Gezin bijna aangevallen in Beekse Bergen

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
rien10
Berichten: 14731
Geregistreerd: 01-06-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-18 08:47

Napie schreef:
Sommige mensen denken poesie aaien. Maar toch denk ik had de filmer misschien niet beter naar hun toe kunnen rijden ipv filmen. Of de moeite nemen het nummer van het park op te zoeken op google enndan te bellen naar het park.

Er naar toe gaan als in de auto uit? Ehhh Nope.

Loretta
Berichten: 8774
Geregistreerd: 11-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-18 08:58

Inplaats van een sensationeel filmpje schieten hadden ze hun telefoon ook kunnen gebruiken om naar het park te bellen om te waarschuwen dat er een paar malloten tussen de cheetahs wandelen. Dan had het personeel in kunnen grijpen en deze idioten onmiddelijk het park uit trappen.

Als het mis was gegaan krijgt het park zo of zo problemen. Alhoewel het filmpje had in dat geval uitstekend als bewijs kunnen dienen van hoe dom deze mensen bezig waren geweest. Met dank aan zulke idioten wordt het nog eens verboden om met de auto door het park te rijden.

mvdbijl

Berichten: 3675
Geregistreerd: 29-06-09
Woonplaats: Zeist

Re: Gezin bijna aangevallen in Beekse Bergen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-18 09:00

Het is gewoon heel dom..
Er staat in alle talen uitgelegd dat je de deuren en ramen gesloten moet houden en wat verdere regels zijn..

snuffie123
Berichten: 1285
Geregistreerd: 10-06-15

Re: Gezin bijna aangevallen in Beekse Bergen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-18 09:08

Wat een stel idioten!
Ik vind wel dat degene die het hebben gefilmd ook wel sensationeel bezig waren. Ze hadden inderdaad beter kunnen bellen om het park te waarschuwen en er zelf nog eens naartoe kunnen gaan. Al had dat laatste waarschijnlijk weinig zin.

Ik kan er echt niet bij dat je de auto daar uit gaat. Ik hoop dat ze die mensen nog proberen te achterhalen en ze alsnog een vette boete ofzoiets geven. Vind dat dit niet ongestraft hoort te blijven.

topsylover

Berichten: 5640
Geregistreerd: 13-03-05
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-18 09:09

Als ik de stem van de filmer hoor is hij gewoon echt stomverbaasd en een beetje in paniek van wat hij voor zich ziet. Er bij nadenken om dan actie te ondernemen komt in zulke situaties niet meer bij mensen op. Een Freeze reactie zeg maar.

De website van Beekse Bergen is ook in het Frans vertaald dus het kan geen kwestie van lost in translation zijn geweest voor die domme toeristen. :n

Yipee

Berichten: 1861
Geregistreerd: 24-07-11
Woonplaats: Vianen

Re: Gezin bijna aangevallen in Beekse Bergen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-18 09:12

Ik had ze lekker laten lopen ook hoor. Als ze te stom zijn om te bedenken dat ze lekker tussen de cheetah's en luipaarden kunnen picknicken missen we er helemaal niks aan. Was een goede maaltijd geweest voor de dieren. Natuurlijke selectie noemen ze dat.

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33825
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-18 09:14

Loretta schreef:
Inplaats van een sensationeel filmpje schieten hadden ze hun telefoon ook kunnen gebruiken om naar het park te bellen om te waarschuwen dat er een paar malloten tussen de cheetahs wandelen. Dan had het personeel in kunnen grijpen en deze idioten onmiddelijk het park uit trappen.

Als het mis was gegaan krijgt het park zo of zo problemen. Alhoewel het filmpje had in dat geval uitstekend als bewijs kunnen dienen van hoe dom deze mensen bezig waren geweest. Met dank aan zulke idioten wordt het nog eens verboden om met de auto door het park te rijden.

Want het staat echt wel aangegeven hoor. Waarom zouden ze wel luisteren als een of andere Nederlander het ze vertelt. Als ze al niet naar de parkvoorschriften luisteren.

quera

Berichten: 13893
Geregistreerd: 10-02-05
Woonplaats: Zuid-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-18 09:15

Het blijkt dat deze mensen meerdere malen door omstanders gewaarschuwd waren om weer in de auto te gaan zitten.

Loretta
Berichten: 8774
Geregistreerd: 11-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-18 09:17

snuffie123 schreef:
Wat een stel idioten!
Ik vind wel dat degene die het hebben gefilmd ook wel sensationeel bezig waren. Ze hadden inderdaad beter kunnen bellen om het park te waarschuwen en er zelf nog eens naartoe kunnen gaan. Al had dat laatste waarschijnlijk weinig zin.

Ik kan er echt niet bij dat je de auto daar uit gaat. Ik hoop dat ze die mensen nog proberen te achterhalen en ze alsnog een vette boete ofzoiets geven. Vind dat dit niet ongestraft hoort te blijven.


Zoveel domheid als bij dit gezin is ook met geen pen te beschrijven eigenlijk. Vraag me af of het park op de een of andere manier boetes op kan leggen, maar in dit geval is dit wel meer dan op zijn plaats. Er worden in Nederland wel boetes uitgedeeld voor minder.

Nies_
Berichten: 18300
Geregistreerd: 25-12-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-18 09:17

Loretta schreef:
Inplaats van een sensationeel filmpje schieten hadden ze hun telefoon ook kunnen gebruiken om naar het park te bellen om te waarschuwen dat er een paar malloten tussen de cheetahs wandelen. Dan had het personeel in kunnen grijpen en deze idioten onmiddelijk het park uit trappen.

Als het mis was gegaan krijgt het park zo of zo problemen. Alhoewel het filmpje had in dat geval uitstekend als bewijs kunnen dienen van hoe dom deze mensen bezig waren geweest. Met dank aan zulke idioten wordt het nog eens verboden om met de auto door het park te rijden.

Ja doei. Je gaat je leven toch niet wagen voor een stel van die idioten.

Vannacht hier ook al een 16-jarige jongen op de fiets op de snelweg geschept. Is het nou echt allemaal zo moeilijk om na te denken, man man zeg. Sommige mensen hebben echt zaagsel in hun kop. Verschrikkelijk voor de families, gelukkig liep het hier nog goed af.

zorro

Berichten: 8764
Geregistreerd: 19-02-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-18 09:18

Jeetje, ik schrok best van dat filmpje... ik was destijds al boos toen mijn vriend het raam 3 cm open deed voor frisse lucht.. maar uitstappen met kind en al..

8nnemiek

Berichten: 43418
Geregistreerd: 22-01-05
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-18 09:18

lieveli schreef:
Natuurlijke selectie hoor, jemig.

Dat ja :=

Zoiets verwacht je van een stel puberjongens, maar een auto vol volwassenen waarvan er niet één op het idee komt dat het wel eens gevaarlijk kan zijn?! 8)7

Loretta
Berichten: 8774
Geregistreerd: 11-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-18 09:19

MarlindeRooz schreef:
Loretta schreef:
Inplaats van een sensationeel filmpje schieten hadden ze hun telefoon ook kunnen gebruiken om naar het park te bellen om te waarschuwen dat er een paar malloten tussen de cheetahs wandelen. Dan had het personeel in kunnen grijpen en deze idioten onmiddelijk het park uit trappen.

Als het mis was gegaan krijgt het park zo of zo problemen. Alhoewel het filmpje had in dat geval uitstekend als bewijs kunnen dienen van hoe dom deze mensen bezig waren geweest. Met dank aan zulke idioten wordt het nog eens verboden om met de auto door het park te rijden.

Want het staat echt wel aangegeven hoor. Waarom zouden ze wel luisteren als een of andere Nederlander het ze vertelt. Als ze al niet naar de parkvoorschriften luisteren.


Omdat een parkwachter ze dan onmiddelijk het park uit kan bonjouren misschien. Als ze dan nog niet luisteren kunnen ze bij de uitgang mooi opgewacht worden door de politie.

astridastrid

Berichten: 5792
Geregistreerd: 08-04-02
Woonplaats: Warmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-18 09:21

Wauw, die hebben echt geluk gehad!

Loretta
Berichten: 8774
Geregistreerd: 11-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-18 09:22

Nies_ schreef:
Loretta schreef:
Inplaats van een sensationeel filmpje schieten hadden ze hun telefoon ook kunnen gebruiken om naar het park te bellen om te waarschuwen dat er een paar malloten tussen de cheetahs wandelen. Dan had het personeel in kunnen grijpen en deze idioten onmiddelijk het park uit trappen.

Als het mis was gegaan krijgt het park zo of zo problemen. Alhoewel het filmpje had in dat geval uitstekend als bewijs kunnen dienen van hoe dom deze mensen bezig waren geweest. Met dank aan zulke idioten wordt het nog eens verboden om met de auto door het park te rijden.

Ja doei. Je gaat je leven toch niet wagen voor een stel van die idioten.

Vannacht hier ook al een 16-jarige jongen op de fiets op de snelweg geschept. Is het nou echt allemaal zo moeilijk om na te denken, man man zeg. Sommige mensen hebben echt zaagsel in hun kop. Verschrikkelijk voor de families, gelukkig liep het hier nog goed af.


Waar lees je dat ik zeg dat iemand zijn of haar leven moet wagen. Als ze niet naar de instructies van het personeel van het park willen luisteren die die instructies uiteraard vanuit een 4 wheel drive auto geven, dan kunnen ze bij de uitgang gelijk door de politie meegenomen worden.

Waar lees jij dat er iemand zijn of haar leven zou moeten wagen?

Goof

Berichten: 28832
Geregistreerd: 12-05-05
Woonplaats: Thuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-18 09:24

topsylover schreef:
Als ik de stem van de filmer hoor is hij gewoon echt stomverbaasd en een beetje in paniek van wat hij voor zich ziet. Er bij nadenken om dan actie te ondernemen komt in zulke situaties niet meer bij mensen op. Een Freeze reactie zeg maar.


Ik kreeg er eigenlijk een beetje een Enzo Knol gedachte bij, maar goed.

Voor wat betreft die ouders, dat die zich hebben weten voort te planten zeg. Die zijn toch te dom om te kakken :roll:

AaronYve

Berichten: 10504
Geregistreerd: 15-11-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-18 09:28

Yipee schreef:
Ik had ze lekker laten lopen ook hoor. Als ze te stom zijn om te bedenken dat ze lekker tussen de cheetah's en luipaarden kunnen picknicken missen we er helemaal niks aan. Was een goede maaltijd geweest voor de dieren. Natuurlijke selectie noemen ze dat.



En die man op het eind. Echt een held om zelf eerst de auto in te duiken 8)7

Nies_
Berichten: 18300
Geregistreerd: 25-12-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-18 09:32

Loretta schreef:
Nies_ schreef:
Ja doei. Je gaat je leven toch niet wagen voor een stel van die idioten.

Vannacht hier ook al een 16-jarige jongen op de fiets op de snelweg geschept. Is het nou echt allemaal zo moeilijk om na te denken, man man zeg. Sommige mensen hebben echt zaagsel in hun kop. Verschrikkelijk voor de families, gelukkig liep het hier nog goed af.


Waar lees je dat ik zeg dat iemand zijn of haar leven moet wagen. Als ze niet naar de instructies van het personeel van het park willen luisteren die die instructies uiteraard vanuit een 4 wheel drive auto geven, dan kunnen ze bij de uitgang gelijk door de politie meegenomen worden.

Waar lees jij dat er iemand zijn of haar leven zou moeten wagen?

Waarom denk jij dat mensen die de regels en aanwijzingen van anderen al negeren zo de auto in stappen als personeel dat vanuit een auto zegt? Ik denk dus niet dat ze dat zouden doen en de Beekse Bergen gaat er ook niet goed vanaf komen als een gezin gegrepen wordt en het personeel zit toe te kijken vanuit de auto. Naar mijn mening kun je het personeel dus beter niet in die situatie brengen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-18 09:39

Yipee schreef:
Ik had ze lekker laten lopen ook hoor. Als ze te stom zijn om te bedenken dat ze lekker tussen de cheetah's en luipaarden kunnen picknicken missen we er helemaal niks aan. Was een goede maaltijd geweest voor de dieren. Natuurlijke selectie noemen ze dat.


Probleem is alleen dat ze de dieren waarschijnlijk geschoten hadden als ze wel gegrepen hadden en de mensen niet meer hadden laten gaan.

xxCYNNxx

Berichten: 5661
Geregistreerd: 06-07-11
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-18 09:41

persoonlijk vindt ik dat de titel zou moeten zijn; arrogante mensen brengen levens cheetah's in gevaar.

Als het de jachtluipaarden gelukt was, had met veel geweld die sukkels bevrijd moeten worden, met alle gevolgen van dien voor de dieren.
Achterlijk volk dat meent dat regels niet voor hun gelden. Ze hebben het echt wel geweten; staat notabene een gigantisch bord bij de ingang van dat gedeelte. Je weet wel, van het formaat 'daar kan zelfs een slechtziende nog niet omheen' waar duidelijk in tig talen (waaronder Frans) dat het verboden is uit te stappen en waarom dat is (voor eigen veiligheid want wilde dieren).

Nee, naar mijn mening waren niet die mensen in gevaar, maar de dieren. Die mensen waren gewoon natuurlijke selectie geweest als ze gedood waren.



aan de mensen die zeggen dat de filmers hadden moeten zeggen tegen die mensen dat ze de auto in moesten: ze hebben een gigantisch bord genegeerd, meerdere andere bezoekers hebben hun gewaarschuwd; die hadden echt niet naar die jongens geluisterd. Dom, arrogant volk meent namelijk altijd dat ze zelf heus wel weten waar ze mee bezig zijn.

nps
Berichten: 1986
Geregistreerd: 12-09-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-18 09:47

lieveli schreef:
Natuurlijke selectie hoor, jemig.


Dit. wtf echt

Siamsmeesje

Berichten: 2236
Geregistreerd: 15-06-09
Woonplaats: Het Zeeuwse Vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-18 09:50

Blijkbaar iets teveel Westworld gekeken? -O-
In ieder geval hebben de cheetahs een lolletje gehad :=

Napie

Berichten: 9075
Geregistreerd: 24-06-04
Woonplaats: Lennisheuvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-18 09:50

rien10 schreef:
Napie schreef:
Sommige mensen denken poesie aaien. Maar toch denk ik had de filmer misschien niet beter naar hun toe kunnen rijden ipv filmen. Of de moeite nemen het nummer van het park op te zoeken op google enndan te bellen naar het park.

Er naar toe gaan als in de auto uit? Ehhh Nope.


Nee. Toeteren en paniekgebaren maken. Eventueel je raam een ministukje open. Maar doe in ieder geval iets ipv dom filmen

Loretta
Berichten: 8774
Geregistreerd: 11-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-18 09:54

Nies_ schreef:
Loretta schreef:


Waar lees je dat ik zeg dat iemand zijn of haar leven moet wagen. Als ze niet naar de instructies van het personeel van het park willen luisteren die die instructies uiteraard vanuit een 4 wheel drive auto geven, dan kunnen ze bij de uitgang gelijk door de politie meegenomen worden.

Waar lees jij dat er iemand zijn of haar leven zou moeten wagen?

Waarom denk jij dat mensen die de regels en aanwijzingen van anderen al negeren zo de auto in stappen als personeel dat vanuit een auto zegt? Ik denk dus niet dat ze dat zouden doen en de Beekse Bergen gaat er ook niet goed vanaf komen als een gezin gegrepen wordt en het personeel zit toe te kijken vanuit de auto. Naar mijn mening kun je het personeel dus beter niet in die situatie brengen.


Hadden ze in ieder geval het kenteken door kunnen geven nu komen deze idioten er naar alle waarschijnlijkheid gewoon mee weg. Ik zeg het niet graag maar ieder dierenpark heeft de beshikking over jachtgeweren. Het zou zonde zijn als het voor dit soort idioten ingezet zou moeten worden natuurlijk. Maar dat is wel zoals het werkt in geval van nood.

Urbanus

Berichten: 44952
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-18 09:57

Het is vanaf de zijlijn en uit een kort fragment natuurlijk heel makkelijk oordelen dat jij het anders had gedaan. Chapeau.

Edit: op de NOS site staat dat het park die middag meldingen kreeg over dit gezin.