Kinderen vinden het magisch om zelf te maken en al hebben ze niet de juiste verhoudingen, ze zijn er alsnog trots op. Een doe-het-zelf kit voor dezelfde prijs (3 euro) zou denk ik beter verkopen. Al betwijfel ik of het verkoopt.
GDG
Geplaatst: 30-04-18 21:03
En inclusief verzenden kost het dan 10 euro voor een potje slijm ?
Anoniem
Geplaatst: 30-04-18 21:36
Ik dacht dat dit een of ander raar reltopic was toen ik de titel zag met een poll. Onder nieuws en maatschappij.
Wat een vreemd topic. Animo voor slijm, home made in een potje
Dr zijn genoeg succesvolle slime shops op instagram dus ik geloof best dat er interesse is. Ik vraag me alleen af of je niet al veel te laat bent met hier nu mee komen.
Ik leef op een eiland buiten nederlands grondgebied en klaarblijkelijk onder een steen.
Ik sta perplex.
Vayo
Geplaatst: 01-05-18 01:01
Mijn kinderen van 7 en 10 jaar doen momenteel heel vaak zelf slijm maken. Met lijm, scheergel en lenzenvloeistof. 9 van de 10 keer gaat het goed, dus erg moeilijk is het niet. Zelf doen ze er wat kleurstof bij of wat glitter of strijkkralen. Daarnaast is het juist leuk om zelf te maken en zijn er op YouTube 1001 filmpjes te vinden over hoe je het maakt en in welke verhoudingen.
Bij de Action staan de lijm, scheergel en lenzenvloeistof zelfs in hetzelfde display aangeprezen om slijm mee te maken
En voor degene die kant en klaar willen hebben, die kunnen het zo voor 0,50-1,00 euro kopen bij de Action of een speelgoedwinkel.
Ik vraag me vooral af hoe je er in vredesnaam op komt om slijm te willen verkopen Je kunt de juiste verhoudingen ook gewoon op internet vinden trouwens.
Natascha
Geplaatst: 01-05-18 07:20
Als kind maakte ik graag smurfensnot. In een.plastic zakje. Lekker viespeuken en er daarna mee lopen kneden. Wat ik nu op pinterest voorbij zie komen qua ingredienten verbaast me wel een beetje. Wat moet je de hele dag met al die chrmische zooi op je huid en je kind zal het maar in zijn mond krijgen.
verootjoo
Geplaatst: 01-05-18 07:27
Palmera schreef:
Ik leef op een eiland buiten nederlands grondgebied en klaarblijkelijk onder een steen.
Ik sta perplex.
Ik leef midden op Nederlands grondgebied en sta ook perplex. (En leef ook onder een steen blijkbaar)
‘Home Made slijm’
Ik ben ook benieuwd hoeveel topics met home Made ideeen er nog komen
oomens
Geplaatst: 01-05-18 07:42
Chocopasta schreef:
Ik ben wel benieuwd naar wat voor topics er nog meer gaan komen met ‘home made’ ideeën
Het is meivakantie en prutweer, dus ik vermoed vrij veel. Misschien heeft er nog wel iemand een recept voor zelfgemaakte groentensoep.
Hoewel homemade slime volgens mij wel iets 'nieuws' is, hoort dit niet thuis op Nieuws en Maatschappij. Het aanbieden van producten hoort thuis op de Bokt Markt.
Wil je ervaringen (recepten?) uitwisselen over homemade slime, dan kun je een topic op ENT openen.