplaats: Overijssel

Re: WeAllRide - Niet op concours, maar wel meedoen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-18 15:29

Ik krijg steeds een foutcode als ik de app wil installeren.

Safiy93
Berichten: 383
Geregistreerd: 06-04-16

Re: WeAllRide - Niet op concours, maar wel meedoen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-18 23:43

Yes!! De app is er... wie gaat er meedoen? Ik heb me aangemeld maar ga eerst nog wel even oefenen

JoycexEnya

Berichten: 5951
Geregistreerd: 11-12-10

Re: WeAllRide - Niet op concours, maar wel meedoen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-18 08:36

Ik kan niet eens inloggen op de app. Terwijl ik mij al heb aangemeld via de site

germie

Berichten: 26001
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Re: WeAllRide - Niet op concours, maar wel meedoen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-18 08:42

Het is toch gewoon zelf een klasse kiezen en rijden maar?
En welke eisen stellen ze aan een opname? Ik kan me zo voorstellen dat een gopro7 met hypersmoothtsabilisatie een veel beter beeld geeft dan een ding van 30 euro. Als je die goedkope dan ook nog in een onderwaterhuisje stopt, dan kun je gewoon lekker tegen je paard praten en niemand die het op video hoort.

Annetje

Berichten: 25481
Geregistreerd: 25-07-02

Re: WeAllRide - Niet op concours, maar wel meedoen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-18 13:07

Ik heb nog niks kunnen filmen, heeft een van jullie al meegedaan? Ben benieuwd hoe het gaat met het geld afschrijven en het commentaar terug krijgen van de jury.

Suikerspinda
Correspondent

Berichten: 6044
Geregistreerd: 22-08-12
Woonplaats: Sabadell

Re: WeAllRide - Niet op concours, maar wel meedoen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-18 22:48

Ik heb twee pogingen gedaan om te filmen, maar het is nog best lastig als je alleen bent. Beide keren slecht te zien op film. Ik ga het een andere keer nog wel proberen :=

StalNollie

Berichten: 9151
Geregistreerd: 21-01-07
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-18 22:55

Nou ik vind het wel iets hoor!

Voor mijn nu niet meer van toepassing maar toen ik jonger was trainde ik wel echt serieus, maar mijn ouders beide geen paardenmensen gingen echt niet mee op wedstrijd! Laat staan trailer etc aanschaffen. Dit was dus zeker wel erg tof geweest om dan toch 'officieel' mee te kunnen doen

germie

Berichten: 26001
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-18 07:57

Nissima schreef:
Ik heb twee pogingen gedaan om te filmen, maar het is nog best lastig als je alleen bent. Beide keren slecht te zien op film. Ik ga het een andere keer nog wel proberen :=

Tripod op bakrand? Ik heb een gopro en die filmt best goed, maar omdat het gelukkig groothoek is, is het paard soms erg klein natuurlijk. Zelf nog niet geprobeerd.

Denise_Storm

Berichten: 2372
Geregistreerd: 29-01-14
Woonplaats: Zuid-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-19 15:57

Hallo! Ik ben benieuwd of er hier inmiddels zijn met ervaringen... Dus, iemand die zich er al aan gewaagd heeft? :D

JoycexEnya

Berichten: 5951
Geregistreerd: 11-12-10

Re: WeAllRide - Niet op concours, maar wel meedoen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-19 16:14

Bit heeft een video geplaatst


Kidde
Berichten: 3458
Geregistreerd: 24-10-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-19 16:43


germie

Berichten: 26001
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-19 16:56


Fitzroy

Berichten: 25137
Geregistreerd: 11-01-01

Re: WeAllRide - Niet op concours, maar wel meedoen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-19 17:29

Precies de reden dat ik gestopt ben met jureren. De KNHS wil een monopoliepositie en o wee, als je daar iets van vindt. ;)

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Berichten: 41685
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-19 17:38

JoycexEnya schreef:
Bit heeft een video geplaatst

[ Video ]

Best leuk. Misschien ook eens proberen.

germie

Berichten: 26001
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Re: WeAllRide - Niet op concours, maar wel meedoen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-19 08:52

Maar lid worden van een club? Ik ben op dit moment geen knhs lid en kan dus ook nergens meedoen aan zgn. 'wilde' wedstrijden, want die zijn dan nooit 'wild'. Dus dan hoef je ook geen lid te worden van die zgn. NDE club.
Dit geldt volgens mij voor alle mensen die GEEN startkaart bij de knhs hebben. Scheelt je weer geld.
Maar op zich leuk opgelost voor de mensen die wel een startkaart hebben, al zou ik dan nog niet lid worden van een extra club.
De knhs heeft in mijn ogen een veel te grote monopolie en zou helemaal geen monopolie mogen hebben. Eigenlijk zou er weer gewoon een sportbond met officiele wedstrijden naast moeten komen. Maar dat heb ik al vaker geroepen.

Electra63

Berichten: 17853
Geregistreerd: 11-11-08

Re: WeAllRide - Niet op concours, maar wel meedoen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-19 10:28

Maar bij andere sporten is er toch ook maar 1 sportbond? En vallen wedstrijden, of dat nu judo of schaatsen is, toch ook onder die éne bond? Ook juryleden en scheidsrechters van die andere sporten, moeten zich houden aan de regels van die sportbond.
Iedere sportbond heeft een monopolipositie :D en bijna overal is gezeik over regels, kwalificatie-eisen, juryleden en vooral over geld en bobo's ;)

antje_vip

Berichten: 10001
Geregistreerd: 25-06-10
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-19 12:59


germie

Berichten: 26001
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-19 20:37

Electra63 schreef:
Maar bij andere sporten is er toch ook maar 1 sportbond? En vallen wedstrijden, of dat nu judo of schaatsen is, toch ook onder die éne bond? Ook juryleden en scheidsrechters van die andere sporten, moeten zich houden aan de regels van die sportbond.
Iedere sportbond heeft een monopolipositie :D en bijna overal is gezeik over regels, kwalificatie-eisen, juryleden en vooral over geld en bobo's ;)

Ik ben ooit lid geweest van de knsb, en de knzb. Maar ik deed ook wel mee met wedstrijden die door geen enkele bond georganiseerd werden. Dat was echt nooit een probleem.

Sterre98

Berichten: 6329
Geregistreerd: 13-08-10
Woonplaats: Enschede

Re: WeAllRide - Niet op concours, maar wel meedoen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-19 13:53

Ik ga even meelezen. Heb net een nieuw bijrijdpaard en wedstrijden zijn evt een optie. Maar opzich lijkt me dit ook wel erg leuk.
Kijken of we winstpunt waardig rond kunnen komen :)