Royal wedding

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Janneke2

Berichten: 22803
Geregistreerd: 28-02-13
Woonplaats: Ergens in Drenthe

Re: Royal wedding

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-18 21:31

Ha, leuk!
Dat 'something old' zal er vast ook wel geweest zijn.
Ik vind het altijd een mooie, symbolische traditie. (Het verbinden van heden en verleden, het insluiten van anderen en van verdriet.)

Aranel
Berichten: 20202
Geregistreerd: 09-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-18 21:39

Ik heb ook een groot deel gekeken, was toch wel erg benieuwd naar vooral de jurk :D die viel me tegen, veeeeel te degelijk voor zo'n stel wat verder aardig met de tradities lijkt te breken.

De rest vond ik prachtig! Mooi dat gospel gezang, mooie kerk, mooi stel, ja hoor ik hou ervan :D

Malbec
Berichten: 1953
Geregistreerd: 09-06-10
Woonplaats: Gorinchem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-18 21:49

Prins Charles was inderdaad geweldig!
Vond het ook gewoon echt een mooie bruiloft,heb hem zitten streamen in de auto naar huis vanuit Frankrijk. Veel mb’s zal het me wel gekost hebben maar het was het me zeker waard hahaha

Joanne1987

Berichten: 5888
Geregistreerd: 13-11-06
Woonplaats: Den Bosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-18 21:49

Ik vond de presentatie echt enorm tegenvallen... vond de jurk niks aan, haren waren rommelig en Harry zag er mijn inziens, op goed barbierswerk, onverzorgd uit

Paarden was gaaf

Casmihra

Berichten: 150
Geregistreerd: 19-07-12
Woonplaats: Harderwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-18 22:17

De bruiloft was echt prachtig, en mag ik hier ook even aan toevoegen dat David Beckham er om te kwijlen uitzag :') :o

DiantaM
Berichten: 11277
Geregistreerd: 10-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-18 22:18

Wat kunnen meningen verschillen he. Ik vond Harry er helemaal niet onverzorgd uit zien. Dat baardje vond ik prachtig. De jurk vond ik heel degelijk, maar ook prachtig. En dat haar haar niet helemaal strak zat vond ik geen probleem.

Ik was helemaal niet van plan te kijken, maar ik vond het erg leuk. Juist die wisseling tussen VS en Engeland en de twitterberichtjes erbij lezend heb ik me goed vermaakt :+

purny

Berichten: 27532
Geregistreerd: 08-06-06
Woonplaats: Den haag

Re: Royal wedding

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-18 22:21

De jurk vond ik tegenvallen. Ik dacht alleen maar dat ie vies werd vanwege het slepen over de grond.

Levitate
Berichten: 1183
Geregistreerd: 20-08-12
Woonplaats: Noord-Brabant

Re: Royal wedding

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-18 22:26

Ik vond de jurk juist mooier dan die van Kate! Omdat Meghan (vind ik) echt een prachtige vrouw is, vond ik die simpele jurk en het niet te strakke haar juist haar schoonheid benadrukken. Die heeft niet al die tierlantijntjes nodig.


En het pak van Harry was niet echt mijn smaak, maar tja, traditie he. Verder vond ik hem er goed uit zien hoor! :j

Arabesk

Berichten: 28675
Geregistreerd: 19-03-04
Woonplaats: Aan de dijk tussen Hoorn en Enkhuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-18 22:29

Janneke2 schreef:
Ik heb genoten van het linker palfrenierspaard: bijna non stop galop, maar verder braaf.
En de Britten kunnen keu-rig 'engels draven', maar om een of andere reden bleven alle ruiters op de zwarte paarden doorzitten....


Vond wel dat ze stuiterden met doorzitten.

Ik heb verder niks met dit soort bruiloften, maar ik heb wel even gekeken naar de paarden. Ik denk niet dat ik rustig in die koets was gaan zitten. :+ :oo Als mijn arab zo doet, dan stijg ik meteen af. :+

maras

Berichten: 2347
Geregistreerd: 04-06-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-18 22:35

Joanne1987 schreef:
Ik vond de presentatie echt enorm tegenvallen... vond de jurk niks aan, haren waren rommelig en Harry zag er mijn inziens, op goed barbierswerk, onverzorgd uit

Paarden was gaaf

En zo blijkt maar weer dat meningen kunnen verschillen, ik vind haar jurk prachtig stijlvol, haar kapsel mooi natuurlijk en vriendelijk onder de sluier zitten en Harry super sympathiek met zijn kostuum en moderne baard, kortom het was genieten :)

MelanieB

Berichten: 25871
Geregistreerd: 06-08-06
Woonplaats: Lathum (GLD)

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-18 22:44

Amandavd schreef:
96 jaar. Hij zag er nog best oke uit.

Zoals moeders hier zei; hij lijkt bijna in staat van ontbinding... := Daar tegenover vind ik de queen altijd bijzonder fit ogen, die stapt soepeler de auto uit dan ik. >;)

Ik vond de jurk niks bijzonder, haar haar idem, maarja zij ziet er nog prachtig uit in een vuilnis zak :D Wel een prachtige diadeem (of hoe je dat officieel moet noemen).
De feestjurk vind ik wel heel mooi.

minka

Berichten: 5689
Geregistreerd: 25-12-02
Woonplaats: Oost-Souburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-18 14:25

Jolien87 schreef:
Ik ben de hele dag al in de ban van de bruiloft. Vanmorgen vroeg heb ik eerst de documentaire 'A royal engagement' gekeken en daarna heeft de hele dag BBC en daaropvolgend TLC aan gestaan. Wat een heerlijkheid!

Ik heb een paar keer zitten janken als een klein kind en wat waren er mooie momenten: de blik van de bruidsjonker achter Meghan toen de trompetten schalden bij binnenkomst; de blikken van Harry en Meghan naar elkaar; prins Charles die Meghan naar het altaar bracht; de bruidskinderen; de blik van Queen Elizabeth tijdens dé preek van dé bisschop; het ghospel koor; het Bombastische God save the Queen; de kus. Allemaal zo mooi. Ik kan er naar blijven kijken.
Hormonen... :o


Ik heb er eentje vastgelegd

Afbeelding

Janneke2

Berichten: 22803
Geregistreerd: 28-02-13
Woonplaats: Ergens in Drenthe

Re: Royal wedding

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-18 14:28

Ah, ja - de geleende diadeem.

Het ding was mij geheel en al niet opgevallen (zit natuurlijk ook achter een sluier, maar toch)...
Meghan heeft het niet nodig.

Prrrr
Moderatorrrr

Berichten: 30245
Geregistreerd: 08-10-05

Re: Royal wedding

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-18 14:39

Die still vond ik zo mooi: de sluier werd gedragen door haar petekinderen, waarvan de jongen in beeld zo mooi reageerde op de fanfare toen ze de kerk binnenkwam. Prachtig. En dan meteen zo'n fietsenrek :D

Ik vond het knap dat ze in één dienst, waarin je toch aan een hoop vaste onderdelen vast zit, zoveel diversiteit hebben weten te brengen. De lezing door de zus van Diana, de fanfare, de klassieke muziek en het gospelkoor (tikje braaf, meer he), de Engelse en de Amerikaanse religieuze achtergrond (al betwijfel ik of Meghan echt Episcopaals is, maar dat zal ze wel geworden zijn, je kon ook wel zien wie wel en niet gewend is in een kerk te komen :)) ) ook de aanwezigheid van een orthodoxe pope... Prachtig gedaan, en het ging uiteindelijk toch om hun. Harry zag er overigens beslist nerveus uit, dat deed zijn broer een paar jaar geleden echt beter.

Er was een twitterberichtje van iemand die het Engelse koningshuis complimenteerde dat het koninklijk huwelijk zwarter was dan de Oscars. Touche.

Het linkerpaard voor de koetspaarden uit zat in de hekken en had bijna een bobby te pakken op de Long Walk. Best knap dat alles redelijk in het gareel is gebleven :=

_Rianne_
Berichten: 5239
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Huisje weltevree :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-18 14:39

AbbyBlues schreef:
Is er nu echt nog geen topic hierover? Dames.... -O-

Ik ben echt zo'n meisje. Heb zitten janken als een klein kind. Echt vreselijk. Vond het ook heel gaaf hoe ze haar eigen religieuze achtergrond erin verwerkt hebben. De preek was fantastisch, en dat gospelkoor. <3

Vond wel dat de paarden een beetje onrustig waren. Eentje liep zelfs bijna een paar guards omver. :=


Ik ook...

roxiie

Berichten: 7831
Geregistreerd: 22-09-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-18 15:02

Mooi stel Harry en Meghan.
Vond haar jurk té eenvoudig en degelijk. Hij was zeker niet lelijk, maar ze had (zeker met haar uiterlijk) wel iets mooiers aan kunnen hebben.

Wbt Diana, ik heb verschillende berichten gelezen dat de lege stoel naast William symbool stond voor Diana.

Nessie

Berichten: 8591
Geregistreerd: 29-03-05

Re: Royal wedding

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-18 15:12

Ik vond haar make-up en vooral de avondjurk echt prachtig! En Windsor Castle, wat machtig om te zien zo <3 Al met al een mooie bruiloft.

anjali
Berichten: 15151
Geregistreerd: 25-07-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-18 15:27

roxiie schreef:
Mooi stel Harry en Meghan.
Vond haar jurk té eenvoudig en degelijk. Hij was zeker niet lelijk, maar ze had (zeker met haar uiterlijk) wel iets mooiers aan kunnen hebben.

Wbt Diana, ik heb verschillende berichten gelezen dat de lege stoel naast William symbool stond voor Diana.

Meghan is al eens getrouwd geweest en gescheiden,dan is de jurk meestal minder uitbundig.Dat was bij Diana wel anders! Helaas heeft dat haar geen geluk gebracht.Maar dat was toen wel een spectaculaire jurk!

Anoniem

Re: Royal wedding

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-18 15:56

Ik vond het een prachtige jurk. :j Heel stijlvol en mooi door simplisme.

Zonnetje81
Berichten: 18678
Geregistreerd: 15-08-01
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-18 15:58

Ben ik een van de weinige die meghan op tv helemaal niet knap vindt? Op foto’s is ze geshopt vergeleken met de tv. Verder ken ik haar niet want kijk geen suits. Harry zag er inderdaad onverzorgd uit. Ik heb alleen de shots op het nieuws gezien. Jurk veelste simpel. Die van Kate was juist stijlvol!!! Avondjurk bovenste deel heel mooi.

Ik las dat ze aardig van alles nu MOET....vreselijk om zo geleefd te moeten worden als je uit zo’n hollywood leven komt.

Noeps
Berichten: 16930
Geregistreerd: 19-12-04

Re: Royal wedding

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-18 16:18

Ik vond het allemaal even prachtig, kippenvel bij het gospelkoor en de cellist, knap koppel, kwijlen bij haar jurk(en) en ik hoop bovenal dat ze dolgelukkig zijn saampjes.

Schemerdier

Berichten: 5891
Geregistreerd: 18-07-08
Woonplaats: België

Re: Royal wedding

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-18 16:27

Ik vond haar jurk prachtig, zeer klassevol. Ook die avondjurk... *zwijmel*

Jolien87

Berichten: 17482
Geregistreerd: 27-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-18 17:10

Ik vond haar jurk juist heel mooi, zo'n prachtige vrouw heeft geen jurk met al teveel bombarie nodig. Net als dat ik lees dat veel mensen zich hebben gestoord aan haar 'rommelige' haar en die ene dwarse pluk in haar gezicht. Ik vond dat juist wel wat hebben, je zou toch haast denken dat ze ook maar een mens is. En zeker als je bedenkt dat ze haar haren en make-up samen met haar vriendinnen heeft gedaan. Prachtig toch?

Corien_
Berichten: 258
Geregistreerd: 18-10-11

Re: Royal wedding

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-18 17:29

Leuk om zo veel verschillende meningen te lezen. Ik vind Meghan een prachtige vrouw en ik vond het erg indrukwekkend hoe ze binnenkwam. De jurk was minder dan ik had verwacht, als in minder aanwezig. Maar het stond haar echt heel erg goed. En ach die bruidskindjes waren zo schattig. Vooral die smile die hierboven ook al op de foto te zien was.

purny

Berichten: 27532
Geregistreerd: 08-06-06
Woonplaats: Den haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-18 17:31

Zonnetje81 schreef:
Ben ik een van de weinige die meghan op tv helemaal niet knap vindt? Op foto’s is ze geshopt vergeleken met de tv. Verder ken ik haar niet want kijk geen suits. Harry zag er inderdaad onverzorgd uit. Ik heb alleen de shots op het nieuws gezien. Jurk veelste simpel. Die van Kate was juist stijlvol!!! Avondjurk bovenste deel heel mooi.

Ik las dat ze aardig van alles nu MOET....vreselijk om zo geleefd te moeten worden als je uit zo’n hollywood leven komt.

Stukje eigen keus hoor. Ik denk dat ze dat wel heeft afgewogen.